SEMania.cz Fórum Bazar Galerie Download E-shop Sony Ericsson

Vítejte, Anonym. Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.
Nepřišel Vám aktivační email?
02. Květen 2025, 22:52

Zadejte uživateské jméno, heslo a dobu přihlášení
Hledat:     Pokročilé vyhledávání
142482 příspěvků v 10021 tématech od 23754 uživatelů
Nejnovější uživatel: Emmitt
* Domů Nápověda Hledat Přihlásit Registrovat
Fórum SEMania.cz  |  Google Android  |  Problemy a chyby (Moderátor: Ganimed)  |  Téma: Prosim o pomoc problem s mikrofonem?
Strana: [1]
Poslat téma Tisk
Autor Téma: Prosim o pomoc problem s mikrofonem?  (Zobrazeno 4265 x)
misicka25
Uzivatel
***
Telefon: Xperia X10 mini pro
Příspěvků: 8


Zobrazit profil
« v: 21. Březen 2011, 17:52 »

Vsechny zdravim,

Od zacatku provozu (novy telefon) mam problem s telefonem Xperie mini PRO. Nevim jestli je to nejakym nastavenim nebo chyba mikrofonu. Vada se projevuje tak, ze pri zacatku hovoru me druha strana vubec neslysi, ja slysim z telefonu volaneho normalne, ale z meho telefonu zadny zvuk nejde. Problem se vyresi az kdyz podrzim tlacitko sipka zpet. Hlas z meho telefonu zacne normalne fungovat. Vada se projevuje i kdyz telefon hovor prijima. Telefon jsem pro tuto vadu uz jednou reklamoval, ale napsali mi, ze se jim v servisnim oddeleni vada neprojevila.

Pomuzete mi resit tento problem?

Diky predem M.

PS: vcera jsem prehral firmware pres Update service a zadna zmena.

uložena
v6ak
Uzivatel
***
Pohlaví: Muž
Telefon: SK17i, G502, K320i
Příspěvků: 2212



Zobrazit profil WWW
« Odpověď #1 v: 23. Březen 2011, 21:56 »

Zkus to predvest primo na prodejne. Treba to minule spatne popsali (reklamacni protokol jsem nevidel).

A musis drzet presne tlacitko zpet, nebo pomuze, kdyz to podrzis nekde u nej (napr. pod nim)?
uložena

kontakt - Ale nejsem poradna - od toho je tu toto forum
scerba
Uzivatel
***
Telefon: Xperia X10 mini pro
Příspěvků: 4


Zobrazit profil
« Odpověď #2 v: 14. Duben 2011, 06:23 »

Tak mam hooodnepodobny problem, s tim rozdilem ze mi nepomuze drzet tlacitko zpet.
Nekdy mikrofon funguje, nekdy ne. Nekddy se mi podari zporvoznit volani ukoncenim nekterych spustenych aplikaci, jindy zase mikrofon nezprovoznim vubec. Zkusim to za par hodin a mikrofon funguje ( stelefonem se vubec nic nestalo, jenom lezi na stole).
Na reklamaci jsem to mel uz 2x - poprve napsali ze problem byl vyresen prehranim software, podruhe napsali ze se zavada neprojevila ...
dneska tam jdu potreti a doufam ze mi uz daji novy telefon
jinak jsem zkousel i jine nez originalni romky a stale stejny problem

jinak jsem telefon kupoval 3.brezna a od te doby jsem mel telefon doma celkem 6 dni, jinak je celou dobu v servise, no neni to super?  Tongue
uložena
v6ak
Uzivatel
***
Pohlaví: Muž
Telefon: SK17i, G502, K320i
Příspěvků: 2212



Zobrazit profil WWW
« Odpověď #3 v: 14. Duben 2011, 08:18 »

Pokud chces novy telefon, zkus pri reklamaci uvest vyvratitelnou domenku, ze zavada tu je jiz z vyroby. (Do sesti mesicu zaruky by to melo jit.) Dale bych take uvedl, ze se zavada projevuje nahodne, jinak by to po jedne kladne vyrizene reklamaci vypadalo divne.

Dal, pokud jsi experimentoval s neoficialnimi upravami, je vhodne flashnout pred poslanim do servisu.
uložena

kontakt - Ale nejsem poradna - od toho je tu toto forum
scerba
Uzivatel
***
Telefon: Xperia X10 mini pro
Příspěvků: 4


Zobrazit profil
« Odpověď #4 v: 14. Duben 2011, 08:34 »

do servisu jsem chtel jit uz vcera, ale pak jsem si to rozmyslel, ze jeste nahraju oficialni romku, takze to uz je provedeno
u druhe reklamace jsme telefon zkouseli v obchode, kde telefon opravdu nefungoval, takze na to mam i svedky, kazdopadne dik za tipy a dneska jim to jdu otriskat o hlavu.

3x reklamace na stejnou poruchu = novy telefon nebo vraceni penez, tak je to dane zakonikem, ne?
uložena
HUdasp
Uzivatel
***
Telefon: SE SK17i, SE G502
Příspěvků: 1865



Zobrazit profil WWW
« Odpověď #5 v: 14. Duben 2011, 08:38 »

Doplnim, uznana reklamace. Potom si muzes vybrat, zda-li chces cash zpatky anebo novej kousek.
uložena
v6ak
Uzivatel
***
Pohlaví: Muž
Telefon: SK17i, G502, K320i
Příspěvků: 2212



Zobrazit profil WWW
« Odpověď #6 v: 14. Duben 2011, 08:41 »

K tem trem reklamacim:
* Ten treti ukon nesmi byt reklamace, ale odstoupeni od kupni smlouvy (nebo nejak tak se to nazyva), jinak to dost mozna opravi (popr. "opravi") a penize vracet nebudou. Proste musis to uvest uz pri podani na prodejne a nerika se tomu reklamace.
* Tusim, ze v OZ neni uveden presny pocet, ale obvykle se berou tri zavady stejneho typu a ctyri ruzneho typu. Nekteri prodejci (napr. Vodafone) to maji upresnene ve svem reklamacnim radu.
* Myslim, ze smerodatny bude reklamacni protokol, takze pravdepodobne to nebude brano jako treti zavada stejneho typu. I proto jsem poradil tu vyvratitelnou domenku.
uložena

kontakt - Ale nejsem poradna - od toho je tu toto forum
Fórum SEMania.cz
   

 uložena
Strana: [1]
Poslat téma Tisk
Fórum SEMania.cz  |  Google Android  |  Problemy a chyby (Moderátor: Ganimed)  |  Téma: Prosim o pomoc problem s mikrofonem?
Skočit do:  


© SEMania 2004-2007 | Powered by SMF.
© 2005, Simple Machines. Všechna práva vyhrazena.
Stránka vytvořena za 0.032 sekund, 15 dotazů.