SEMania.cz Fórum Bazar Galerie Download E-shop Sony Ericsson

Vítejte, Anonym. Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.
Nepřišel Vám aktivační email?
16. Březen 2025, 21:30

Zadejte uživateské jméno, heslo a dobu přihlášení
Hledat:     Pokročilé vyhledávání
142482 příspěvků v 10021 tématech od 23754 uživatelů
Nejnovější uživatel: Emmitt
* Domů Nápověda Hledat Přihlásit Registrovat
Fórum SEMania.cz  |  Ostatni telefony  |  Symbian UIQ2 (Moderátor: Ganimed)  |  Téma: Reklamace
Strana: [1] 2  Vše
Poslat téma Tisk
Autor Téma: Reklamace  (Zobrazeno 7675 x)
Revan
Uzivatel
***
Pohlaví: Muž
Příspěvků: 22



Zobrazit profil
« v: 24. Září 2005, 10:54 »

Mam dokovej dotaz,
Zjistil jsem, ze u P910 je docela casta zavada, ze s seka pri pripojeni jako modem, jelikoz jsem predtim data nepouzival, zkusil jsem to a opravdu to blbne i na mym. A ted Jak to chodi se zarukou, slysel jsemze SE ty mobil vymenuje nez aby je opravil. Muzu zazadat v servisu o vraceni penez, nebo musim prijmout novej kus. A kdyz vracej penize, vracej podle toho jakej ma ten mobil hodnotu na trhu a nebo to co sem zaplatil. Jde mi o to, ze za chvili bude na trhu Hermiona, tak bych si pockal, pak to reklamoval, oni by mi vratili 20 tisic a ja si koupil Hermionu, jde to? Diky
uložena

Nokia 640, SE T610, SE P910i
Didik
Uzivatel
***
Pohlaví: Muž
Příspěvků: 294



Zobrazit profil
« Odpověď #1 v: 24. Září 2005, 12:09 »

Aaaaaa, filuta....  Mrknutí
uložena

★RONOX★
Grafik SEMania.cz
*****
Pohlaví: Muž
Telefon: P1i & OQO 2 & iPhone
Příspěvků: 1960



Zobrazit profil WWW
« Odpověď #2 v: 24. Září 2005, 17:38 »

ked mas tu istu zavadu 3x tak mas pravo pytat peniaze, inak to zalezi podla toho kde si to kupoval
uložena

ViÂťa
Uzivatel
***
Pohlaví: Muž
Telefon: Sony Ericsson Xperia X5 Pureness
Příspěvků: 2709



Zobrazit profil
« Odpověď #3 v: 24. Září 2005, 17:57 »

Mam dokovej dotaz,
Zjistil jsem, ze u P910 je docela casta zavada, ze s seka pri pripojeni jako modem, jelikoz jsem predtim data nepouzival, zkusil jsem to a opravdu to blbne i na mym. A ted Jak to chodi se zarukou, slysel jsemze SE ty mobil vymenuje nez aby je opravil. Muzu zazadat v servisu o vraceni penez, nebo musim prijmout novej kus. A kdyz vracej penize, vracej podle toho jakej ma ten mobil hodnotu na trhu a nebo to co sem zaplatil. Jde mi o to, ze za chvili bude na trhu Hermiona, tak bych si pockal, pak to reklamoval, oni by mi vratili 20 tisic a ja si koupil Hermionu, jde to? Diky
Vraceni penez se bohuzel nedockas, protoze penize vraci az po trech reklamacich a s tim zda ti daj novej kus ti neporadim.....
uložena

Sony Ericsson Xperia X5 Pureness
no1
Uzivatel
***
Pohlaví: Muž
Příspěvků: 28



Zobrazit profil
« Odpověď #4 v: 25. Září 2005, 08:21 »

Postup je jednoduchy. Pro vraceni KUPNI ceny jsou nutne 3 reklamace stejneho problemu. Pokud se podari 3x reklamovat jednu zavadu, vznika narok na odstoupeni od kupni smlouvy. Zalezi na dohode prodavajicho a kupujiciho. Kupujici muze pozadovat navraceni kupni ceny (+ nakladu prokazatelne vzniklych s resenim reklamace - postovne, ...), nebo vymenu za stejny druh zbozi, prip. za jiny + dorovnani ceny.

Zdenek
uložena

Philips Fizz > N2100 > Ericsson GH 688 > N6150 > N6210 > N6510 > N6610 > SE P900 > SE P900@910 > SE P910i & 512MB & HBH-600 & Parrot CK-3100 & NaviLock BT 338
★RONOX★
Grafik SEMania.cz
*****
Pohlaví: Muž
Telefon: P1i & OQO 2 & iPhone
Příspěvků: 1960



Zobrazit profil WWW
« Odpověď #5 v: 25. Září 2005, 09:43 »

teraz neviem ci moj prispevok nieje vidiet ked sa moja odpoved zopakovala este 2 x
uložena

MartinH
Anonym
« Odpověď #6 v: 25. Září 2005, 10:38 »

jenom nevim, jestli s reklamaci zrovna teto veci uspejes. Nejprve Ti flashnou firmware, pak si to vezmou na otestovani, zavadu neobjevi, zaplatis manipulacni poplatek za neopravnenou reklamaci a mezitim vzdycky uplyne 30 dnu........Ale treba se to nekomu reklamovat podarilo.
uložena
MartinŠimon
Uzivatel
***
Pohlaví: Muž
Příspěvků: 161



Zobrazit profil WWW
« Odpověď #7 v: 25. Září 2005, 19:48 »

No taky sem na SE chtel vyzrat se 4ma zavadama, kvuli vraceni penez. Bohuzel moje 2 zavady byli firmwarovy. A SE ted proste nebere zavadu firmvare jako zarucni vadu. A myslim, ze ta tvoje zavada je pouze firmwarova, bohuzel...
uložena


Nokia N73
goodoldalexSE
Uzivatel
***
Pohlaví: Muž
Příspěvků: 282


Zobrazit profil
« Odpověď #8 v: 25. Září 2005, 23:05 »

U nas sa v obchodnom zakonniku pise cosi v tomto zmysle: kupujuci ma narok na bezplatne odstranenie zavady pocas zarucnej doby, ale predavajuci ma narok zvolit akym sposobom bude reklamacia vybavena (oprava, vymena, odstupenie od kupnej zmluvy, zlava z kupnej ceny). Pri vyskyte viacerych zavad zaroven, opakovanom vyskyte rovnakej chyby (=3) alebo postupnom vyskyte roznych chyb (=4) ma pravo tohto vyberu zakaznik. Za zavadu sa nepovazuje drobna zavada ktora neprekaza v beznom pouzivani vyrobku.

Pokial viem tak v CZ je to rovnake.

SE samozrejme nemoze nebrat chybu fw ako vadu - ak je ta chyba vyrobku zanedbatelna, t.j. ze neprekaza v beznom pouzivani tak ju moze neopravit, ale ked sa jej uz ujme a firmware flashne tak to znamena ze zavadu uznal. Pravdaze sudit by som sa o toto nesiel.
uložena

T10 (RIP), T100, ICE-25, T630, T290i, P900@910, HBH-65, T300, MCA-25, K750i, K750i + Sandisk 1 GB, MPS-60, M600i
MartinŠimon
Uzivatel
***
Pohlaví: Muž
Příspěvků: 161



Zobrazit profil WWW
« Odpověď #9 v: 26. Září 2005, 09:08 »

Chybu firmware odstrani, ale kdyz mas 4 zavady firmware, penize ti nevrati....
uložena


Nokia N73
otas
Uzivatel
***
Pohlaví: Muž
Příspěvků: 31


Zobrazit profil
« Odpověď #10 v: 04. Říjen 2005, 21:45 »

Napadaji me stejne myslenky. Zatim 2x v oprave, jednou behem dne (prehrani FW), podruhe 27 dni.Pokud budou jeste 2 zavady, jsem odhodlan jit na souboj s vracenim zbozi. Dam vedet.
Chybu firmware odstrani, ale kdyz mas 4 zavady firmware, penize ti nevrati....
uložena
Karloss
Uzivatel
***
Příspěvků: 26



Zobrazit profil
« Odpověď #11 v: 05. Říjen 2005, 07:01 »

jenom nevim, jestli s reklamaci zrovna teto veci uspejes. Nejprve Ti flashnou firmware, pak si to vezmou na otestovani, zavadu neobjevi, zaplatis manipulacni poplatek za neopravnenou reklamaci a mezitim vzdycky uplyne 30 dnu........Ale treba se to nekomu reklamovat podarilo.
Musim opravit MartinaH
Jakykoliv poplatek za neopravnenou reklamaci je podle zakona holy nesmysl a dochazi tak k plneni z neplatneho pravniho duvodu. Tzn. ze ten kdo neco takoveho vyzaduje od zakaznika se minimalne dopousti:
1) klamani zakaznika
2) bezduvodneho obohaceni (zak 40/1964 Sb. §451 odst. 1a 2

Podle zakona ma kazdy zakaznik pravo na reklamaci a nelze mu toto pravu uprit a tim, ze nekdo hrozi poplatkem za tzv. neopravnenou reklamaci v podstate tohle pravo upira a tim radeji zakaznik nechce nic reklamovat!!!
Takze lidi nebudte hloupi a klidne reklamujte nikdo po vas nemuze chtit poplatek za neopravnenou reklamaci. Nejste odbornici a neco od vyrobku pozadujete a vyrobce nebo prodejce Vas napr. spatne informoval (klamava reklama).
uložena
long
Uzivatel
***
Příspěvků: 2


Zobrazit profil
« Odpověď #12 v: 05. Říjen 2005, 07:35 »

Me se sekal telefon pri BT (SEP-900), hodil sem to do neautorizovany opravny s tim, ze bych jen potreboval prehrat Software, oni se o to pokusili, po tydnu volali, ze ta zavada je v necem jinym (nakonec to byl spatnej display) a tak mi to opravili, nemusel jsem nic platit, flashli to na P-910i a jeste k tomu mam 2 roky zaruku Mrknutí Asi to zalezi na tom, kam se s tim zajde.....
uložena
Golf
Uzivatel
***
Pohlaví: Muž
Telefon: iPhone 3GS 32GB
Příspěvků: 339



Zobrazit profil
« Odpověď #13 v: 05. Říjen 2005, 07:38 »

Jenom ty pocty zavad jeste upresnim z praxe, 3 stejne a 4 ruzne, to plati a je to potreba dolozit opravenkama nebo reklamacnima listama s potvrzenou opravou. Ale pak nastupuje dalsi vec, a to ta, ze po teto anabazi musite jit znova reklamovat s vadnym vyrobkem a teprve tehdy muzete zadat vymenu nebo vraceni penez (a nechat si ten pozadavek pripadne zapsat do reklamacniho listu). No a zde stale plati ty lhuty 30 kalendarnich dnu nebo 20 pracovnich dnu na vyrizeni. To znamena, ze nemuzete prijit s opravenkama a s funkcnim vyrobkem, musi byt znova vadny.... ToÂť praxe.
uložena

SE P910i  (2GB SonyMSPD HS & SanDisk MobileMateMS+ & HCB-300 & HBH-200) >>> HTC Polaris (Cruise) >>> iPhone 3G 16GB >>> iPhone 3GS 32GB
alf@M600i
Uzivatel
***
Pohlaví: Muž
Příspěvků: 140



Zobrazit profil
« Odpověď #14 v: 05. Říjen 2005, 08:05 »

TO Carlos:: myslim ze bezduvodnem obohaceni nemuze byt rec. servis vynalozi naklady na hledani zavady, pokud ji neschleda uctuje ji, takze jestli se nekdo obohacuje, tak ten servis. koncovy prodejce vyzaduje po zakaznikovi penize na zaklade vystavene faktury od servisu a je to nastavene presne na takove chytracky kteri to zkouseji kdyz je nejakej telefon omrzi a chteji novy. Tongue
uložena

T18, R320, T28, T39, T68, T630, P900, M600i
Fórum SEMania.cz
   

 uložena
Strana: [1] 2  Vše
Poslat téma Tisk
Fórum SEMania.cz  |  Ostatni telefony  |  Symbian UIQ2 (Moderátor: Ganimed)  |  Téma: Reklamace
Skočit do:  


© SEMania 2004-2007 | Powered by SMF.
© 2005, Simple Machines. Všechna práva vyhrazena.
Stránka vytvořena za 0.044 sekund, 17 dotazů.