SEMania.cz Fórum Bazar Galerie Download E-shop Sony Ericsson

Vítejte, Anonym. Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.
Nepřišel Vám aktivační email?
16. Březen 2025, 19:16

Zadejte uživateské jméno, heslo a dobu přihlášení
Hledat:     Pokročilé vyhledávání
142482 příspěvků v 10021 tématech od 23754 uživatelů
Nejnovější uživatel: Emmitt
* Domů Nápověda Hledat Přihlásit Registrovat
Fórum SEMania.cz  |  Ostatni telefony  |  Symbian UIQ2 (Moderátor: Ganimed)  |  Téma: Reklamace
Strana: 1 [2]  Vše
Poslat téma Tisk
Autor Téma: Reklamace  (Zobrazeno 7667 x)
MartinH
Anonym
« Odpověď #15 v: 05. Říjen 2005, 08:34 »

2karloss: myslim, ze se mylis. Pokud pujdes reklamovat vec a budes predem informovan o poplatku v pripade neopravnenosti, muze byt poplatek pozadovan. Navic, jak je psano i vyse, prodejce musi mit moznost redukovat ruzne vycurky, kteri mu zkusi prinest treba utopeny telefon. Nebudu se prit o paragrafech, ale projdi si treba ceniky autorizovanych servisu se.
« Poslední úprava: 05. Říjen 2005, 16:28 od MartinH » uložena
Karloss
Uzivatel
***
Příspěvků: 26



Zobrazit profil
« Odpověď #16 v: 06. Říjen 2005, 16:46 »

2karloss: myslim, ze se mylis. Pokud pujdes reklamovat vec a budes predem informovan o poplatku v pripade neopravnenosti, muze byt poplatek pozadovan. Navic, jak je psano i vyse, prodejce musi mit moznost redukovat ruzne vycurky, kteri mu zkusi prinest treba utopeny telefon. Nebudu se prit o paragrafech, ale projdi si treba ceniky autorizovanych servisu se.
Never tomu, mam pravni praxi jiz nekolik let a i kdyby te na to upozornili tak to na veci nic nemeni. Reklamace je ti dana ze zakona a Ty nejsi odbornik, abys posoudil zda je opravnena nebo ne. Jednoduse neco od vyrobku ocekavas a bylo ti to napr. i tak prezentovano a najednou to tak neni. ty to samozrejme vidis jako zavadu a nikdo se tomu nemuze ani divit. Oni reknou neni to zavada a hned by si neco uctovali? To ne! Je to asi podobna vet jako prijdes do restaurace je tam vesak, ty si tam odlozis kabat a je tam i cedule jak vrata, ze za odlozene veci se neruci. Ale omyl ruci a zadnou ceduli se odpovednosti nezbavis. To same je u vyrobku, s reklamaci se musi pocitat a vyrobce to v podstate zahrnuje i do ceny toho vyrobku. Grin
uložena
ViÂťa
Uzivatel
***
Pohlaví: Muž
Telefon: Sony Ericsson Xperia X5 Pureness
Příspěvků: 2709



Zobrazit profil
« Odpověď #17 v: 06. Říjen 2005, 17:39 »

2karloss: v podstate mas pravdu, ale vzdy to proste lidi musi zaplatit, jelikoz si asi toto neuvedomi.....
uložena

Sony Ericsson Xperia X5 Pureness
MartinH
Anonym
« Odpověď #18 v: 06. Říjen 2005, 18:32 »

2karloss: hadat se s pravnikem nebudu:o), ale prijde mi tak nejak nespravedlive, kdyz mi typicky nejaky vycurka prijde reklamovat vadny mobil, ja ho rozdelam, stravim tim treba hodinu casu, nez ho prohlidnu (to prehanim, cili pls. bez komentu) a zjistim, ze se mne dotycny pokusil napalit. Nevidim duvod, proc by mel mit tuto sluzbu zadarmo. Ale je pravda, ze spousta zakonu je v rozporu se "selskym" rozumem.
uložena
Karloss
Uzivatel
***
Příspěvků: 26



Zobrazit profil
« Odpověď #19 v: 07. Říjen 2005, 09:24 »

Vis oni jsou hlavne i kolikrat vycurkove na strane prodejcu a vyrobcu. Takze i s tim selskym rozumem to plati v podstate na obe strany, ale ty jako zadaznik bys nebyl rad kdyby te obrali na zaklade v podstate falesne reklamy a pak tvrdili, ze problem je v tom ze to je normalni. neco jineho jwe pokud si vyrobek koupis na zakl. obchodniho zakona.
uložena
MartinH
Anonym
« Odpověď #20 v: 07. Říjen 2005, 09:37 »

myslim, ze statisticky je procento vycurku stejne mezi obchodniky i mezi nakupujicim a bude (pokud vubec) jenom nepatrne licit od procenta vycurku v populaci vubec:o), ale to uz jsme hodne OT, takze toho nechejme.
uložena
alf@M600i
Uzivatel
***
Pohlaví: Muž
Příspěvků: 140



Zobrazit profil
« Odpověď #21 v: 08. Říjen 2005, 08:09 »

z praxe::: reklamoval jsem zakaznikovi motorolu, byla poslana ze servisu zpet s tim ze se zavada neprojevila a samozremne se za to nic neplatilo ale poslali papir ze pokud ho tam zakaznim posle znovu se stejnou zavadou a opet se neprojevi bude mu uctovana doprava zpet a manipulacni polatek cca komplet asi 300,-
z toho je tedy zretelne ze si to servis uctuje hlavne kvuli temto lidem kteri to zkousi. byl tam ale i dovetek ze pokud se s nim zastavi v servisu a vadu demonstruje bude mu tel opraven a myslim ze by mu vratili i zpet jeho penize za ty poplatky.
jinak si v soucastne dobe nepamatuji ze by servis po 1. neuznane zavade hned zakaznikovi uctoval poplatky.
pouze pokud byl vytopeny nebo tak a to je snad uplne jasny.
uložena

T18, R320, T28, T39, T68, T630, P900, M600i
NorthStorm
Uzivatel
***
Pohlaví: Muž
Příspěvků: 22



Zobrazit profil WWW
« Odpověď #22 v: 09. Říjen 2005, 12:00 »

Ja jsem mel u P900 3x stejnou zavadu softu, a nevymenili mi ho, ani nevratili penize.
uložena

My mobile : P900 + 128MSD

PEGAS SERVIS - baterie do mobilnich telefonu, prodej PC a mobilnich telefonu.   http://pegas-servis.wz.cz
Kapr73
Redaktor
*****
Pohlaví: Muž
Telefon: E51 + 8GB μSD, N810 + 8GB μSD
Příspěvků: 932



Zobrazit profil
« Odpověď #23 v: 09. Říjen 2005, 13:06 »

Ja jsem mel u P900 3x stejnou zavadu softu, a nevymenili mi ho, ani nevratili penize.
To se musi clovek ozvat, prodejci to sami od sebe urcite neudelaji
uložena
ViÂťa
Uzivatel
***
Pohlaví: Muž
Telefon: Sony Ericsson Xperia X5 Pureness
Příspěvků: 2709



Zobrazit profil
« Odpověď #24 v: 09. Říjen 2005, 13:23 »

Ja jsem mel u P900 3x stejnou zavadu softu, a nevymenili mi ho, ani nevratili penize.
Dobry no, asi na ne priste budes muset hodne pritlacit  Mrknutí
uložena

Sony Ericsson Xperia X5 Pureness
mmmax
Uzivatel
***
Pohlaví: Muž
Příspěvků: 81



Zobrazit profil
« Odpověď #25 v: 17. Říjen 2005, 10:20 »

2x a dosÂť!!! Angry
Tie iste prava prisluchaju kupujucemu, ak ide sice o odstraniteœne vady, ak vsak kupujuci nemoze

pre opatovne vyskytnutie sa vady po oprave alebo
pre vacsi pocet vad vec riadne uzivaÂť.

Tip: Uvedene pravo je spotrebiteœom casto upierane, pricom predavajuci sa dovolavaju (je potrebne priznaÂť, ze vseobecne zauzivaneho) argumentu, ze ta ista vada sa musi vyskytnuÂť aspon po jej dvoch predchadzajucich opravach. Taketo zdovodnenie vsak nema vobec oporu v zakone, ktory jednoznacne hovori o "opatovnom vyskytnuti sa vady po oprave" a nepouziva mnozne cislo. Bolo by preto vhodne, aby sa uvedena nezrovnalosÂť medzi praxou a znenim zakona jednoznacnejsie zakotvila v Obcianskom zakonniku. Je vsak jednoznacne pravom spotrebiteœa odstupiÂť od zmluvy uz pri prvom (opatovnom)  vyskytnuti sa vady po jej odstraneni formou opravy veci.

... viac tu http://www.obcan.sk/Default.aspx?catId=13&eventId=888 a len smelo do nich Mrknutí
uložena

N3210,N3510,T310,K700i,P910i
FilipLudvik
Anonym
« Odpověď #26 v: 17. Říjen 2005, 10:53 »

Ja jsem mel u P900 3x stejnou zavadu softu, a nevymenili mi ho, ani nevratili penize.

prehrani sw neni brano jako reklamacni ukon, nybrz jako update...
uložena
alf@M600i
Uzivatel
***
Pohlaví: Muž
Příspěvků: 140



Zobrazit profil
« Odpověď #27 v: 17. Říjen 2005, 14:18 »

Jde o to ze se vetsinou prvni reklamace resi updatem FW. a kdyz dela telefon chyby dal, tak se ta asi zacne resit  Tongue
aspon mi to tak pripada.  Huh
uložena

T18, R320, T28, T39, T68, T630, P900, M600i
Fórum SEMania.cz
   

 uložena
Strana: 1 [2]  Vše
Poslat téma Tisk
Fórum SEMania.cz  |  Ostatni telefony  |  Symbian UIQ2 (Moderátor: Ganimed)  |  Téma: Reklamace
Skočit do:  


© SEMania 2004-2007 | Powered by SMF.
© 2005, Simple Machines. Všechna práva vyhrazena.
Stránka vytvořena za 0.052 sekund, 18 dotazů.