SEMania.cz Fórum Bazar Galerie Download E-shop Sony Ericsson

Vítejte, Anonym. Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.
Nepřišel Vám aktivační email?
13. Březen 2025, 00:05

Zadejte uživateské jméno, heslo a dobu přihlášení
Hledat:     Pokročilé vyhledávání
142482 příspěvků v 10021 tématech od 23754 uživatelů
Nejnovější uživatel: Emmitt
* Domů Nápověda Hledat Přihlásit Registrovat
Fórum SEMania.cz  |  Windows Mobile  |  Problemy a chyby (Moderátor: Ganimed)  |  Téma: Praskliny na krytu XPERIE
Strana: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 24
Poslat téma Tisk
Autor Téma: Praskliny na krytu XPERIE  (Zobrazeno 112610 x)
Ulmo
Uzivatel
***
Pohlaví: Muž
Telefon: SEX1
Příspěvků: 99



Zobrazit profil
« Odpověď #255 v: 22. Září 2009, 15:45 »

Tak tady to je. Beztak je uz tato diskuze extremne neprehledna....



Dotaz na Sdruzeni obrany spotrebitelu:
Dobry den, resim velmi neprijemny problem ohledne reklamace sveho mobilu. Uz nevim, na koho bych se mel obratit a tak pisu vam.

Mobil jsem koupil v unoru u internetoveho prodejce Buldoktel.cz.

Po sesti mesicich bohuzel praskl kryt a klavesnice zacala spatne reagovat.

12. 8. 2009 jsem odeslal svuj mobil (Eeskou postou) na reklamaci. 13. 8. dorazil prodejci.
O par tydnu pozdeji jsem se ptal na stav mobilu. Prodejce mi rekl, ze reklamace byla prijata a odeslana do servisu.   14. 9. jsem prodejce kontaktoval s tim, ze uz ubehla 30ti denni lhuta, ktera je statem stanovena pro vyrizeni reklamace. Dale jsem se ho zeptal na stav sveho mobilu. Prodejce mi dosti nevybiravym zpusobem rekl, ze mobil je jiz na ceste (postou) a ze by mel do stredy (16. 9.) dorazit. Zasilka vsak dorazila az ve ctvrtek 17.9. Bylo mi to trosku divne. Posta vetsinou s cennymi baliky nemeska a dodava je hned druhy den. Proto jsem si overil podaci cislo dosleho baliku na strankach posty. Balik byl samozrejme podan na postu az 16.9. , nikoli v pondeli jak se mi dusoval prodejce. To vsak jen svedci o nepoctivosti prodejce, hlavni problem vam vylicim v nasledujicim odstavci.

Nejvetsim prekvapenim pro me bylo, ze na opravence stalo datum prijmu reklamace az 20.8.2009 nikoli 13.8, jak stoji na strankach posty v sekci Sledovani zasilek.
V patek 18.9 jsem prodejci zavolal a ptal se ho, proc neni na opravence datum prijmu 13.8.
Upozornoval jsem ho na nedodrzeni 30ti denni lhuty na vyrizeni reklamace a pozadoval jsem vraceni penez. Prodejce se vsak stale ohrazoval s tim, ze jeho obchod sidli v jakemsi hotelu.
A, ze dorucene zasilky jsou nejdrive ukladany na recepci hotelu, kde si je prodejce teprve pote vyzvedava. Zasilka s reklamovanym mobilem byla tedy skutecne vyzvednuta z posty jiz 13.8., ale sam prodejce si zasilku z recepce vyzvednul az 20.8.

Neresil bych tento problem, kdyby byl alespon mobil opraven. Vadilo by mi to i u mobilu za 2000,- natoz u modelu za celych 13.000,- Kc, ktery jsem u teto spolecnosti koupil. Reklamoval jsem prasklinu krytu, ktera je znama jako velice casta zavada tohoto modelu a vubec cele vyrobni serie. Servis bohuzel zavadu neuznal.

Rad bych se branil predevsim podlemu chovani ohledne data dodani mobilu na reklamaci. Od zasilky, kterou jsem jim 12.8 odeslal samozrejme mam podaci listek a mohu tim dokazat, ze reklamace nebyla vyrizena do konce mesicniho terminu.
Otazka je: Muze se prodejce vymluvit na to, ze mu jsou zasilky nejprve dodavany na recepci a az teprve potom si je vyzvedava?

Lze penize nejak dostat zpet? A pokud ano, jak se branit?
 Nebo ma prodejce na toto jednani plne pravo?


Odpoved Sdruzeni obrany spotrebitelu:
Nase vyjadreni k nemu (c. 53167 / BE - 89) pripravene v souladu se smluvnimi podminkami SOS (http://www.spotrebitele.info/poradna/smlpodminky.php):
Prodavajici je skutecne povinen vyridit Vasi reklamaci v zakonem stanovene lhute 30 dnu ode dne prevzeti zbozi k reklamaci. Pokud jste zbozi zasilal na adresu uvedenou prodavajicim, prodavajici se nemuze branit tim, ze zasilky tam prejima pouze vyjimecne - jde jiz k jeho tizi, kdy si ve schrance ci v jinem miste urceni vyzvedne zbozi - toto nemuze byt k tizi Vam. Proto lhuta pro vyrizeni reklamace zacina bezet jiz dnem nasledujicim po dni, kdy bylo zbozi doruceno, tj. 14.8. Muzete tedy trvat na vraceni penez, jelikoze prodavajci nedodrzel lhut pro vyrizeni reklamace. Rovnez muzete upozornit Eeskou obchodni inspekci, ze prodavajici promeskal lhutu stanovenou mu zakonem a porusil tak svou zakonnou povinnost - muze mu byt ulozena citelna pokuta (kontakt naleznete mimo jine na www.coi.cz).
uložena

Poctive mobily jsou minulosti, smirte se s tim...
jacktalking
Uzivatel
***
Telefon: telefon? Mam
Příspěvků: 331


Zobrazit profil
« Odpověď #256 v: 22. Září 2009, 16:31 »

To same online
http://www.spotrebitele.info/informatika_telekomunikace/poradna/reklamace-nebyla-splnena-do-30ti-dnu_53167_0.html
uložena

MIKE BIKER: Zatim to vypada na podporu jen od Sony Ericssonu a ta je vyhlasena svou nekompetentnosti a velmi laxnim pristupem. Obracet se na ne je jen ztrata casu.
Ulmo
Uzivatel
***
Pohlaví: Muž
Telefon: SEX1
Příspěvků: 99



Zobrazit profil
« Odpověď #257 v: 22. Září 2009, 16:38 »

Jsem to ale vul... Grin
A pritom jsem vedel, ze to tam vylepuji...
uložena

Poctive mobily jsou minulosti, smirte se s tim...
MIKE-BIKER
Uzivatel
***
Pohlaví: Muž
Telefon: iPhone 5 64GB White
Příspěvků: 1031



Zobrazit profil
« Odpověď #258 v: 22. Září 2009, 21:26 »

Ted jen zalezi na tom, jak se k tomu postavi Buldoktel. Undecided. Obavam se, ze veskrze zaporne. Angry. Ale pokud tam pohrozis, ze chces zpatky cele prachy, anebo kdyz te nebudou srat a daji slevu, ze na to zapomenes. Mrknutí. Snad si uvedomi, ze sleva ca 2.000 je lepsi, nez vracet vic jak 10 koliku a mit neprodejny mobil. Grin
« Poslední úprava: 22. Září 2009, 21:28 od MIKE-BIKER » uložena

K750i - Silver and Red. M600i white + P1i - R9K009 2x.
W800i =>  P1i => Xperia X1 => HTC HD2 => HTC Desire HD=> DELL Streak RED  =>iPhone 3GS 32GB Black => iPhone 4 32GB Black => iPhone 4S 64GB Black => iPhone 5 64GB White
Kam se hrabe Bittner, to se neda srovnat!!!
Ulmo
Uzivatel
***
Pohlaví: Muž
Telefon: SEX1
Příspěvků: 99



Zobrazit profil
« Odpověď #259 v: 23. Září 2009, 16:03 »

MIKE-BIKER :
Tak to ani nahodou. Uz jen kvuli cele te serii levaren jim neustoupim ani o pid´.
Pockam na vyjadreni Eeske obchodni inspekce a pak to budto vyresim pres ne, nebo podam primo zalobu.
uložena

Poctive mobily jsou minulosti, smirte se s tim...
jacktalking
Uzivatel
***
Telefon: telefon? Mam
Příspěvků: 331


Zobrazit profil
« Odpověď #260 v: 23. Září 2009, 16:06 »

MIKE-BIKER: no BULDOKtel se k tomu muze stavet jak chce. Ale ve chvili kdy bude v ruce znalecky posudek, budou nahrani. Pokud neustoupi, ustoupi soudu a co rekne
uložena

MIKE BIKER: Zatim to vypada na podporu jen od Sony Ericssonu a ta je vyhlasena svou nekompetentnosti a velmi laxnim pristupem. Obracet se na ne je jen ztrata casu.
MIKE-BIKER
Uzivatel
***
Pohlaví: Muž
Telefon: iPhone 5 64GB White
Příspěvků: 1031



Zobrazit profil
« Odpověď #261 v: 24. Září 2009, 07:33 »

Kluci a uz jste se nekdy soudili? Nez bude rozsudek - a to jiz predbiham a pak se muzou odvolavat, nastoupi Platebni rozkaz, zase odvolavani a protahovani a kdyz dojde na exekuci, tak uz zadny Buldoktel nebude. Grin. A kde nic neni, ani smrt nebere. Ja mam dve smenky na fyzickou osobu, rozsudek,  a muzu si s nima akorat vytrit zadek. Grin
uložena

K750i - Silver and Red. M600i white + P1i - R9K009 2x.
W800i =>  P1i => Xperia X1 => HTC HD2 => HTC Desire HD=> DELL Streak RED  =>iPhone 3GS 32GB Black => iPhone 4 32GB Black => iPhone 4S 64GB Black => iPhone 5 64GB White
Kam se hrabe Bittner, to se neda srovnat!!!
jacktalking
Uzivatel
***
Telefon: telefon? Mam
Příspěvků: 331


Zobrazit profil
« Odpověď #262 v: 24. Září 2009, 09:36 »

Toto dle meho bude reseno obcansko-pravni cestou a ve zkracene lhute. Odvolavat se kazdopadne muzou jak chteji, muzou se i prejmenovat ci co. Ale vzdy bude muset byt nekdo, kdo po nic prevezme zavazky Mrknutí Jako kdyz zkrachoval GSMobile, tak jeho zavazky ohledne SE jsme prevzali my (opakuji pouze SE, ne Motorola ani nic jineho).
A proc to nezkusit, ze? Øika se "lina huba, holy nestesti".
uložena

MIKE BIKER: Zatim to vypada na podporu jen od Sony Ericssonu a ta je vyhlasena svou nekompetentnosti a velmi laxnim pristupem. Obracet se na ne je jen ztrata casu.
MIKE-BIKER
Uzivatel
***
Pohlaví: Muž
Telefon: iPhone 5 64GB White
Příspěvků: 1031



Zobrazit profil
« Odpověď #263 v: 24. Září 2009, 09:52 »

Souhlasim, jen si rikam dle znameho porekadla...lepsi mit slevu a opraveny telefon, nez mozna snad po letech... Je to es er ocko, takze pochybna instituce, existuje rok a za rok tu byt nemusi... Cry. A vis, jak je to s konkurzama... Grin
uložena

K750i - Silver and Red. M600i white + P1i - R9K009 2x.
W800i =>  P1i => Xperia X1 => HTC HD2 => HTC Desire HD=> DELL Streak RED  =>iPhone 3GS 32GB Black => iPhone 4 32GB Black => iPhone 4S 64GB Black => iPhone 5 64GB White
Kam se hrabe Bittner, to se neda srovnat!!!
jacktalking
Uzivatel
***
Telefon: telefon? Mam
Příspěvků: 331


Zobrazit profil
« Odpověď #264 v: 24. Září 2009, 10:08 »

"lepsi mit slevu a opraveny telefon" - no asi kvuli tomu do toho pujde, ne? Myslim ze v prvni rade mu pujde o opraveny telefon. No ale vzhledem k tomu kolik ten kryt stoji, prodejce mu radsi nabidne novy :-D Ale to uz predbihame.
uložena

MIKE BIKER: Zatim to vypada na podporu jen od Sony Ericssonu a ta je vyhlasena svou nekompetentnosti a velmi laxnim pristupem. Obracet se na ne je jen ztrata casu.
cece
Anonym
« Odpověď #265 v: 25. Září 2009, 19:11 »

Ahoj, tak jsem dnes dal X1 do servisu. Mam ale dotaz, protoze jsem si neco nepohlidal a ted mam trochu strach  Roll Eyes nestihal jsem na vlak, tak jsem si poradne nezkontroloval reklamacni protokol na prodejne t-mob. Jde o to, ze ten typek co mi to sepisoval sice napsal spravne: 1)samovolne praskliny 2)nereagujici klavesnice jenze: to co jsem zjistil az ve vlaku je, ze mi tam pripsal: displej a zadni kryt silne poskraban. Na displeji mam folii, tu ani nepoznal, takze je poskrabana jen ta folie, displej je jak z tovarny a zada maji 3 vlasove oderky plus jedna 3mm na spodni pogumovane casti (tyhle oderky jsem si zpusobil spatnym polozenim na stul) a klasicke osoupani v rozich. Takze absolutne nesouhlasim s tim, ze je silne poskrabana. Tak ted nevim, jestli mam zpytovat svedomi, ze jsem tak moc spechal a ani neprecetl co vse tam je (ani jsem necekal, ze tam bude neco navic, protoze mi cetl, co presne tam napsal, ale tohle mi nerekl a jen kyvl ano, kdyz jsem se ho ptal na to jestli tam ty 3 drobny oderky pripsal...) a nebo mam zkusit jit na prodejnu a nejak se s nimi domluvit, ze je to spatne sepsano? A nebo 3 varianta modlit se, ze mi servis neposkrave zada a displej?  Grin
uložena
jacktalking
Uzivatel
***
Telefon: telefon? Mam
Příspěvků: 331


Zobrazit profil
« Odpověď #266 v: 25. Září 2009, 21:54 »

cece: nikde neni definovano co presne znamena "silne poskraban". Pro nekoho to muze byt jedna ryha, pro nekoho kryt tak osoupany ze je skrz videt az do Einy do tovarny.
Uvedom si ze pri prijmu musi uvest v jakem to bylo stavu. Protoze v ER by se s nima pak nekdo byl ochoten hadat ze to poskrabane nebylo a ze to neni na papire, takze nebylo. Mam sam takovou zkusenost kdy jsem pri prijmu nezminil ryhu pres displej a pak to bylo slovo proti slovu. Nakonec to sice vyslo v muj prospech protoze se dolozil kamerovy zaznam, ale stejne...
Pokud jsi nesouhlasil, mohl jsi na prodejne nesouhlasit. Ale ted uz je pozde. Stale ale plati ze neexistuje definice "silne poskraban". Pro tebe je to treba malo, pro me to bude hodne. A ted kdo ma pravdu, ze Mrknutí
Priste nespechej na vlak. Taky nebydlim v Praglu a kazdy den dojizdim vlakem, ale kdyz jde o stroj za par tisic Kc, asi moc nevadi kdyz ti ujede vlak, ktery stejne jede za dalsi hodinu.

Jinak s klidnym svedomim mohu rict ze technik nebude v servisu (aÂť ma T-Mobile jaky chce) delat neco za co neni placen Mrknutí Takze skrabani leda prenecha nekomu jinemu
uložena

MIKE BIKER: Zatim to vypada na podporu jen od Sony Ericssonu a ta je vyhlasena svou nekompetentnosti a velmi laxnim pristupem. Obracet se na ne je jen ztrata casu.
cece
Anonym
« Odpověď #267 v: 25. Září 2009, 22:25 »

Tak telefon nafoceny pred servisem mam, tak snad by to taky pomohlo, kdyby neco.. ja mam na takovyhle veci smulu, tak proto ty obavy, ze by nemusel telefon prijit v takovem stavu, jako jsem ho predal. Nikde neni napsano, ze to tomu technikovi nemuze upadnou ze Smajlík no uvidime, asi to tedy necham tak jak to je..  jen se divim, ze ten clovek na prodejne nepoznal, ze tam je nalepena folie a napsal, ze displej silne poskraban.
uložena
cece
Anonym
« Odpověď #268 v: 09. Říjen 2009, 10:24 »

Ahoj, predem se omlouvam, kdybych mel moznost upravit, tak nepisu 2 prispevky pod sebe. Telefon mi vcera prisel (po 14 dnech) a vymenili mi naprosto vse, jak kryty, tak klavesnici. Dokonce nemeli ani cas mi ho poskrabat  Grin tak se timto omlouvam vsem technikum. Celkove jsem spokojen. Jen me zajima, jak dlouho tenhle stav vydrzi...
uložena
pogo
Uzivatel
***
Pohlaví: Muž
Telefon: Xperia PRO
Příspěvků: 446



Zobrazit profil
« Odpověď #269 v: 09. Říjen 2009, 10:50 »

no, me kdyz menili zadni kryt, kterej byl po 14ti dnech oloupanej az hruza, tak mi prijde, ze zacli delat nejakou lepsi barvu, protoze to je cca. 2mesice, co mam telefon z opravy a ani naznak oloupani a praskliny se mi taky zatim znovu vyhybaji.
Jinak kdyz se tady zaregistrujes, tak budes moci editovat prispevek
uložena

Alcatel OT View DB -> Sony CMD-J5 -> SE T610i -> SE K800i -> SE Xperia X1i ->
ETEN Glofiish M700 -> Vodafone 845 -> SE XPERIA PRO
Fórum SEMania.cz
   

 uložena
Strana: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 24
Poslat téma Tisk
Fórum SEMania.cz  |  Windows Mobile  |  Problemy a chyby (Moderátor: Ganimed)  |  Téma: Praskliny na krytu XPERIE
Skočit do:  


© SEMania 2004-2007 | Powered by SMF.
© 2005, Simple Machines. Všechna práva vyhrazena.
Stránka vytvořena za 0.049 sekund, 18 dotazů.