SEMania.cz Fórum Bazar Galerie Download E-shop Sony Ericsson

Vítejte, Anonym. Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.
Nepřišel Vám aktivační email?
12. Březen 2025, 19:29

Zadejte uživateské jméno, heslo a dobu přihlášení
Hledat:     Pokročilé vyhledávání
142482 příspěvků v 10021 tématech od 23754 uživatelů
Nejnovější uživatel: Emmitt
* Domů Nápověda Hledat Přihlásit Registrovat
Fórum SEMania.cz  |  Windows Mobile  |  Problemy a chyby (Moderátor: Ganimed)  |  Téma: Praskliny na krytu XPERIE
Strana: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 24
Poslat téma Tisk
Autor Téma: Praskliny na krytu XPERIE  (Zobrazeno 112566 x)
MartinVagner
Anonym
« Odpověď #225 v: 30. Srpen 2009, 10:12 »

Ani se ti nedivim, zvlasÂť kdyz by clovek byt pri trech opravach tri mesice bez telefonu, des....
uložena
MartinChroust
Redaktor
*****
Pohlaví: Muž
Telefon: XPERIA X10
Příspěvků: 857



Zobrazit profil WWW
« Odpověď #226 v: 30. Srpen 2009, 11:04 »

Prekrytoval jsem na cernou a po 14 dnech zatim vse vporadku, zatim musim hodnotit kryty na vybornou

Martin V.

Aspon, ze ti dali novou, kdyz uz ji nekdo cestou do servisu ukradl, tady se v republice deji veci, to by zapadni sousede neverili...
uložena

Sony Ericsson Satio Silver, Sony Ericsson Vivaz, Sony Ericsson XPERIA X10 Black


zastupce sefredaktora SEMania.cz

student Vysoke Školy Banske - Technicke univerzity Ostrava, obor Mobilni technologie
MartinVagner
Anonym
« Odpověď #227 v: 30. Srpen 2009, 14:54 »

No kazdopadne vsem doporucuji brzdit a brzdit mechaniku otvirani a tim zamezit alespon castecne praskani krytu;-)


M.

uložena
Sandys
Anonym
« Odpověď #228 v: 31. Srpen 2009, 07:22 »

Plati to i u nove zakoupenych kusu to praaskani?? Chystam se kupovat new mobil a po P910 mi X1 padla do oka.
Chci Silver verzi, ale jak to tu tak vsechno ctu tak se toho bojim
uložena
3m3
Uzivatel
***
Pohlaví: Muž
Telefon: SE P1i,K750i,Cedar,I4
Příspěvků: 100



Zobrazit profil
« Odpověď #229 v: 31. Srpen 2009, 07:34 »

Plati i u novych kousku.
Mam druhou a kryt praskl stejne jako u prvni  Angry
uložena
Sandys
Anonym
« Odpověď #230 v: 31. Srpen 2009, 07:46 »

Hmm, tak to neni dobra zprava pro me, foun se mi fakt libi, ale kvuli tem krytum poradne vaham.
uložena
Ulmo
Uzivatel
***
Pohlaví: Muž
Telefon: SEX1
Příspěvků: 99



Zobrazit profil
« Odpověď #231 v: 18. Září 2009, 20:21 »

Takze po nejake dobe zase ozivuji tuhle diskuzi.
Xperia uz mi prisla zpet z reklamace. Špatne reagujici klavesnici, ani prasklinu na krytu mi neuznali.
Takze mi ted´ doma lezi napul nefunkcni PPC za 13.000,-
To by se z toho clovek pos***
« Poslední úprava: 18. Září 2009, 20:24 od Ulmo » uložena

Poctive mobily jsou minulosti, smirte se s tim...
cece
Anonym
« Odpověď #232 v: 18. Září 2009, 20:51 »

na smartmanii je to same... jeden uzivatel uz tez reklamoval a ani jedno neuznal servis fakt parada...v pondeli ji tam tez nesu tak nevim jestli to ma vubec smysl...boze to je banda smejdu v tom arvatu tyhle problemy nejsou vinou uzivatele ale vyrobce.. ale chapu ze zakaznik je u nas v cr az na poslednim miste
uložena
jacktalking
Uzivatel
***
Telefon: telefon? Mam
Příspěvků: 331


Zobrazit profil
« Odpověď #233 v: 18. Září 2009, 21:34 »

a) Arvato neni servis, jen HUB. Pres nej to chodi do servisu (v ER, v Nemecku a Polsku.. Mozna i Slovensko ale to nevim presne)
b) zadny servis neni proplacen za to ze neco neopravi, ale jen za opravu. Vadny dil se vezme a odesle.
c) pokud servis cokoliv zamitne, musi to i nafotit pro pripadny soudni spor. A verte mi ze tohle si servisy hlidaji a necucaji z prstu.
d) my do Arvata odesilame opravy, na ktere nemame certifikaci (nemame vsechny servisni levely). Za ty mesice co jim odesilame zakazky nam zamitnuli jen ctyri telefony. Xperii jsme odeslali nekolik ale nezamitli ani jednu. Pokud cokoliv servis zamitnul, mel k tomu padny duvod a rozhodne za to nebyl proplacen. Zamitany jsou oxidace, firmware tuning (ktery se da poznat i po prehrani zpet Mrknutí ) ci "odborne" zasahy jako napr. vymena sroubku za krizovy. Je tedy v jejich vlastnim zajmu to opravit stuj co stuj (nevim zda si pamatujete aferku s GSMobile a jednim vyrobcem telefonu nekolik let dozadu, kdy opravovali vse jen aby dostali zaplaceno). Bohuzel spousta lidi si mysli ze servis je proplacen vyrobci jen za sezeni. Akorat tak houby.
Jelikoz reklamace casto prijimam, setkavam se s tim ze i kdyz je pri prijmu praskly displej, 90% vsech uzivatelu je ochotno se do krve hadat ze oni to nepraskli, ze se to stalo samo v noci (stalo se ve stredu.. srdceryvny pribeh o tom jak rano najednou byl displej sam od sebe praskly), hrozi pravniky, zalobou. Byl i pripad kdy jeden vycuranek nechtel platit za vlastni chybu a tak rozjel kolotoc, ze ktereho ho potom vyhodil soudni znalec. Nebo dalsi znamy pripad ktery prosel i v TV, kdy jeden uzivatel zaloval Britex za to ze mu zamitli reklamaci na jeden outdorovy Siemens (cislo si nepamatuji, ale byl to ten jak se nasazoval ten plechovy nesmysl) s tim ze jel na kole a trochu sprchlo. Opet to dopadlo spatne, soudni znalec mu neprimo rekl ze byl blbej kdyz pri desti odklopil gumovou krytku ke kolotachometru.

Vec co nechapu je ta, ze pokud ma nekdo pochyby ze si na nej servis zasednul, proc si nenecha udelat znalecky posudek. Vyjde ho na par stovek, trvat to nebude a pokud vyjde znalecky posudek v jeho prospech, nejen ze vyhraje soudni spor a budou mu proplaceny vsechny nahrady s tim spojene, ale i mu to budou muset stuj co stuj opravit. A za zarizeni za 13 tisic to snad stoji, nebo ne? Mam tedy takovy pocit, ze pokud to nekomu zamitli a on hudruje misto aby si nechal ten znalecky posudek udelat, nema asi moc ciste svedomi.
Proc si take nerekne o fotky z te reklamace a proc je nezverejni vsude na internetu? VzdyÂť kdyz ma ciste svedomi, proc to neukaze vsem?

Jelikoz nase firma ma jak znackove prodejny Nokia, tak znackovou prodejnu SE a prodejny Space, vim moc dobre o cem mluvim. Na Nokii prijde zakaznik a rve ze mu neco bezduvodne zamitli (servis ale provozuje nekdo jiny) a ze SE to nikdy neudelal, jak je s nim spokojen a kolikrat mu to opravili a jen na Nokii ne. Jiny zakaznik prijde k nam a rve pak to same ale opacne - ze Nokia mu to vzdy opravila, ze my ne a SE tedy uz nikdy. Nebo prijde nekdo s LG telefonem, Samsungem. Je to stale to same a dokola... Ano, Xperie praska, S500 praskala. Chyba vyrobce, s tim souhlasim. A servisy to take opravuji. Vzpomente si kolik lidi treba jen zde Xperii reklamovalo/odeslalo do servisu s prasklym krytem a uznali mu to. A ted jeden rvoun z toho dela obecnou pravdu? Jak rikam, servis musel mit sakra duvod mu to neuznat (a jeste je cela ta saskarna stala jejich penize za odeslani a vse okolo).

Timto prispevkem se rozhodne nezastavam servisu do ktereho nyni chodi reklamace. Nezastavam se ho jelikoz jsem tam nebyl a ty lidi neznam.Z pozice prodejce vsak vim o servisu mnohem vic nez reklamujici zakaznik. Za servis do ktereho to z Arvata jde opravdu nemuzu mluvit jak jsem zminil. Mohu mluvit jen o nasem servisu. To uz by ale byla jina story a stejne bych asi urcite byl drive ci pozdeji narcen, jak tomu uz v ceskych diskuzich byva.
« Poslední úprava: 18. Září 2009, 21:42 od jacktalking » uložena

MIKE BIKER: Zatim to vypada na podporu jen od Sony Ericssonu a ta je vyhlasena svou nekompetentnosti a velmi laxnim pristupem. Obracet se na ne je jen ztrata casu.
MIKE-BIKER
Uzivatel
***
Pohlaví: Muž
Telefon: iPhone 5 64GB White
Příspěvků: 1031



Zobrazit profil
« Odpověď #234 v: 18. Září 2009, 22:46 »

Samozrejme i ja jsem se pohyboval a pohybuji v oblasti, kde se setkavam se reklamacemi. Naprosty souhlas s tim, ze lidi kolikrat reklamuji neuveritelne veci. Je jasne, ze pohled zakaznika i prodejce je nekdy diametralne odlisny. Viz muj pripad: reklamoval jsem Xperii na praskly ramecek a loupajici se lak v oblasti joysticku. Reklamace zamitnuta z duvodu oxidace desky. Ano, chapu - je to v reklamacnim radu a maji pravdu. Smajlík. Nicmene asi by se dotycny, ktery toto prosadil hrozne rozciloval, ze mu v zaruce neopravi spatny lak na aute, protoze ma poskozeny chladic. Grin. Nehlede na to, ze dalsi 2 mobily poslane do Arvata - opet udajna oxidace, jiz bez fotodokumentace. Z toho jeden mobil 14 dni stary a prokazatelne novy, neutopeny. Proc?
Na druhou stranu: Notebook za 30.000 - v zaruce huci ventilator. Stacil by ocistit a jel by dal. Nene - vymena cele soustavy a pro jistotu klavesnice. AÂť si nedelam hlavu a jsem rad, kdyz je to zadarmo. Zase extrem.  Grin
uložena

K750i - Silver and Red. M600i white + P1i - R9K009 2x.
W800i =>  P1i => Xperia X1 => HTC HD2 => HTC Desire HD=> DELL Streak RED  =>iPhone 3GS 32GB Black => iPhone 4 32GB Black => iPhone 4S 64GB Black => iPhone 5 64GB White
Kam se hrabe Bittner, to se neda srovnat!!!
cece
Anonym
« Odpověď #235 v: 18. Září 2009, 23:38 »

Jak pise mike-biker: jaky je duvod k zamitnuti reklamace, kdyz chci reklamovat odpadavajici lak na joy a odbydou me s tim ze zoxidovala deska? A kdyz servis neni proplacen za zamitnutou reakci tak co z toho ma, ze mi to napr z tohoto duvodu zamitne? Je to jen lenost nebo jsou zaplaveni praci?
Dale diky za info, ze si mohu vyzadat ty fota z reklamace. Jenze k tomu pripada i otazka: jak dokazu ze mi telefon napr. nespadl na zem? Mam naprosto typicke vady praskly plast. ramecek a chromovy mi nedavno napraskl a a cely ten kousek odpadl takze je tam kus vykously = kdyz se na to podiva laik rekne: asi ti to spadlo na zem ne? Nespadlo, telefon mi jeste na zem nespadl. Dale klavesnice pomalu prestava reagovat jako dukaz mam stohy textu na skype sms ci emailech = docetl jsem ze je jde pravdepodobne o oxidaci a u oxidace preci zamitaji ne? No, jsem na to vazne zvedavej v pondeli ci v utery mam konecne cas ji odnest.
uložena
roxetak
Uzivatel
***
Pohlaví: Muž
Telefon: Xperia mini pro, Samsung Galaxy SII, Samsung Galaxy Ch@t, HTC Touch HD,
Příspěvků: 2086


Zobrazit profil WWW
« Odpověď #236 v: 19. Září 2009, 06:37 »

Pokial mas prasknuty kryt, pukliny, je vysoka pravdepodobnost oxidacie.
uložena

Plny suflik telefonov SE.
Hlavne smarty P1i, M600i, U1i, W960i, p800i, HTC Diamond
jacktalking
Uzivatel
***
Telefon: telefon? Mam
Příspěvků: 331


Zobrazit profil
« Odpověď #237 v: 19. Září 2009, 08:47 »

MIKE-BIKER: aha, tak to je pro me zatim nove. Nam servis zamitnul skutecne jen ty 4 za cele mesice. A vzdy nam mailem odeslali dokumentaci v podobe fotek a ze nam to nauctuji a zda s tim souhlasime. Takze zatim nedovedu rict ze by to bylo neopravnene z jejich strany vuci nam (pokud by to ale bylo ze si to k nam nedovoli protoze jsme taky servis s autorizaci pro rozebrani, pak by to byla jina).

cece: jak se pozna ze to nespadlo? No me Xperia spadla a spadle mobily jsem videl. Moje Xperia mi spadla pri jizde na kole a trochu se proletela na kameni. Kdyz to spadne na zem, telefon vetsinou nevypada v poradku az na jedno misto. Vetsinou z nej byva chudacek a pri vetsich padech na zem se muze i prohnout. To byla zrovna jedna zamitnuta reklamace kterou nam servis poslal - G900 nebyla rovna, ale prohnuta a v horni casti byl promackly plast.
Ty nemusis dokazovat ze ti telefon nespadl na zem. Servis musi prokazat. On tedy nemusi prokazat ze zrovna spadl na zem, pokud bude neco vevnitr spatne (ohnuta zakladova deska, praskla, vytrzene konektory,......).
Jak rikam, z toho duvodu ze oni musi vse zamitnute nafotit, neverim tomu ze by neco zamitnuli treba z duvodu pretizenosti. ÂŽadny servis si nelajzne aby jim odebrali levely a autorizaci.
uložena

MIKE BIKER: Zatim to vypada na podporu jen od Sony Ericssonu a ta je vyhlasena svou nekompetentnosti a velmi laxnim pristupem. Obracet se na ne je jen ztrata casu.
Ulmo
Uzivatel
***
Pohlaví: Muž
Telefon: SEX1
Příspěvků: 99



Zobrazit profil
« Odpověď #238 v: 20. Září 2009, 09:08 »

jacktalking:
Takze, pro Vasi informaci: muj nick na Smartmanii je KVARK a nez znova zacnete hloupe spekulovat, tak si laskave prectete tuto diskuzi od zacatku do konce. http://smartmania.mobilmania.cz/forum/viewtopic.php?f=51&t=14523

Mam tedy takovy pocit, ze pokud to nekomu zamitli a on hudruje misto aby si nechal ten znalecky posudek udelat, nema asi moc ciste svedomi.
Proc si take nerekne o fotky z te reklamace a proc je nezverejni vsude na internetu? VzdyÂť kdyz ma ciste svedomi, proc to neukaze vsem?

Mohu se zeptat, co to tu vlastne premitate o svedomi? Fotky samozrejme v odkazovane diskuzi najdete, ale pro vase pohodli je jeste pridam sem: http://img248.imageshack.us/gal.php?g=dsc00247t.jpg
Priznavam, nejsou to fotky primo ze servisu, ale jestli je Vas prispevek ohledne zalohovanych  fotek ze servisu pravdivy, tak si o ne zitra rad zazadam. Do znaleckeho posudku se prilis nehrnu kvuli tomu, co vylicim v nasledujicim odstavci.

A servisy to take opravuji. Vzpomente si kolik lidi treba jen zde Xperii reklamovalo/odeslalo do servisu s prasklym krytem a uznali mu to. A ted jeden rvoun z toho dela obecnou pravdu? Jak rikam, servis musel mit sakra duvod mu to neuznat (a jeste je cela ta saskarna stala jejich penize za odeslani a vse okolo).]A servisy to take opravuji. Vzpomente si kolik lidi treba jen zde Xperii reklamovalo/odeslalo do servisu s prasklym krytem a uznali mu to. A ted jeden rvoun z toho dela obecnou pravdu? Jak rikam, servis musel mit sakra duvod mu to neuznat (a jeste je cela ta saskarna stala jejich penize za odeslani a vse okolo).
Nez me znova oznacite za jednoho rvouna tak si laskave prectete vyjadreni v opravence:
Deformace krytu a trhlina je zbusobena mechanickym poskozenim (asi padem).
Mezernik je uspusoben psani palcem, tudiz jse ma stisknout pouze na stranach,
ne uprostred. Tecka je funkcni. Zaruka NEUZNANA!

ÂŽe to neumim ani opsat? Omyl. Opsal jsem to presne do posledniho pismena. Taky mate ten pocit, ze to psal nejaky skolacek?
No to je jedno, prejdu radeji k tematu. Takze tohle Vam pripada, jako sakra duvod to neuznat?
Prave k vuli tomuhle vyjadreni mam duvod si myslet, ze znalecky posudek bude jen marna snaha s prodelecnym vysledkem.
Rad bych znal Vas nazor pri pohledu na me fotografie.

Nezavidim Vam ruzne narcene zakazniky, kteri chteji opravit zavady zpusobene vlastni vinou.
Kdyz si vsak prectete diskuzi na kterou jsem Vas odkazal, snad zmenite nazor alespon na muj pripad.
Øesim tam, predevsim nesolidni jednani s prodejcem, nicmene vyjadreni servisu je jasne.
Nemam naladu vse opisovat znova. V one diskuzi najdete vse.
Dokud se s ni alespon zbezne neseznamite, nema cenu tu o necem diskutovat.
« Poslední úprava: 20. Září 2009, 09:10 od Ulmo » uložena

Poctive mobily jsou minulosti, smirte se s tim...
jacktalking
Uzivatel
***
Telefon: telefon? Mam
Příspěvků: 331


Zobrazit profil
« Odpověď #239 v: 20. Září 2009, 09:16 »

Ulmo: ja jsem skutecne reagoval na to co bylo napsano zde, nemam duvod kvuli tomu prolezat jina fora (KDYÂŽ REAGUJI NA NICO CO BYLO ZDE NAPSANO).
- Ano, ohledne tech fotek to je pravdive, nevycucal jsem si to z prstu.
- Do znaleckeho posudku bych se hrnul, jelikoz slovo soudniho znalce je nad slovem servisniho technika (v pripadnem sporu se pak na slovo technika nehledi). Takze i kdyz technik napsal ze to je po padu a z fotek bude treba laicky patrne ze neni po padu, nechÂť se k tomu vyjadri soudni znalec. A jak jsem napsal, vylohy s tim spojene budou v pripadnim soudnim sporu proplacene do posledni koruny a proplati je prohravajici strana.
uložena

MIKE BIKER: Zatim to vypada na podporu jen od Sony Ericssonu a ta je vyhlasena svou nekompetentnosti a velmi laxnim pristupem. Obracet se na ne je jen ztrata casu.
Fórum SEMania.cz
   

 uložena
Strana: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 24
Poslat téma Tisk
Fórum SEMania.cz  |  Windows Mobile  |  Problemy a chyby (Moderátor: Ganimed)  |  Téma: Praskliny na krytu XPERIE
Skočit do:  


© SEMania 2004-2007 | Powered by SMF.
© 2005, Simple Machines. Všechna práva vyhrazena.
Stránka vytvořena za 0.051 sekund, 18 dotazů.