SEMania.cz Fórum Bazar Galerie Download E-shop Sony Ericsson

Vítejte, Anonym. Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.
Nepřišel Vám aktivační email?
13. Březen 2025, 23:19

Zadejte uživateské jméno, heslo a dobu přihlášení
Hledat:     Pokročilé vyhledávání
142482 příspěvků v 10021 tématech od 23754 uživatelů
Nejnovější uživatel: Emmitt
* Domů Nápověda Hledat Přihlásit Registrovat
Fórum SEMania.cz  |  Windows Mobile  |  Problemy a chyby (Moderátor: Ganimed)  |  Téma: Reklamacia baterie
Strana: 1 [2]  Vše
Poslat téma Tisk
Autor Téma: Reklamacia baterie  (Zobrazeno 9855 x)
Milan_C905
Uzivatel
***
Telefon: C905, C702, K790i, K750i
Příspěvků: 132



Zobrazit profil
« Odpověď #15 v: 05. Listopad 2009, 17:30 »

na stejnou zavadu, kde byl meneny dil, ti vznika nova zaruka 2 roky. Pokud ti vymeni MT musis mit ve vyjadreni servisu napsane nove IMEI, aby ti vznikla nova zaruka na cely MT. Je fakt, ze zalezi jak to servis poda Huh
uložena

C905, C702, K790i, K750i
jacktalking
Uzivatel
***
Telefon: telefon? Mam
Příspěvků: 331


Zobrazit profil
« Odpověď #16 v: 05. Listopad 2009, 19:17 »

Jozef35: tak to na Slovensku mate jinak zakony nez u nas. U nas, pokud je SW oprava zarucni (tj. je to vada od vyroby), i mesic pred koncem zarucni doby se prodluzuje o dobu co mobil byl v reklamacnim rizeni. ÂŽadne 3 mesice. V pripade pozarucni opravy je skutecne na prehrani SW 3 mesice (jako na jakoukoliv jinou praci). Zalezi tedy jeste jak je ta zavada diagnostikovana - zda zarucni ci pozarucni. Spousta lidi si nesmyslne mysli ze jakmile je mobil v zaruce, je prehrani SW vzdy zarucni. Hloupost a nevim jak na to kdo prisel.
Autorizovani prodejci nemusi mit strach o zaruku, jelikoz dokud SE produkuje telefon, dava na to podporu jeste nekolik let (do vyprseni podpory vyrobce.. Nedavno koncila P910 Mrknutí ). Tj. pokud se dnes prestane mobil prodavat, nekonci na nej jeste podpora od vyrobce ale treba az za 4 roky. SE take dava seznam jak dlouho se bude XYZ vyrabet, kdy pobezi garance a kdy skonci. Prodejce tedy vi co si muze koupit a jak dlouho mu to muze lezet na sklade. Horsi to je, pokud nekomu lezi mobil skladem delsi dobu a konci podpora. To je pak na jeho triko, pochopitelne.
Pokud ale kupujes zbozi na firmu, alespon v ER nemas zadnou zaruku. Je to jen na prodejci jak se k tomu postavi.
uložena

MIKE BIKER: Zatim to vypada na podporu jen od Sony Ericssonu a ta je vyhlasena svou nekompetentnosti a velmi laxnim pristupem. Obracet se na ne je jen ztrata casu.
v6ak
Uzivatel
***
Pohlaví: Muž
Telefon: SK17i, G502, K320i
Příspěvků: 2212



Zobrazit profil WWW
« Odpověď #17 v: 05. Listopad 2009, 19:36 »

Co si vzpominam na zarucni podminky SE, tak pokud reklamuji mene nez 90 dni pred koncem zarucni doby, pak po vyrizeni reklamace bezi do konce zarucni doby celych 90 dni. Na tom jsem postavil svoji teorii o prodlouzeni zarucni doby. Nepocital jsem cas behem reklamace (nevim proc, asi kvuli dobrym zkusenostem). Predpokladal jsem, ze clovek bude reklamovat vzdy tesne pred koncem zarucni doby, vzdy uspesne, vraceni penez mu nenabidnou bez nutnosti, z prvnich tri zavad bude alespon jedna jineho charakteru (vraceni penez mozne vyzadovat az po ctvrte reklamaci) a snad jeste neco. Proste extremni pripad.
Je otazka, zda je dobre, ze prodejce ani servis nemaji povinnost informovat o vyrizeni reklamace. Teoreticky me muzou donutit, abych tam furt jezdil, coz nemusi byt prijemne. Nastesti v praxi to asi nebyva problem, ja reklamoval vsechny tri mobily, pokazde jinde, a pokazde nemeli problem s poslanim SMS o vyrizeni.
uložena

kontakt - Ale nejsem poradna - od toho je tu toto forum
jacktalking
Uzivatel
***
Telefon: telefon? Mam
Příspěvků: 331


Zobrazit profil
« Odpověď #18 v: 05. Listopad 2009, 19:46 »

v6ak: ja si myslim ze je dobre ze neni povinnost te reklamovat. A to z nasledujicich duvodu:
- pokud by zakonna povinnost byla, zakaznik by se mohl vymlouvat na to ze mu nic neprislo a ze se tak prekrocila lhuta ci neco jineho. Take se stava ze od doby co vyuzivame sluzeb nasich operatoru, SMS proste nekdy neprijde. A muzes mit dorucenku, ale pokud je zakaznik nastvany uz jen tak, nic nezmuzes.
- pri reklamaci spatne uvedene cislo - take se stava. A jak to pak bylo? Napsal jsem to spatne ja, nebo mi to spatne nadiktoval?
- ty mas narok u prodejce na proplaceni vydaju spojenych s reklamaci (ne taxi ale vlak ci MHD, ne FEDEX ale EP,............). A aby jsi kvuli nim jezdil 100x se mi zda za vlasy pritazene - lidi si vetsinou k nam zavolaji zda to je. A to jak treba druhy den (jestli nahodou) po prijeti do reklamace, tak klidne tyden po skonceni 30 lhuty. Jsem toho nazoru ze pokud neco reklamuji a zalezi mi na tom, zajimam se o to.

Jinak ty zarucni podminky o kterych pises mi jsou, priznavam se, nezname. Zitra se zeptam co je na tom pravdy
uložena

MIKE BIKER: Zatim to vypada na podporu jen od Sony Ericssonu a ta je vyhlasena svou nekompetentnosti a velmi laxnim pristupem. Obracet se na ne je jen ztrata casu.
v6ak
Uzivatel
***
Pohlaví: Muž
Telefon: SK17i, G502, K320i
Příspěvků: 2212



Zobrazit profil WWW
« Odpověď #19 v: 05. Listopad 2009, 20:37 »

Treba spatne uvedene cislo pujde podchytit podpisem. Hadani se o doruceni SMS je otazka, operator by IMHO byl dobry svedek. Asi by byl problem s tim, jak nalozit se situaci, kdy se nedari (zvlasÂť opakovane) uzivatele zastihnout. To zavolani je neco podobneho jako ta SMS - asi to neni povinnost. Naklady na cestu apod. - dobre, ale vykazovat se s tim... ZvlasÂť s vlastnim casem. Btw Delal to uz nekdo? Jinak otazku teto povinnosti nechavam nezodpovezenou. Soucasny stav mi v tomto momentalne staci. Neni nutne, aby neco bylo povinne, pokud se to dodrzuje.
uložena

kontakt - Ale nejsem poradna - od toho je tu toto forum
jacktalking
Uzivatel
***
Telefon: telefon? Mam
Příspěvků: 331


Zobrazit profil
« Odpověď #20 v: 05. Listopad 2009, 21:23 »

v6ak: pokud je zakaznik nastvany uz z principu a hada se s tebou, jakekoliv argumenty z tve strany jsou zbytecne a spis funguji jako cervena na byka (ja vim ze je barvoslepy, no!  Grin ).
SMS problem odeslat neni. Ale kdyby mel servis kontaktovat kazdeho telefonicky, nedela nic jineho. ObzvlasÂť kdyz se nekteri lide potrebuji vypovidat.
Vykazat naklad za cestu neni problem - meli jsme to uz jednou. Staci jen listek MHD ci od ED (ne ucet z prazske taxi) a proplati se to. Mohu sdelit i castku - bylo to 74Kc
uložena

MIKE BIKER: Zatim to vypada na podporu jen od Sony Ericssonu a ta je vyhlasena svou nekompetentnosti a velmi laxnim pristupem. Obracet se na ne je jen ztrata casu.
JJF
Uzivatel
***
Telefon: Xperia X10, X1
Příspěvků: 459


Zobrazit profil
« Odpověď #21 v: 06. Listopad 2009, 08:36 »

jacktalking: Ked je u vas zaruka na pozarucnu opravu SW 3 mesiace, musi byÂť aj na zarucnu. PokiaÂľ sa tie 3 mesiace kryju so zarukou dvojrocnou na cely telefon, tak nie je problem. Ale ak dvojrocna zaruka na telefon vyprsi skor, npr. za mesiac po oprave, tak ten software mam v zaruke este 2 mesiace, telefon uz nie. (3 mesiace od opravy)
Servisna podpora vyrobku a zarucny servis je ine. Jasne ze SE telefony pre T-Mobile bude opravovaÂť aj viac ako dva roky. Ale neverim, ze to robi 2 roky bezplatne. ÂŤazko povedaÂť koÂľko ma TM od SE zaruku. Mozno 3 mesiace, 6 mesiacov alebo aj ziadnu. Ako som spominal vyssie, casto musi 2 rocnu zaruku znasaÂť sam predajca. DodavateÂľ mu 2 rocnu zaruku neda ale zakaznikovi ju daÂť musi. A tak opravy plati sam.
uložena
Milan_C905
Uzivatel
***
Telefon: C905, C702, K790i, K750i
Příspěvků: 132



Zobrazit profil
« Odpověď #22 v: 06. Listopad 2009, 13:35 »

2 jacktalking: Spousta lidi si nesmyslne mysli ze jakmile je mobil v zaruce, je prehrani SW vzdy zarucni. Hloupost a nevim jak na to kdo prisel.

no osobne si myslim z toho, ze pokud neco posles do opravy a oni ti MT nejak opravi, tzn. provedou na nem nejakou praci (napr.: prehrani SW) tak tim zavadu uznali a odstranili a zaruka tak bezi dal podle typu opravy. Samozrejme, pokud pouze provedou obnoceni tovarniho nastaveni a pak test v siti, tak to neni oprava a neni co prodluzovat.

Jinak proplaceni nakladu jsem taky nikdy nezadal, ale predpokladam, ze je na nej narok pouze u uznane zarucni reklamace, ze??
uložena

C905, C702, K790i, K750i
v6ak
Uzivatel
***
Pohlaví: Muž
Telefon: SK17i, G502, K320i
Příspěvků: 2212



Zobrazit profil WWW
« Odpověď #23 v: 06. Listopad 2009, 16:05 »

IMHO plati, ze pokud je prehrani SW kvuli nejake zavade, pak to je zarucni. A melo by to IMHO platit i pro master reset. IMHO oprava jako kazda jina. Neco jinyho by bylo neco jako "Vysel novy FW a nevim, jak si jej mam aktualizovat.". Nevim, jak na toto reaguji prodejci, ale v tomto pripade je jasne, ze nejde o opravu zavady.
uložena

kontakt - Ale nejsem poradna - od toho je tu toto forum
Milan_C905
Uzivatel
***
Telefon: C905, C702, K790i, K750i
Příspěvků: 132



Zobrazit profil
« Odpověď #24 v: 06. Listopad 2009, 17:41 »

to souhlasim, jinak: Neco jinyho by bylo neco jako "Vysel novy FW a nevim, jak si jej mam aktualizovat." to je ciste nezarucni oprava, pokud si zaslu telefon na prehrani SW - aktualizaci
uložena

C905, C702, K790i, K750i
v6ak
Uzivatel
***
Pohlaví: Muž
Telefon: SK17i, G502, K320i
Příspěvků: 2212



Zobrazit profil WWW
« Odpověď #25 v: 06. Listopad 2009, 18:44 »

To predevsim neni oprava.
uložena

kontakt - Ale nejsem poradna - od toho je tu toto forum
Aqz626
Uzivatel
***
Telefon: Xperia
Příspěvků: 50


Zobrazit profil
« Odpověď #26 v: 12. Listopad 2009, 14:44 »

Pujdu ho take reklamovat. Chci se zepta jestli je problem kdyz tam mam prehrany FW na R3A007 CZ. Original byl anglicky.  Undecided
uložena
JJF
Uzivatel
***
Telefon: Xperia X10, X1
Příspěvků: 459


Zobrazit profil
« Odpověď #27 v: 12. Listopad 2009, 15:19 »

Ja som mal tiez nejaku inu ROM ako original, nejaku z XDA. Pred reklamaciou som aktualizoval ROM zo stranky SE na nejaku cesku, predpokladam, ze to je originalna a problem v servise nebol. Telefon vymenili. A dali mi tam tiez nejaku cesku romku. Hned som ju poslal do Kanady a vymenil za WM6.5  Grin
Takze ak tam mas origos CZ ROM tak by to malo byÂť v pohode. Ak nie, tak si stiahni tu zo stranky SE radsej. Neoriginal ROM by mohla byÂť dobra zamienka na neuznanie reklamacie.
uložena
Aqz626
Uzivatel
***
Telefon: Xperia
Příspěvků: 50


Zobrazit profil
« Odpověď #28 v: 16. Listopad 2009, 11:05 »

 Shocked
Diky radeji to aktualizuju....
uložena
Fórum SEMania.cz
   

 uložena
Strana: 1 [2]  Vše
Poslat téma Tisk
Fórum SEMania.cz  |  Windows Mobile  |  Problemy a chyby (Moderátor: Ganimed)  |  Téma: Reklamacia baterie
Skočit do:  


© SEMania 2004-2007 | Powered by SMF.
© 2005, Simple Machines. Všechna práva vyhrazena.
Stránka vytvořena za 0.042 sekund, 17 dotazů.