SEMania.cz Fórum Bazar Galerie Download E-shop Sony Ericsson

Vítejte, Anonym. Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.
Nepřišel Vám aktivační email?
19. Květen 2025, 19:32

Zadejte uživateské jméno, heslo a dobu přihlášení
Hledat:     Pokročilé vyhledávání
142482 příspěvků v 10021 tématech od 23754 uživatelů
Nejnovější uživatel: Emmitt
* Domů Nápověda Hledat Přihlásit Registrovat
Fórum SEMania.cz  |  Ostatni telefony  |  K750i/W700i/W800i/D750i (Moderátor: Ganimed)  |  Téma: Displej problikava do bila
Strana: [1] 2  Vše
Poslat téma Tisk
Autor Téma: Displej problikava do bila  (Zobrazeno 5628 x)
PetCZ
Anonym
« v: 04. Červen 2007, 07:50 »

Z niceho nic mi zacal displej problikavat do bila. Jako, kdyby byl nastaven hodne veliky kontrast (nevim jak to popsat) Proste neni to skoro videt. Chvilkama ukazuje normalne a nekdy zacne blikat... Co s tim muze byt?
uložena
FilipLudvik
Anonym
« Odpověď #1 v: 04. Červen 2007, 08:37 »

bud praskly LCD nebo zboreny souborovy system.
oprava je mozna u TP SEManie
uložena
PetCZ
Anonym
« Odpověď #2 v: 04. Červen 2007, 08:54 »

Praskly LCD asi ne, protoze nekdy funguje normalne a v posledni dobe nezazil ani zadny naraz...
Co si mam predstavit po pojmem zboreny souborovy system?
Ja jsem asi pred mesicem nahraval pomoci FARu jine zvuky pro zaostreni + foceni (aby mobil pri foceni nepipal)
uložena
depeha
Uzivatel
***
Pohlaví: Muž
Telefon: Sony Ericsson w550i, w580i
Příspěvků: 577



Zobrazit profil WWW
« Odpověď #3 v: 04. Červen 2007, 20:55 »

skus sa daÂť cez FAR novy displej driver, alebo ked nepomoze tak flashni fon. Mrknutí
uložena

w580!!!
PetCZ
Anonym
« Odpověď #4 v: 05. Červen 2007, 09:14 »

Tel. sel na reklamaci. Doufam, ze mi tam nenahrajou ten vodafonskej soft  Undecided
uložena
DavesMan
Uzivatel
***
Pohlaví: Muž
Telefon: C702, Samsung Galaxy S II i9100
Příspěvků: 1691



Zobrazit profil WWW
« Odpověď #5 v: 05. Červen 2007, 09:28 »

Pokud mas telefon o Vodafone a dal jsi ho na reklamaci s upravenym - necustomizovanym firmwarem, tak ti tam nenahrajou vubec nic, zarucak preskrtnou a zaplatis poplatek za neopravnenou reklamaci neboÂť jsi porusil zarucni podminky.
uložena

Sony Ericsson C702 Speed Black / www.cyber-shot.cz
R3EK002 Generic CENTRAL-EURO, EROM: 1200-4341, OTP CID: 52, EROM CID: 52, EROM COLOR: RED, CDF: 1201-0116 R12A
SanDisk Memory Stick™ Micro 2 GB
Sony Ericsson MW600
◄DaveBury►
Uzivatel
***
Pohlaví: Muž
Telefon: SE W810i + SanDisk 2048MB | Microstar Star Key 2.0
Příspěvků: 399



Zobrazit profil WWW
« Odpověď #6 v: 05. Červen 2007, 11:49 »

No a mji vubec na to pravo pozadovat poplatek za neuznanou reklamaci ?
uložena

Tak jsem si rikal, co moudreho napsat.. Az jsem se na to ....
--//>>
NOKIA 3210 > SONY CMD-J5 > NOKIA 8310 > Philips 530 > SONY CMD-J5 > SE W810i
milda2000
Guru SEMania.cz
*****
Pohlaví: Muž
Telefon: P1i , W995 a Xperia X1
Příspěvků: 379



Zobrazit profil
« Odpověď #7 v: 05. Červen 2007, 11:52 »

No a mji vubec na to pravo pozadovat poplatek za neuznanou reklamaci ?

Pokud je to v Reklamacnim radu tak ano.

Milda
uložena

SE P1i, SE Xperia X1 a W995
PetCZ
Anonym
« Odpověď #8 v: 05. Červen 2007, 12:08 »

Soft nebyl upravovany. Byl takto koupeny od vodafone uplne v zacatku, kdyz je zacali prodavat a to jeste bylo, kdyz existoval oskar. Maximalne jsem provedl update pres stranky sony ericssonu a to by zaruce vadit nemelo.
uložena
◄DaveBury►
Uzivatel
***
Pohlaví: Muž
Telefon: SE W810i + SanDisk 2048MB | Microstar Star Key 2.0
Příspěvků: 399



Zobrazit profil WWW
« Odpověď #9 v: 05. Červen 2007, 12:14 »

Cituji
Pokud je to v Reklamacnim radu tak ano.

No to je jasne, ale oni si tam nekteri treba napisou, ze je potreba originalni krabice ... a bez toho to nevyreklamuji ..
Ale samozrejme musi...

A s reklamacnim radem, ktery je nad ramec zakona soulasis koupi vyrobku neb jeho podepsanim ?
uložena

Tak jsem si rikal, co moudreho napsat.. Az jsem se na to ....
--//>>
NOKIA 3210 > SONY CMD-J5 > NOKIA 8310 > Philips 530 > SONY CMD-J5 > SE W810i
DavesMan
Uzivatel
***
Pohlaví: Muž
Telefon: C702, Samsung Galaxy S II i9100
Příspěvků: 1691



Zobrazit profil WWW
« Odpověď #10 v: 05. Červen 2007, 12:20 »

Soft nebyl upravovany. Byl takto koupeny od vodafone uplne v zacatku, kdyz je zacali prodavat a to jeste bylo, kdyz existoval oskar. Maximalne jsem provedl update pres stranky sony ericssonu a to by zaruce vadit nemelo.
Tak to je OK. Ja mel taky K750i od Oskar/Vodafone jeste necustomizovanou. Ovsem pocitej s tim, ze ti ji vrati s customizaci, jakou ted ma Vodafone, to je jasny. Budes tam muset ztropit hodne velkej kraval, nejlepe, pokud mas fotky, jak menu vypadalo predtim. I kdyz, v podminkach je, ze se "bla bla bla ... muze zmenit", ale zpravidla to dokazes vyrvat.

No a mji vubec na to pravo pozadovat poplatek za neuznanou reklamaci ?
Samozrejme, pokud tam treba prineses telefon a oni zjisti, ze byl utopeny, tak calujes. Je to logicky, protoze kdo by mel platit tu zbytecnou praci technika. A pri podepisovani toho cancu, kdyz davas tel. do servisu, to tam mas jasne napsany, vc. ceny / sazby.
uložena

Sony Ericsson C702 Speed Black / www.cyber-shot.cz
R3EK002 Generic CENTRAL-EURO, EROM: 1200-4341, OTP CID: 52, EROM CID: 52, EROM COLOR: RED, CDF: 1201-0116 R12A
SanDisk Memory Stick™ Micro 2 GB
Sony Ericsson MW600
◄DaveBury►
Uzivatel
***
Pohlaví: Muž
Telefon: SE W810i + SanDisk 2048MB | Microstar Star Key 2.0
Příspěvků: 399



Zobrazit profil WWW
« Odpověď #11 v: 05. Červen 2007, 12:26 »

Ja jsem jaryn, jasne, je to v reklamacnim protokolu .. Nasteti je to doba, kdy jsem neco reklamoval..
Ale jinak co jsi pamatuji, tak prodejce by mel dokonce uhradit cestu, kterou zakaznik projel k vuli reklamaci (popr postovne)


Jeden z duvodu, proc jsem nechtel telefon od Vodafone je ten poplatek za tu reklamaci.
Oni mu to muzou opravit, ale za tu opravu zaplati ... ( cos je lepsi nez platit za preskrtlou reklamaci )
uložena

Tak jsem si rikal, co moudreho napsat.. Az jsem se na to ....
--//>>
NOKIA 3210 > SONY CMD-J5 > NOKIA 8310 > Philips 530 > SONY CMD-J5 > SE W810i
DavesMan
Uzivatel
***
Pohlaví: Muž
Telefon: C702, Samsung Galaxy S II i9100
Příspěvků: 1691



Zobrazit profil WWW
« Odpověď #12 v: 05. Červen 2007, 12:56 »

1. Cestu ti nikdo neuhradi, smula. V pripade posty se delite: ty platis postovne tam, servis/prodejce zpet.
2. Vodafone si zadny poplatek neuctuje. Posila to rovnou do GSMobile. Poplatek si uctuje jedine servis za NEOPRAVNINOU reklamaci (je to tusim nekde 300-500 Kc). Coz vyjde porad levneji nez vetsina oprav.
uložena

Sony Ericsson C702 Speed Black / www.cyber-shot.cz
R3EK002 Generic CENTRAL-EURO, EROM: 1200-4341, OTP CID: 52, EROM CID: 52, EROM COLOR: RED, CDF: 1201-0116 R12A
SanDisk Memory Stick™ Micro 2 GB
Sony Ericsson MW600
◄DaveBury►
Uzivatel
***
Pohlaví: Muž
Telefon: SE W810i + SanDisk 2048MB | Microstar Star Key 2.0
Příspěvků: 399



Zobrazit profil WWW
« Odpověď #13 v: 05. Červen 2007, 13:07 »

Reklamaci jsem se zabyval asi pred 2 roky.
A tehdy byla situace takova:

Odmitnuti nahrady nakladu spojenych s vyrizenim reklamace
Ackoliv to prodavajici nekdy odmitaji, ma spotrebitel pravo na uhradu nakladu, ktere mu vznikly s uplatnenim reklamace. Obvykle se jedna o cestovne, ale muze to byt treba deinstalace a zpetna instalace bojleru po oprave. Spotrebitel by vsak mel pozadovat uhradu techto nakladu neprodlene a drzet je na minimalni nutne vysi. Pri reklamaci bot v jinem meste bude tezko obhajovat cestu automobilem, kdyz bylo mozne reklamaci uplatnit postou.



Pozadovani poplatku za vyrizeni neuznane reklamace
Presto, ze to neni jednoznacne zakonem stanoveno, tak v poradnach Sdruzeni obrany spotrebitelu ER podavame informace, ktere jsou v souladu i s nazorem Eeske obchodni inspekce:
Preneseni nakladu na vyrizeni reklamace na spotrebitele neni zalozeno na zadnych pravnich predpisech. Spotrebitel pouze reklamuje urcitou vadu. A je povinnosti prodavajiciho o prijeti ci zamitnuti teto reklamace rozhodnout. Pokud si jako podklad pro sve vyjadreni necha zpracovat napr. expertni posudek, ucinil tak dobrovolne a podle naseho nazoru nema moznost tento naklad „pravne ciste“ prenest na spotrebitele. Lze jen tezko predpokladat, ze by soud posouzeni vnimal jako bezduvodne obohaceni dle §451 a nasledujicich.
V navaznosti na to povazujeme za nepripustny i vykon zadrzovaciho prava v pripade neuhrazeni poplatku za vyrizeni reklamace.



Poplatek za neuznanou reklamaci
Pravo reklamovat vyskyt vady nalezi spotrebiteli ze zakona a prodavajici ho nemuze jednoduse omezit. Proto se nekteri prodavajici uchyluji k tomu, ze na zarucnim liste nebo jiz v zarucnich podminkach uvadeji, ze nebude-li objevena zavada spadajici pod zaruku, bude vec opravovana nebo alespon vada identifikovana na zaklade nove smlouvy o dilo. Pokud spotrebitel svym podpisem souhlasil s uzavrenim pripadne smlouvy o dilo, uz jen tezko dosahne zvraceni tohoto neprizniveho stavu a vyhne se uhrade.


A prave takove blafaky se daji lehce prehlidnout...
A prave takovou zkusenost jsem slysel s Oskarem, zavada nespadala pod zaruku, tak ji opravili na pekne nauctovali
uložena

Tak jsem si rikal, co moudreho napsat.. Az jsem se na to ....
--//>>
NOKIA 3210 > SONY CMD-J5 > NOKIA 8310 > Philips 530 > SONY CMD-J5 > SE W810i
milda2000
Guru SEMania.cz
*****
Pohlaví: Muž
Telefon: P1i , W995 a Xperia X1
Příspěvků: 379



Zobrazit profil
« Odpověď #14 v: 05. Červen 2007, 13:30 »

Soft nebyl upravovany. Byl takto koupeny od vodafone uplne v zacatku, kdyz je zacali prodavat a to jeste bylo, kdyz existoval oskar. Maximalne jsem provedl update pres stranky sony ericssonu a to by zaruce vadit nemelo.

Paklize SEUS prosel normalne a FW se nezmenil na customizovany, tak v servisu nebude nikdo resit jestli nahrat customizaci. To by se mohlo stat pouze v pripade, ze v ramci reklamace by byl pristroj vymenen za jiny. Zbytek kolem reklamaci se tu uz nekolikrat resil, takze je celkem zbytecne to tu znovu probirat.

Milda
uložena

SE P1i, SE Xperia X1 a W995
Fórum SEMania.cz
   

 uložena
Strana: [1] 2  Vše
Poslat téma Tisk
Fórum SEMania.cz  |  Ostatni telefony  |  K750i/W700i/W800i/D750i (Moderátor: Ganimed)  |  Téma: Displej problikava do bila
Skočit do:  


© SEMania 2004-2007 | Powered by SMF.
© 2005, Simple Machines. Všechna práva vyhrazena.
Stránka vytvořena za 0.041 sekund, 18 dotazů.