SEMania.cz Fórum Bazar Galerie Download E-shop Sony Ericsson

Vítejte, Anonym. Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.
Nepřišel Vám aktivační email?
13. Březen 2025, 00:16

Zadejte uživateské jméno, heslo a dobu přihlášení
Hledat:     Pokročilé vyhledávání
142482 příspěvků v 10021 tématech od 23754 uživatelů
Nejnovější uživatel: Emmitt
* Domů Nápověda Hledat Přihlásit Registrovat
Fórum SEMania.cz  |  Windows Mobile  |  Problemy a chyby (Moderátor: Ganimed)  |  Téma: Praskliny na krytu XPERIE
Strana: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 24
Poslat téma Tisk
Autor Téma: Praskliny na krytu XPERIE  (Zobrazeno 112620 x)
Ulmo
Uzivatel
***
Pohlaví: Muž
Telefon: SEX1
Příspěvků: 99



Zobrazit profil
« Odpověď #240 v: 20. Září 2009, 11:53 »

Pokud bych mel do neceho takoveho jit, rad bych nejdrive znal alespon prumerne naklady spojene se znaleckym posudkem.
V teto veci prehled skutecne nemam.
Pokud by se vsak vylohy blizili 10ti tisicum, nema smysl riskovat ztratu dalsich penez.
uložena

Poctive mobily jsou minulosti, smirte se s tim...
MIKE-BIKER
Uzivatel
***
Pohlaví: Muž
Telefon: iPhone 5 64GB White
Příspěvků: 1031



Zobrazit profil
« Odpověď #241 v: 20. Září 2009, 12:02 »

Soudni znalec je tak 2-3 tis. max!  Mrknutí
uložena

K750i - Silver and Red. M600i white + P1i - R9K009 2x.
W800i =>  P1i => Xperia X1 => HTC HD2 => HTC Desire HD=> DELL Streak RED  =>iPhone 3GS 32GB Black => iPhone 4 32GB Black => iPhone 4S 64GB Black => iPhone 5 64GB White
Kam se hrabe Bittner, to se neda srovnat!!!
jacktalking
Uzivatel
***
Telefon: telefon? Mam
Příspěvků: 331


Zobrazit profil
« Odpověď #242 v: 20. Září 2009, 12:04 »

Prumerne naklady na znalecky posudek se pohybuji v radu stokorun. Maximalne co jsem slysel byly necele tri tisice korun. Jak ale rikam, pokud soudni znalec potvrdi ze servis se plete, i naklady na soudniho znalce pak budou v soudni pri proplacene. Proste pokud to vyhrajes, proplati ti prohravajici strana vse, vcetne opravy. Pokud ale soudni znalec rekne ze servis ma pravdu, prijdes o tech par stokorun.

Jak jsem ale rekl, servis si nic nelajzne a jen tak si vymyslet zavadu. Protoze je jasne ze si to nekdo muze vyzadat a nebo ze to bude vyzadano pri soudnim sporu. A servis nebude riskovat odejmuti autorizace a vsech levelu. Co jsem slysel, tak zatim VÂŽDY soudni znalec potvrdil to, co rekl servis. Pouze v nekolika pripadech soudni znalec rekl ze servis si to vymyslel - znamy pripad GSMobile kdy delali jeste HTC/Qtek, nemeli nahradni dily a tak to zamitali. Jenze jednou se nekdo nastval, dal to soudnimu znalci a ten vubec nic nenasel. Chlapik to teda hnal k soudu a GSMobile musel okamzite otocit  Mrknutí
Jak jsem take rekl, nemohu mluvit za servis ktery pouziva Arvato. Vim jak to chodi u nas (a jak to chodi u nas je pozadavek SE) a vim ze by si nas technik nedovolil neco zamitnout jen tak, bez prukaznych fotek. Preci jen risk u vymyslenych zamitnuti je obrovsky a nestoji to za to.

edit: Mike-Biker me predbehnul Cheesy Jen doplnim ze se to muze lisit znalec od znalce, ale ten strop jsou skutecne tri tisice
uložena

MIKE BIKER: Zatim to vypada na podporu jen od Sony Ericssonu a ta je vyhlasena svou nekompetentnosti a velmi laxnim pristupem. Obracet se na ne je jen ztrata casu.
Ulmo
Uzivatel
***
Pohlaví: Muž
Telefon: SEX1
Příspěvků: 99



Zobrazit profil
« Odpověď #243 v: 20. Září 2009, 12:23 »

No, kdyz mnoha lidem tu stejnou zavadu servis opravil a cena posudku neni tak zavratna, snad nebude na skodu to alespon zkusit.

Potrebuji hlavne zjistit, co vse vyridit, kam zajit atd.
Jdu se jeste zeptat Googla, ale kdybyste nekdo mel odkaz na stranky s navodem jak takovy posudek zaridit, byl bych moc vdecny.
uložena

Poctive mobily jsou minulosti, smirte se s tim...
jacktalking
Uzivatel
***
Telefon: telefon? Mam
Příspěvků: 331


Zobrazit profil
« Odpověď #244 v: 20. Září 2009, 13:10 »

Prevzato z www.spotrebitele.info:
Cituji
Mobilnimi telefony se zabyva napriklad Vaclav Eerny www.ramon.cz mob.:602280765 nebo jini znalci jsou uvedeni na www.justice.cz

Po posudku budes alespon vedet na cem jsi. Samotnyho me to zajima, protoze pres Arvato jsme toho odeslali nemalo (viz vyse) a reklamace probehly v pohode (viz vyse). Tatkez usuzuji dle tohoto fora a od kolegy neverminda (ze smartmanie a xda-dev) ze reklamace jejich Xperie probehly v poradku, tudiz na tvem pripadu proste neco musi byt. Ale nejsem soudni znalec, ani osobne servis nedelam. Z obrazku co jsi dal na smartmanii tedy prectu to same co vsichni ostatni...

edit: primo vyhledani soudniho znalce http://datalot.justice.cz/justice/repznatl.nsf/$$SearchForm?OpenForm
« Poslední úprava: 20. Září 2009, 13:22 od jacktalking » uložena

MIKE BIKER: Zatim to vypada na podporu jen od Sony Ericssonu a ta je vyhlasena svou nekompetentnosti a velmi laxnim pristupem. Obracet se na ne je jen ztrata casu.
Ulmo
Uzivatel
***
Pohlaví: Muž
Telefon: SEX1
Příspěvků: 99



Zobrazit profil
« Odpověď #245 v: 20. Září 2009, 18:39 »

jacktalking:
Diky za odkaz. Google me taky nakonec zavedl na justici, ale tohle menu jsem porad nemohl najit.

Beru tuhle moznost jako posledni zachytne reseni. Nejrive bych vsak jeste neco zkusil, viz muj posledni prispevek na teto strance:
http://smartmania.mobilmania.cz/forum/viewtopic.php?f=51&t=14523&p=119110#p119110
uložena

Poctive mobily jsou minulosti, smirte se s tim...
jacktalking
Uzivatel
***
Telefon: telefon? Mam
Příspěvků: 331


Zobrazit profil
« Odpověď #246 v: 20. Září 2009, 19:48 »

Tak jsem si to procetl (cast)..
 - Co mi smrdi je postup toho prodejce, jeho "sidlo" v hotelu a podobne. Skutecne mas pravdu ty (nebo kdo to tam psal) ze se bere tricet dni od odeslani postou. Ale ted pozor, je to do PØIJETI NA POŠTI. Tj ty to muzes odeslat 1.1, jemu prijde 2.1 (jasne, takhle rychle EP nepracuje, ale aÂť to je dobre pochopitelne) z posty papir aby si to vyzvednul. On se na to vykasle a vyzvedne si to treba az 1.2. A dle zakona to je stale v poradku. Protoze reklamacni rizeni probiha prevzetim do reklamace a ne odnesenim do reklamace (pro predstavu - reklamace probiha kdyz to on od tebe vezme, a ne kdyz jsi v tramvaji na ceste za prodejcem).
Solidni prodejce si postu proste vyzvedne a hotovo. Treba to bude chtit mit z krku, usetrit si potom problemy,.........

- Druha vec ohledne ktere mam neblahe tuseni - jak se jmenuje ten prodejce, pripadne mas odkaz treba na www? Problem je ten, ze pokud nekdo do ER doveze zbozi mimo oficialni distribucni cestu (tzv. sedivka), zaruku poskytuje jen on sam. Sice obcansky zakonik rika ze zaruku dava prodejce po dobu dvou let, ale pokud je oficialni distribuce a dovoz, muzes to reklamovat kde chces a servis ti to prijme. Pokud to ale nedovezl oficialni cestou, prodejci to servis nevezme. A prodejce ma tudiz jen dve moznosti:
a) zaplatit opravu v servisu
b) chvili si to nechat, jako ze to je v servisu, a pak napise nejake zamitnuti (varianta oblibena u mobilky, mobilarena a mobiljanevimco).
No a neznam "sedeho prodejce" co by platil za servis. To by asi prisel rychle na buben v dobe spotrebni elektroniky.

- a nakonec ta treti cast - pises o investovani do pravniku. Prvni si nech udelat ten soudni posudek. Pokud vyjde ve tvuj prospech, teprve pak se zen dal. Pokud ale vyjde ve tvuj prospech, vetsinou bude stacit to ukazat prodejci. On si dost dobre rozmysli zda ti to necha opravit a zaplati tak jen tu opravu, a nebo zda s tebou pujde do soudniho sporu, ktery na 90% prohraje, bude muset zaplatit ten a jeste opravu..

Rozhodne me tedy zajima zda to skutecne bylo v autorizovanem servisu a nebo zda si to vymyslel prodejce (a nic nikam ve skutecnosti neslo).

Hele, posli mi IMEI pres SZ, zkusim se zitra podivat do databaze oprav SE zda to v servisu doopravdy bylo nebo ne. Pokud to bylo, uvidim tam ze to je zamitnute (doufam ze uvidim, nejsem technik a nevim presne zda se to da videt od nas)
uložena

MIKE BIKER: Zatim to vypada na podporu jen od Sony Ericssonu a ta je vyhlasena svou nekompetentnosti a velmi laxnim pristupem. Obracet se na ne je jen ztrata casu.
Ulmo
Uzivatel
***
Pohlaví: Muž
Telefon: SEX1
Příspěvků: 99



Zobrazit profil
« Odpověď #247 v: 20. Září 2009, 20:32 »

Jen pro prehlednost, na te diskuzi mam nick KVARK.
No, nastesti patrim mezi lidi, co si ukladaji vsemozne doklady, potvrzenky atd.
A diky tomu mam taky jeste Podaci listek od baliku s X1, kterou jsem jim tam v srpnu poslal.
Tady jsou podrobne informace o pohybu onoho baliku: http://www.cpost.cz/cz/nastroje/sledovani-zasilky.php?barcode=VX0011058973X&locale=CZ&send.x=92&send.y=8&send=submit&go=ok
Potiz je v tom, ze nevim jak presne chapat posledni bod: Zasilka dodana dne 13.08.2009 postou 10003 - Praha 103.
Vysvetlivky jsem na strankach posty nenasel a tak usuzuji, ze ty dve slova Zasilka dodana znamenaji odebrani baliku prijemcem.
Jen doufam, ze se nemylim... Undecided

Jinak se jedna o spolecnost Buldoktel. http://buldoktel.cz/
V reklamacnim radu jsem nenasel zadny zvlastnim rezim podle ust. § 90 zakona c. 235/2004 Sb., o dani z pridane hodnoty
viz tenhle clanek na Mobilmanii http://www.mobilmania.cz/clanky/kupujete-telefon-nenechte-se-podvest/sc-3-a-1123036/default.aspx (urcite jsi ho uz nekdy cetl)
No a z toho usuzuji, ze se jedna pouze o zahranicni dovoz(nikoli primo sedivky). Ale clovek nikdy nevi...

Ta tva moznost b) me celkem desi. Sad Zvlaste proto, ze je z toho osobne podeziram jiz delsi dobu.

Takze jeste zitra zkontaktuji jednoho znalce, abych si to pojistil.
uložena

Poctive mobily jsou minulosti, smirte se s tim...
jacktalking
Uzivatel
***
Telefon: telefon? Mam
Příspěvků: 331


Zobrazit profil
« Odpověď #248 v: 21. Září 2009, 05:43 »

Nevim jestli tu nebudes chtit zverejnit pro ostatni ten link s opravenkou, aby si dali pozor a nenaleteli.
To co jsi mi poslal pres SZ je pekna levarna od Buldoktelu.To co tam prezentuji VUBEC to neni opravenka z autorizovaneho servisu. Je to pouze od prodejce. Je mozne ze to prodejce jen prepsal (coz u nas delame a je to v poradku) z normalni opravenky ze servisu, ale v pripade zamitnuti radeji tu servisovou opravenku davame. Nehlede na to ze nejaky Ladislav Hales/Buldoktel rozhodne nema certifikaci na opravy. Takze on to nema co prepisovat.
Ale to co tam napsal - ze 4GB micro SD je soucasti jen NIKTERYCH paketu, to je kravina na n-tou a smrdi to. 4GB se pro volny prodej dava normalne (nevim o zemi kde by se nedavala). Snad jen operatori mohou mit vlastni baleni, tj. bez te pameÂťovky.
Obavam se ze te vzali pekne na hul... Vic zjistim v praci az prijde technik.

edit: tak jsme se u nas v servisu podivali na IMEI ktere mi bylo zaslane. BULDOKtel s Ulmo/KVARKem vy*ebal.
Prodane to bylo v Nemecku a v autorizovanem servisu to NIKDY NEBYLO (vubec.. ani zamitnuto). Proste NEEXISTUJE report ze by tento telefon kdy vubec do autorizovaneho servisu kdekoliv na svete sel.

Pokud chcete, muzete toto citovat i jinde, aby si lidi dali pozor. A kolegovi nevermindovi, az ho uvidim, asi dam za ukol aby to dal i na smartmanii
« Poslední úprava: 21. Září 2009, 08:13 od jacktalking » uložena

MIKE BIKER: Zatim to vypada na podporu jen od Sony Ericssonu a ta je vyhlasena svou nekompetentnosti a velmi laxnim pristupem. Obracet se na ne je jen ztrata casu.
Ulmo
Uzivatel
***
Pohlaví: Muž
Telefon: SEX1
Příspěvků: 99



Zobrazit profil
« Odpověď #249 v: 21. Září 2009, 15:46 »

Tak toho jsem se bal  Sad
A to jsem si pritom daval pozor, aby to nebyl obchod, ktery prodava sedivky.
Z toho jejich reklamacniho radu (na strankach Buldoktelu) to vypada, ze nabizeji zahranicni dovoz.
Nikoli primo sedivky. Bohuzel, zijeme v Eesku a mozne je vse…
Kazdopadne velice dekuji za pomoc. Ziskal jsi informace, ke kterym bych se jinak nikdy nedostal.
Škoda, ze se potvrdilo to nejhorsi, co jsem predpokladal.

Ale co ted´? I kdyz se prokazalo, ze je to pouzite zbozi a nikam to navic neposlali, tak se muzu maximalne domoct opravy.
S touto spolecnosti uz vsak nic mit nechci. A vraceni penez se bohuzel domuzu leda pre soudni spor ohledne toho,
ze mi Xperii neopravily do 30-ti dni.

Kazdopadne si necham vypracovat ten znalecky posudek. Pockam na vyjadreni Obrany spotrebitelu,
no a  kdyz prodejce nepristoupi na mimosoudni vyrovnani, tak podam zalobu.

Samozrejme souhlasim s plnym zverejnenim teto nepekne zkusenosti s prodejcem mobilu BULDOKTEL.
 A budu velice rad, kdyz mi kdokoli pomuze mou zkusenost protlacit vys, nez na stranky fora.
 Nikomu bych nepral to stejne a chci informovat vsechny potencionalni zakazniky o necestnem,
 ba protizakonnem jednani teto spolecnost.

Zde je jeste jednou vyjadreni „servisu“ : http://img27.imageshack.us/gal.php?g=dsc0007za.jpg
A tady jsou fotky praskliny: http://img248.imageshack.us/gal.php?g=dsc00247t.jpg


P.S. Opravdu ta databaze eviduje vsechny IMEI vsech Sony Ericssonu? Vim, uz je to skoro jasne, ale prece jenom pro ujisteni…
uložena

Poctive mobily jsou minulosti, smirte se s tim...
jacktalking
Uzivatel
***
Telefon: telefon? Mam
Příspěvků: 331


Zobrazit profil
« Odpověď #250 v: 21. Září 2009, 17:14 »

No zahranicni dovoz je to same co sedivka. Nebo nevim co si pod tim kdo co predstavuje, ale je to sedivka. Neni to nelegalni, ale take moc koser ne. Nicmene zakon tim neporusuje, prodavat to muze bez problemu. Horsi to je pak s tou zarukou, kterou davaji na jejich vlastni triko a pak to resi jako ve tvem pripade..

Takhle, jak rikam, udelej si znalecky posudek. Oni stavi na tom, ze ti zamitnuli zaruku kvuli mechanickemu poskozeni (pad, pokud se dobre pamatuju). Soudni znalec ti da za pravdu, staci kdyz BULDOKtelu ukazes znalecky posudek a oni ihned zmeni pristup. Nebudou chtit riskovat soudni spor, ktery by s nejvetsi pravdepodobnosti prohrali.

Co se druhe stati tyce - "A vraceni penez se bohuzel domuzu leda pre soudni spor ohledne toho,
ze mi Xperii neopravily do 30-ti dni.". Opet viz predchozi - 30 dni neni doba na opravu, jak se spousta lidi mylne domniva, ale na VYØIZENI REKLAMACE. Tj. oni ti to zamitnuli a pravne ta reklamace tim skoncila (druha vec je samozrejme to, ze si vymysleli duvod). Takze s timto u nic neuspejes.

Ano, ta databaze co maji servisy k oprave eviduje IMEI vsech Sony Ericsson telefonu co prosly servisem. Teda takhle - pokud se nezamitne zaruka v servisu, neobjevi se v te databazi opravi. Objevi se jen pri zruseni, aby to nejaky podvodnicek nezkousel nekde jinde, treba jinde na svete (vim o pripadu z Nemecka kde to zamitnuli a tady to zkousel znovu). Ale kazdopadne ta databaze cita i modely prodane a kde (pro jakou zemi jsou urcene). Tj. pokud BULDOKtel dava CZ zarucni list ale zeme urceni je treba DE (tvuj pripad) - levarna jako krava.
SOS ti rekne to same co ja - pokud nesouhlasis s vyjadrenim, tak soudni znalec. Toho ti opravdu doporucuji. Alespon ti to opravi.

Nevim zda to nevermind jiz na smartmanii dal, ale asi by bylo dobre kdybys tu zkusenost i s tim finale dal tam. Preci jen na smartmanii bude asi vice uzivatelu okolo Xperie a WM vubec, takze tam se to snad roznese a daji si pozor.
Priste se asi vyplati si priplatit za oficialni a budes mit alespon jistotu skutecne zaruky a sluzeb a ze pokud uz ti to zamitnou, tak duvod opravdu bude.. Pouceni pro priste, ja si necim podobnym prosel se Siemensem, take sedivka...
uložena

MIKE BIKER: Zatim to vypada na podporu jen od Sony Ericssonu a ta je vyhlasena svou nekompetentnosti a velmi laxnim pristupem. Obracet se na ne je jen ztrata casu.
Ulmo
Uzivatel
***
Pohlaví: Muž
Telefon: SEX1
Příspěvků: 99



Zobrazit profil
« Odpověď #251 v: 21. Září 2009, 18:43 »

OK. Jakmile mi ten znalec provede posudek, tak budu hned informovat, jak to dopadlo.

K tem sedivkam. Asi nema cenu nad tim dal spekulovat. Ty se v tom pohybujes denne(jak rikas) a vis o co se jedna.
Presto bych vsak rad upozornil na tenhle clanek z Mobilmanie:
http://www.mobilmania.cz/clanky/kupujete-telefon-nenechte-se-podvest/sc-3-a-1123036/default.aspx
Popisuji tam sedy a zahranicni dovoz jako dve celkem odlisne veci. Huh

Pokud jde o ten 30ti denni limit, tak jsem to asi nejak spatne pochopil.
Myslel jsem, ze kdyz to poslou do servisu(jak tvrdili), tak uz tim je reklamace prijata.
I kdyz treba bude ve vysledku zamitnuta servisem.
uložena

Poctive mobily jsou minulosti, smirte se s tim...
jacktalking
Uzivatel
***
Telefon: telefon? Mam
Příspěvků: 331


Zobrazit profil
« Odpověď #252 v: 21. Září 2009, 18:57 »

Takhle.. Reklamace je prijata ve chvili kdy prevezmou telefon do reklamace. Tj. das jim ho dnes a bezi reklamacni rizeni. A je uplne jedno zda to odeslou do servisu az za tyden. Zakon se nestara o servis ci cokoliv jineho, protoze §625 obcanskeho zakoniku (jo, pamatuju si to. Ano, profesionalni deformace) dava v ER zaruku prodavajici a reklamuje se u nej (pripadne pokud uvede misto servisu ktere je ti bliz, muzes tam).
Reklamace zacina v den prijeti a konci v den vyrizeni (pokud jde ze servisu, tak v den kdy dorazi na prodejnu). Pripadne pokud je svatek ci vikend, tak v nasledujici pracovni den. Nic mezi tim.

Jinak v tom clanku jim to uz v dnesni dobe splyva. Protoze dnes zahranicni dovoz = sedivka. Nemusi byt pravidlem ze sedy dovozce ma spatne podminky. Dnes je to spis uplne naopak, napisou prvni a posledni, vypada to normalne, ale pak to zamitnou na vytopeni desky coca colou (pripad celkem znamy nemene znamych podvodnicku.. maji tak dobreho technika ze jim olizuje zakladni desky a urcuje ze to je coca cola Cheesy ).

uložena

MIKE BIKER: Zatim to vypada na podporu jen od Sony Ericssonu a ta je vyhlasena svou nekompetentnosti a velmi laxnim pristupem. Obracet se na ne je jen ztrata casu.
Ulmo
Uzivatel
***
Pohlaví: Muž
Telefon: SEX1
Příspěvků: 99



Zobrazit profil
« Odpověď #253 v: 22. Září 2009, 14:19 »

Takze, kdo ma zajem jak to pokracuje, tak tady mam novinky.

1) Znalec mi odepsal na email, ze mi posudek samozrejme zaridi pokud na tom budu trvat.
Nez bych si ho vsak necham provest, odkazal me na Sdruzeni obrany spotrebitelu s tim,
ze servisy a prodejci na tyto posudky moc nehledi.

2) S tim samozrejme souvisi odpoved ze SOS. Dotaz jsem jim tam odeslal den pred tim, nez me jacktalking upozornil, ze Buldoktel Xperii do zadneho servisu (nejspis) neposlal. Takze jsem se tam opiral hlavne o pozdni vyrizeni reklamace. Kupodivu to prijali a odepsali, ze mam plne pravo na vraceni penez od prodejce. Zaroven me odkazali na Eeskou obchodni inspekci, ktere jsem ted svuj problem popsal a cekam na odpoved.

P.S. Kdo by chtel tak mu muzu preposlat na mail kopii dotazu i s odpovedi SOS.
       Celkem to ale vyda skoro za jednu A4, takze jsem to na toto forum nechtel zbytecne cpat.
uložena

Poctive mobily jsou minulosti, smirte se s tim...
jacktalking
Uzivatel
***
Telefon: telefon? Mam
Příspěvků: 331


Zobrazit profil
« Odpověď #254 v: 22. Září 2009, 15:06 »

Mno tak pokud to znalec rekl, asi vi jak to skutecne chodi. Nic to ale nemeni na to, ze jeho slovo bude nad slovo kohokoliv jineho. Odmitne-li to BULDOKtel, pohroz soudem. Pokud ani to nezabere, tak bud jsou blbi u BULDOKtelu a nebo si jsou necim jisty. Soud ale to nebude resit tydny, proste se podiva na znal. posudek a rozhodne ve tvuj prospech.
Ta EOI je ale take varianta. A muzu rict ze kazdy obchodnik se hrozi predstavy ze mu nakluse tlupa lidi s EOI do obchodu a zacnou zkoumat vse a zda to je spravne. Mozna tudy by vedla cesta.

Klidne to sem muzes dat, abych si udelal predstavu a i se necemu priucil, protoze netusim na zaklade ceho SOS usuzuje, ze mas narok na vraceni penez.. Ze strany BULDOKtelu probehla reklamace v souladu se zakonem (mluvim o procesu, ne o tom jakym zpusobem to vyridili). Tedy soudim na zaklade informaci co byly.
uložena

MIKE BIKER: Zatim to vypada na podporu jen od Sony Ericssonu a ta je vyhlasena svou nekompetentnosti a velmi laxnim pristupem. Obracet se na ne je jen ztrata casu.
Fórum SEMania.cz
   

 uložena
Strana: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 24
Poslat téma Tisk
Fórum SEMania.cz  |  Windows Mobile  |  Problemy a chyby (Moderátor: Ganimed)  |  Téma: Praskliny na krytu XPERIE
Skočit do:  


© SEMania 2004-2007 | Powered by SMF.
© 2005, Simple Machines. Všechna práva vyhrazena.
Stránka vytvořena za 0.049 sekund, 18 dotazů.