SEMania.cz Fórum Bazar Galerie Download E-shop Sony Ericsson

Vítejte, Anonym. Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.
Nepřišel Vám aktivační email?
18. Březen 2025, 23:48

Zadejte uživateské jméno, heslo a dobu přihlášení
Hledat:     Pokročilé vyhledávání
142482 příspěvků v 10021 tématech od 23754 uživatelů
Nejnovější uživatel: Emmitt
* Domů Nápověda Hledat Přihlásit Registrovat
Fórum SEMania.cz  |  Ostatni telefony  |  Symbian UIQ2 (Moderátor: Ganimed)  |  Téma: Napajeni P910
Strana: [1]
Poslat téma Tisk
Autor Téma: Napajeni P910  (Zobrazeno 3776 x)
Conrad
Uzivatel
***
Pohlaví: Muž
Příspěvků: 184



Zobrazit profil
« v: 19. Září 2005, 06:16 »

Snad nebude toto az tak od veci, cetl jsem,ze P910 vydrzi asi 4 hodiny navigace a potom potrebuje dobit, navilock je mozno dobijet ze zasuvky pro zapalovac.
Exixtuje/ ja jsem jej nenasel /zpusob,jak napajet P910 z vyvodu pro zapalovac v aute? A pokud ano da se koupit neco jako rozbocka, aby se dal soucasne napajet modul i  telefon z teto jedne zasuvky??
Sice se mi moc nelibi predstava,ze bude jezdit zadratovanej/ mam Octavii kde tato zasuvka je mezi sedadly/ a tak jeden drat by vedl vlevo od volantu a druhy do kastliku na palubce  ale pri delsich cestach to by bylo reseni
Diky za odpovedi.
Conrad Roll Eyes
uložena

Conrad
no1
Uzivatel
***
Pohlaví: Muž
Příspěvků: 28



Zobrazit profil
« Odpověď #1 v: 19. Září 2005, 06:46 »

Mozna jsem to jen spatne pochopil, ale shanis cigaretovy napajec pro Pxx? Ten samozrejme existuje jako originalni prislusenstvi (nebo i jako neoriginal).
Rozdvojka na zasuvku zapalovace taky existuje - videl jsem i "roztrojku". Mivaji to v Baumaxu, v OBI, v Tescu a na benzinkach.

Zdenek
uložena

Philips Fizz > N2100 > Ericsson GH 688 > N6150 > N6210 > N6510 > N6610 > SE P900 > SE P900@910 > SE P910i & 512MB & HBH-600 & Parrot CK-3100 & NaviLock BT 338
MartinH
Anonym
« Odpověď #2 v: 19. Září 2005, 06:50 »

rozdvojku jsem nevidel, ale urcite se po ni podivam (dobra myslenka). Jinak neznackovy cigaretovy napajec pro pcko se da koupit treba v electroworldu za nejakych 170 korun, vcera jsem ho tam videl.
uložena
MartinH
Anonym
« Odpověď #3 v: 19. Září 2005, 07:38 »

toho bych se nebal, ja ho mam prave z electroworldu a no problem. Jinak ten od erika stoji nejak petikilo nebo tak nejak, takze to neni zas takovy rozdil. Ja koupil ten levny, zkusil dobit nahlavku, pohoda a pak i pcko, taky pohoda. Urcite Te to nechaji vyzkouset klidne i v obchode. Navic to neni kupovane u cinana, ale prece jenom v obchode se zarucakem a tak.
uložena
Conrad
Uzivatel
***
Pohlaví: Muž
Příspěvků: 184



Zobrazit profil
« Odpověď #4 v: 19. Září 2005, 08:12 »

Omlouvam se vsem, mel jsem hledat pecliveji, ale snad alepon tahle informace bude k necemu.
Rozdvojku do zapalovace nabizi cybex za 152 korun, reseni je tedy nalezeno
uložena

Conrad
kuliferda
Uzivatel
***
Telefon: Z600,P910i,K800i,W810i,W910i,Satio,Car-100,MBW-150 Executive Edition
Příspěvků: 250



Zobrazit profil
« Odpověď #5 v: 19. Září 2005, 09:26 »

Nevim jestli vsechny Octavie, ale Elegance combi ma zapalovace 2. Jeden mezi sedadly a druhy v kufru. A jestli je to tvuj pripad, tak bych modul napajel z kufru a muze tam i zustat, protoze modry zoubek se urcite prokouse az k ridici do Pecka
uložena
Conrad
Uzivatel
***
Pohlaví: Muž
Příspěvků: 184



Zobrazit profil
« Odpověď #6 v: 19. Září 2005, 14:26 »

Jeste bych dotaz v tomto threadu o napajeni rozsiril.Predpokladam,ze kazda baterie snese urcity pocet nabijecich cyklu dejme tomu mezi 500 a 1000.jak to baterie bere,kdyz je delsi dobu zapojena, myslim tim, kdyz bude zapojena od rana do vecera na autonabijecce pri navigaci nebo pzi jine praci s ni , bude to pro ni jeden cyklus, ktery zapocne zapojenim a skonci vypojenim,nebo rada za sebou jdoucich cyklu a tim se jeji zivotnost vyrazne zkrati?Huh? diky Conrad Roll Eyes
« Poslední úprava: 20. Září 2005, 06:01 od Conrad » uložena

Conrad
___MARK___
Uzivatel
***
Pohlaví: Muž
Příspěvků: 67



Zobrazit profil
« Odpověď #7 v: 19. Září 2005, 15:49 »

Jeste bych dotaz v tomto threadu o napajeni rozsiril.Predpokladam,ze kazda baterie snese urcity pocet nabijecich cyklu dejme tomu mezi 500 a 1000.jak to baterie bere,kdyz je delsi dobu zapojena, myslim tim, kdyz bude zapojena od rana do vecera na autonabijecce pri navigaci, bude to pro ni jeden cyklus, ktery zapocne zapojenim a skonci vypojenim,nebo rada za sebou jdoucich cyklu a tim se jeji zivotnost vyrazne zkrati?Huh? diky Conrad Roll Eyes

Pokud se nepletu bude to vice cyklu, ale nemuzes brat cuklus jako cyklus, kdyz se to zacne nabijet treba v 85% tak to kazdopadne se nepocita jako jeden cyklus kdyz se to nabije na 100%
uložena

Sie Me45 a SE P910i
kmozis
Anonym
« Odpověď #8 v: 21. Září 2005, 23:25 »

V kazdem pripade, dlouhodobe ponechavani v nabijecce vyrobci nedoporucuji...
uložena
Conrad
Uzivatel
***
Pohlaví: Muž
Příspěvků: 184



Zobrazit profil
« Odpověď #9 v: 27. Září 2005, 07:59 »

jeste z jineho soudku,dovede nekdo odhadnout, o kolik se zvysi spotreba P910 pri zapnutem BT kdyz bude zvolena moznost neviditelne pro jine zarizeni/ to podle me znamena ze  muze komunikovat  jen s temi,ktera zna a ma je v pameti. Roll Eyes
 Abych to upresnil, myslim tim, ze bude jen zapnuty BT aby se o to clovek nemusel starat, kdy je zapnut, ale pritom nebude pripojen k zadnemu znamemu BT zarizeni /PC GPS modul supertooth / .To jen pro doplneni, asi muj prvni dotaz nebyl jasne specifikovan Diky Conrad
« Poslední úprava: 27. Září 2005, 13:24 od Conrad » uložena

Conrad
MartinH
Anonym
« Odpověď #10 v: 27. Září 2005, 11:08 »

tipnul bych, ze se zvysi tak trojnasobne - odhaduji podle ubytku se zapojenym HF
uložena
Golf
Uzivatel
***
Pohlaví: Muž
Telefon: iPhone 3GS 32GB
Příspěvků: 339



Zobrazit profil
« Odpověď #11 v: 27. Září 2005, 11:40 »

tipnul bych, ze se zvysi tak trojnasobne - odhaduji podle ubytku se zapojenym HF
Tak to asi bylo mysleno jinak, v okamziku vlastni BT komunikace mozna ano, ale ja mam BT zapnute stale v "neviditelnem" modu bez komunikace a to by mi pak vydrzelo pecko jenom zhruba tretinu casu? Spis jde o to, o kolik se zvysi spotreba, pokud je to BT jenom zapnute a nekomunikuje to s zadnym zarizenim, to znamena pokud mam vypnutou GPSku nebo sluchatka... Alespon tak jsem pochopil otazku. Ja muzu z vlastni zkusenosti rict, ze jsem nepozoroval temer zadne zkraceni provozu na jedno nabiti. Takze si troufam tvrdit, ze spotreba se zvedne v radu jednotek procent, a to opravdu BT nevypinam...
uložena

SE P910i  (2GB SonyMSPD HS & SanDisk MobileMateMS+ & HCB-300 & HBH-200) >>> HTC Polaris (Cruise) >>> iPhone 3G 16GB >>> iPhone 3GS 32GB
m.corleone
Uzivatel
***
Příspěvků: 8


Zobrazit profil
« Odpověď #12 v: 28. Září 2005, 19:57 »

tipnul bych, ze se zvysi tak trojnasobne - odhaduji podle ubytku se zapojenym HF
Tak to asi bylo mysleno jinak, v okamziku vlastni BT komunikace mozna ano, ale ja mam BT zapnute stale v "neviditelnem" modu bez komunikace a to by mi pak vydrzelo pecko jenom zhruba tretinu casu? Spis jde o to, o kolik se zvysi spotreba, pokud je to BT jenom zapnute a nekomunikuje to s zadnym zarizenim, to znamena pokud mam vypnutou GPSku nebo sluchatka... Alespon tak jsem pochopil otazku. Ja muzu z vlastni zkusenosti rict, ze jsem nepozoroval temer zadne zkraceni provozu na jedno nabiti. Takze si troufam tvrdit, ze spotreba se zvedne v radu jednotek procent, a to opravdu BT nevypinam...

Mel jsem to tak na t610, mam to tak na p910. Nikdy jsem nepozoroval zadny rozdil oproti stavu kdy to bylo vypnute. Ono je to i logicke, protoze telefon v tomhle rezimu pres BT nic nevysila, pouze "nasloucha" vyzvam cizich zarizeni, coz je zanedbatelne...
uložena
MartinH
Anonym
« Odpověď #13 v: 28. Září 2005, 20:05 »

spatne jsem si precetl puvodni otazku:o(
uložena
Fórum SEMania.cz
   

 uložena
Strana: [1]
Poslat téma Tisk
Fórum SEMania.cz  |  Ostatni telefony  |  Symbian UIQ2 (Moderátor: Ganimed)  |  Téma: Napajeni P910
Skočit do:  


© SEMania 2004-2007 | Powered by SMF.
© 2005, Simple Machines. Všechna práva vyhrazena.
Stránka vytvořena za 0.055 sekund, 15 dotazů.