SEMania.cz Fórum Bazar Galerie Download E-shop Sony Ericsson

Vítejte, Anonym. Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.
Nepřišel Vám aktivační email?
02. Duben 2025, 06:43

Zadejte uživateské jméno, heslo a dobu přihlášení
Hledat:     Pokročilé vyhledávání
142482 příspěvků v 10021 tématech od 23754 uživatelů
Nejnovější uživatel: Emmitt
* Domů Nápověda Hledat Přihlásit Registrovat
Fórum SEMania.cz  |  Ostatni  |  Co se jinam neveslo/O tomto webu (Moderátor: Ganimed)  |  Téma: SE presel na novou logistiku pri zarucnich opravach - jake mate zkusenosti
Strana: [1] 2 3  Vše
Poslat téma Tisk
Autor Téma: SE presel na novou logistiku pri zarucnich opravach - jake mate zkusenosti  (Zobrazeno 15062 x)
Joza
Anonym
« v: 26. Květen 2009, 11:19 »

Sony Ericsson pred nekolika tydny presel na novou logistiku pri vyrizovani zarucnich oprav svych telefonu. Uz zadne posilani primo do servisu, nyni vse jde pres sberne misto spolecnosti Sony ericsson - spolecnost Arvato. Jak ale casto slysim ve svem okoli, toto reseni nevypada nejsÂťastnejsi a jsou s nim spojeny mnohe problemy. Take pouziti vyhradne prepravni spolecnosti DPD se mi nejevi nejlepsi, moje osobni zkusenost s touto spolecnosti je doslova katastrofalni. Ocekaval jsem balicek s telefonem, dlouho ale nedorazil a tak jsem na webu DPD hledal, kam se zatoulal. Dozvedel jsem se, ze byla spatne adresa a byl jsem vyzvan k oprave. Ale co se nestalo - adresa byla naprosto spravne. Urgoval jsem tedy doruceni balicku, stale mi ale bylo predhazovano, ze chyba je rozhodne u me a mam spatne oznacene bydliste. nakonec se zjistilo, ze ridic nevedel, kde hledat ulici, na ktere bydlim, tak napsal spatna adresa a nazdar... Doruceni baliceku po mnoha dnech, bez omluvy, naprosto ignorantni chovani. Jak jste na tom vy a DPD?

uložena
M.Eermak
Uzivatel
***
Pohlaví: Muž
Telefon: Shiho Black+IM502+8GB & Shakira White+8GB
Příspěvků: 1350


Zobrazit profil WWW
« Odpověď #1 v: 26. Květen 2009, 15:30 »

no vez ze vzdycky zalezi jenom na ridici.ten zada adresu do navigace a jede-teda mel by ale asi jsi narazil na spatnyho ridice.:-D
uložena



Dulezite clanky
Zkuste ELFy! elfpacky jsou porad aktualizovany - C905
ROFUS
Uzivatel
***
Pohlaví: Muž
Telefon: SE X10+16GB iPhone 3G 16GB WHITE iPhone 3GS 16GB BLACK SE R800 PLAY 8GB
Příspěvků: 75



Zobrazit profil WWW
« Odpověď #2 v: 26. Květen 2009, 16:17 »

no z DPD pomalu stejen zkusenosti jako ty ,,,,,,,,,,,,
uložena

ROFUS je Iabluv kamarad
DavesMan
Uzivatel
***
Pohlaví: Muž
Telefon: C702, Samsung Galaxy S II i9100
Příspěvků: 1691



Zobrazit profil WWW
« Odpověď #3 v: 26. Květen 2009, 16:57 »

Mno, na strankach GSMobile se pise:
Cituji
ZAVAÂŽNE UPOZORNINI! 
Vazeni zakaznici,
 
od 25.5.2009 obnovujeme provoz zarucniho servisu Sony Ericsson, Sagem a Apple v provozovne V Jame 8, Praha 1. Tato provozovna je zaroven i novou kontaktni adresou pro postovni zasilky. Objednavku prepravy si muzete objednat klasicky zaslanim e-mailu na adresu [email protected] .
 
Tesime se na dalsi spolupraci

Vas team GSMobile Service
Takze ono to tak horky nebude...
uložena

Sony Ericsson C702 Speed Black / www.cyber-shot.cz
R3EK002 Generic CENTRAL-EURO, EROM: 1200-4341, OTP CID: 52, EROM CID: 52, EROM COLOR: RED, CDF: 1201-0116 R12A
SanDisk Memory Stick™ Micro 2 GB
Sony Ericsson MW600
MartinVagner
Anonym
« Odpověď #4 v: 26. Květen 2009, 17:55 »

Horky nehorky, svoji C905 jsem poslal timto zpusobem do servisu. Nejdrive volam do DPD kde se ptaji na adresu a telefonni cislo Arvato Services. Nechapu proc nestaci jen rict, ze jde o zarucni odvoz Sony Ericssonu a zbytek si DPD zaridi. Kazdopadne telefon si vyzvedli u me v praci, mam jen cislo balicku a zbytek dej se vule bozi. Kde budu zjistovat stav reklamace to netusim....
uložena
MartinChroust
Redaktor
*****
Pohlaví: Muž
Telefon: XPERIA X10
Příspěvků: 857



Zobrazit profil WWW
« Odpověď #5 v: 27. Květen 2009, 11:33 »

Ja mam spatne zkusenosti zase s DHL a PPL, tyhle expresni prepravni sluzby me nekdy dokazi opravdu rocilit. Napr. patecni zasilky nejsou doruceny nikdy, ridic jede, rekne si, no je patek, uz nic hledat nebudu, nechce se mi, hmm ... adresat nezastizen, adresa nenalezena, apod. Uvidime, jaky uspech/neuspech bude mit DHL se Sony Ericssony...
uložena

Sony Ericsson Satio Silver, Sony Ericsson Vivaz, Sony Ericsson XPERIA X10 Black


zastupce sefredaktora SEMania.cz

student Vysoke Školy Banske - Technicke univerzity Ostrava, obor Mobilni technologie
M.Eermak
Uzivatel
***
Pohlaví: Muž
Telefon: Shiho Black+IM502+8GB & Shakira White+8GB
Příspěvků: 1350


Zobrazit profil WWW
« Odpověď #6 v: 27. Květen 2009, 11:50 »

no vypadaj slusne ale flakaj se,hajzlici:-D
« Poslední úprava: 31. Květen 2009, 17:14 od M.Eermak » uložena



Dulezite clanky
Zkuste ELFy! elfpacky jsou porad aktualizovany - C905
Joza
Anonym
« Odpověď #7 v: 22. Srpen 2009, 06:32 »

Tak mam i ja svou prvni osobni zkusenost s Arvatem a nic moc...
Z opravy nam do prace prisel telefon z Arvata, ale nikde nebylo uvedeno, jestli byla vada uznana ci nikoliv. Proto jsem zavolal primo do Arvata a chtel jejich vyjadreni, zakaznik totiz pozadoval odstoupeni od kupni smlouvy. Slecna, ktera mi zvedla telefon, se nejprve tak 3 minuty radila a pote mi povedela, ze tuhle informaci mi oni jako servis nemuzou sdelit, aÂť se obratim na distributora telefonu. Zarazilo me, ze znackovy servis nemuze toto posoudit, podekoval jsem a hovor jsme ukoncili, abych se poradil s kolegy o vysledku. Ty samozrejme pobavilo, ze mi slecna nebyla schopna sdelit, zdali reklamace byla opravnena, jelikoz jsme to ale potrebovali vedet, volal jsem znovu. Tentokrat to bylo jeste rychlejsi, pote, co jsem se predstavil mi slecna z Arvata polozila telefon. Nahodou u toho byl i muj nadrizeny, ktery se velmi divil tomuto jednani a tak do Arvata zavolal sam. Samozrejme hromada vymluv, telefon podruhe vlastne ani nikdo nezvedl, nikdo jej tedy ani nemohl polozit, nikdo tam v tu chvili nebyl, asi to spadlo samo atd...
Jak je videt, nejde o zakazniky, hlavne ze si nekdo na tomto reseni pekne namastil kapsu...
uložena
MartinVagner
Anonym
« Odpověď #8 v: 22. Srpen 2009, 08:15 »

Ja se taky pridam se zkusenosti z Arvata. Svoji Xperii jsem si radeji poslal na opravu pres prodejce. Ten telefon poslal na opravu a je videt, ze v DPD jsou velmi vykutaleni pionyri. Samozrejme cestou z Arvata zpet pres DPD dorazil prodejci balik, ale jiz bez telefonu. Nastesti mam korektniho prodejce a obratem mi poslal telefon novy. Ale kloubouk dolu pred takovou sluzbou
uložena
MIKE-BIKER
Uzivatel
***
Pohlaví: Muž
Telefon: iPhone 5 64GB White
Příspěvků: 1031



Zobrazit profil
« Odpověď #9 v: 22. Srpen 2009, 08:19 »

ARVATO - ze by dalsi hrebik do rakvicky firmy?  Angry.
3x zaslany telefon - 3x neuznany! Jednou sice opravnene, ale Oxidace desky je jejich nejcasteji pouzivane slovo.  Grin. Tim padem je reklamace rychle vyresena a tak pocet vyrizenych reklamaci stoupa.  Grin
uložena

K750i - Silver and Red. M600i white + P1i - R9K009 2x.
W800i =>  P1i => Xperia X1 => HTC HD2 => HTC Desire HD=> DELL Streak RED  =>iPhone 3GS 32GB Black => iPhone 4 32GB Black => iPhone 4S 64GB Black => iPhone 5 64GB White
Kam se hrabe Bittner, to se neda srovnat!!!
Joza
Anonym
« Odpověď #10 v: 27. Březen 2010, 09:03 »

Tak po nejake dobe to tady opet trochu ozivim. Mezi mobilnimi telefony se nyni pohybuji prakticky denodenne a mimo jine se staram take o celkem casty kontakt s Arvatem. Od meho zamestnavatele jsem dostal za ukol sepsat nejake kratke zkusenosti, aby se vedelo, jak dale vest jednani. A pro Arvato to rozhodne nedopadlo dobre, tech veci, ktere zde nefunguji je vice nez dost. Komunikace je pomala, vyrizeni reklamaci je casto velmi prapodivne, servisni protokoly nejasne, chybi kompetentni osoby. Aktualne resim ztratu zaslaneho Sony Ericssonu K770i - teprve po dvou telefonatech a 6ti prukaznych emailech mi slecna v Arvatu potvrdila, ze chyba bude na jejich strane a telefon zkratka chybi. Prave dnes konci 30ti denni lhuta na vyrizeni reklamace, zakaznik tedy bude mit narok na novy telefon. Vse se resi pomalu a liknave, vydalo by to na cely clanek, odpovednym lidem by z toho ale nebylo dobre.
uložena
KRTEK
Uzivatel
***
Pohlaví: Muž
Telefon: P990i, C702, P1i
Příspěvků: 130



Zobrazit profil
« Odpověď #11 v: 27. Březen 2010, 12:17 »

Souhlasim s tebou... Reklamacni protokoly ma Arvato casto mene jasny, nam ted trosku zatopili. Posilali jsme tam C905 na odstupko, Arvato to neuznalo a zakaznik se vztekal... Problem byl ten, ze udavany chyby se v Arvatu sice projevili, zakaznik dodal predchozi reklamaky, dle kterejch na to mel narok... Prijde mi divny, ze pri odstoupeni, ktery Arvato neuzna, nekdy vadu opravi a nekdy ne. Mozna je to tim, kam ten MT sel z arvata do servisu, ne? Mam pocit, ze trreba Britex v takovejch pripadech vadu opravi...
Na druhou stranu, porad se to zlepsuje, nedavno jsme meli exkurzi do Arvata a chlapek s nama jednal hodne uprimne.
uložena

Nebyt, nehrat, nefungovat...
Nejste-li si jisti gramatikou sveho prispevku, pouzijte Pravidla ceskeho pravopisu. Prispevek si po sobe pred odeslanim prectete, dobre podany dotaz se lepe a rychleji vyresi. Pouzivejte carky a tecky ve vetach! Dekuju Smajlík
MIKE-BIKER
Uzivatel
***
Pohlaví: Muž
Telefon: iPhone 5 64GB White
Příspěvků: 1031



Zobrazit profil
« Odpověď #12 v: 27. Březen 2010, 13:11 »

Ja uz bohudiky s Arvatem zadne spory nemam, ptz. moje K750i a W810i si opravim sam, nebo pomuze Filip. Ale byl to i jeden z duvodu, proc jsem se zatim odklonil od znacky SE.  Angry.
Kdyz porovnam servis mobilnich telefonu a servisni a technickou podporu HP, to je uplne jina liga!  Smajlík
uložena

K750i - Silver and Red. M600i white + P1i - R9K009 2x.
W800i =>  P1i => Xperia X1 => HTC HD2 => HTC Desire HD=> DELL Streak RED  =>iPhone 3GS 32GB Black => iPhone 4 32GB Black => iPhone 4S 64GB Black => iPhone 5 64GB White
Kam se hrabe Bittner, to se neda srovnat!!!
jacktalking
Uzivatel
***
Telefon: telefon? Mam
Příspěvků: 331


Zobrazit profil
« Odpověď #13 v: 28. Březen 2010, 09:51 »

KRTEK: exkurze do Arvata a chlapek? Nejmenoval se p. Krizan? Arvato nam dost naslibovalo, ale skutek utek. A je to jiz pres pul roku. Lidove se tomu prezdiva "navonena bida".
A co se zlepsovani tyce - jo, to se zlepsuje uz cely rok, kdy to takto bezi. Predpokladam ze za dalsi rok bude Arvato na urovni GSMobile odkud nam nekdy posilali zameneny telefon (napr. za Motorolu Cheesy ), za dva roky zavedou se slavou sledovani zasilek, za tri roky zmeni lidi na helplince a bude se dat domluvit s nekym kompetentnim a za ctyri roky to bude fungovat jako Britex (tj. bez vetsich problemu).

V patek nam dorazil na posledni chvili (30 den dopoledne!!) telefon X2 se zavadou ze se neotaci displej pri vysunuti klavesnice, zasekava se, spatna funkcnost displeje a resenim "prehrani SW". Meli jsme docela kliku ze nam to stihla sluzba dovezt v patek, jinak by se vracely penize. Telefon jsme si rovnou mohli nechat a prehrat to sami s tim rozdilem, ze bychom to meli rychleji a take by to popsane zavady neodstranilo (pokud chce nekdo horsi citlivost displeje-dotykove vrstvy resit updatem SW..........)

Jozef Cmar: sesumirovani problemu nepomuze. Postup bude nasledujici: ozve se nekdo z Arvata a domluvi si schuzku, naslibuje hory doly a za rok sem napises znovu a zjistis ze se nic nezmenilo Smajlík
Momentalne take resime ztratu telefonu, edit: smazano mnou po durazne domluve
« Poslední úprava: 28. Březen 2010, 10:24 od jacktalking » uložena

MIKE BIKER: Zatim to vypada na podporu jen od Sony Ericssonu a ta je vyhlasena svou nekompetentnosti a velmi laxnim pristupem. Obracet se na ne je jen ztrata casu.
spratek
Uzivatel
***
Telefon: C702
Příspěvků: 141


Zobrazit profil
« Odpověď #14 v: 30. Březen 2010, 17:56 »

Ja jsem posilal Arvatu telefon s rozbitym krytem, uvikladym fastportem a reproduktorem s vypadky zvuku. Prodavac tvrdil ze to nejspis nema ani cenu jelikoz kdyz je rozbity kryt = spadly telefon => zruseni zaruky, nicmene jsem trval na tom aby to na reklamu poslal. Kupodivu se telefon vratil s fungl novym krytem, vymenenym fast portem a jen na reproduktor se ani nepodivali(to byla paradoxne jedina vada na kterou jsem mel narok). vzhledem k tomu ze mi bez pripominek vymenili kryt tak jsem ani neremcal, reproduktor necham opravit v neznackovem servisu.
uložena
Fórum SEMania.cz
   

 uložena
Strana: [1] 2 3  Vše
Poslat téma Tisk
Fórum SEMania.cz  |  Ostatni  |  Co se jinam neveslo/O tomto webu (Moderátor: Ganimed)  |  Téma: SE presel na novou logistiku pri zarucnich opravach - jake mate zkusenosti
Skočit do:  


© SEMania 2004-2007 | Powered by SMF.
© 2005, Simple Machines. Všechna práva vyhrazena.
Stránka vytvořena za 0.049 sekund, 18 dotazů.