SEMania.cz Fórum Bazar Galerie Download E-shop Sony Ericsson

Vítejte, Anonym. Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.
Nepřišel Vám aktivační email?
02. Duben 2025, 06:28

Zadejte uživateské jméno, heslo a dobu přihlášení
Hledat:     Pokročilé vyhledávání
142482 příspěvků v 10021 tématech od 23754 uživatelů
Nejnovější uživatel: Emmitt
* Domů Nápověda Hledat Přihlásit Registrovat
Fórum SEMania.cz  |  Ostatni  |  Co se jinam neveslo/O tomto webu (Moderátor: Ganimed)  |  Téma: SE presel na novou logistiku pri zarucnich opravach - jake mate zkusenosti
Strana: 1 [2] 3  Vše
Poslat téma Tisk
Autor Téma: SE presel na novou logistiku pri zarucnich opravach - jake mate zkusenosti  (Zobrazeno 15061 x)
jacktalking
Uzivatel
***
Telefon: telefon? Mam
Příspěvků: 331


Zobrazit profil
« Odpověď #15 v: 07. Duben 2010, 18:10 »

V novem zamestnani (nebudu jmenovat) mam jiz par zkusenosti napr s reklamaci HTC a jinymi znackami. S SE/Arvato se to NEDA srovnavat. Napr. VSP vraci telefony alespon vcas a dokonce i v posledni dobe do tydne. Pokud odmazeme stejne mouchy co ma Arvato a VSP, tak jasne vitezi VSP. Reklamace treba TT je i pres vzdalenost (Holandsko) vyrizena taktez vcas. I kolega lidi vylozene od SE odrazuje, protoze sam mel X1 a otresnou zkusenost se servisem
uložena

MIKE BIKER: Zatim to vypada na podporu jen od Sony Ericssonu a ta je vyhlasena svou nekompetentnosti a velmi laxnim pristupem. Obracet se na ne je jen ztrata casu.
KRTEK
Uzivatel
***
Pohlaví: Muž
Telefon: P990i, C702, P1i
Příspěvků: 130



Zobrazit profil
« Odpověď #16 v: 08. Duben 2010, 08:34 »

No, s VSP mame taky obcas zajimavy zkusenosti... Navic jeste do nedavna poslat mt do VSp znamenalo, ze to v servisu bude co nejdelsi moznou dobu. Bylo naprosto bezny, ze telefony z VSP se nam vracely nejdriv po 20 dnech. Coz uz je dneska samozrejme lepsi. Musim ale rict, ze s VSP jsem vzdycky vsechno v klidu vyresil po telefonu, na drate tam visi vzdycky hrozne sympaticka Marketa  Roll Eyes ...
uložena

Nebyt, nehrat, nefungovat...
Nejste-li si jisti gramatikou sveho prispevku, pouzijte Pravidla ceskeho pravopisu. Prispevek si po sobe pred odeslanim prectete, dobre podany dotaz se lepe a rychleji vyresi. Pouzivejte carky a tecky ve vetach! Dekuju Smajlík
jacktalking
Uzivatel
***
Telefon: telefon? Mam
Příspěvků: 331


Zobrazit profil
« Odpověď #17 v: 09. Duben 2010, 05:51 »

Jj, jak jsem psal, nikdo neni neomylny. A pokud odmyslime chyby ktere jsou stejne pro vsechny "opravny", tak zatim nejhur na tom je SE servis/HUB Arvato. Nejen ze clovek v mezicase nevi co se s telefonem deje a zda je na ceste ze servisu k nim, ale navic se zbytecne prodluzuje doba dodani (minimalne jeden den napr pres DPD k nim, dalsi minimalne den na ceste do servisu z Arvato a to same zpet). A hlavne jak jsi rekl - vse se s VSP da vyresit po telefonu, reknu co potrebuju a ihned se neco deje.
uložena

MIKE BIKER: Zatim to vypada na podporu jen od Sony Ericssonu a ta je vyhlasena svou nekompetentnosti a velmi laxnim pristupem. Obracet se na ne je jen ztrata casu.
HUdasp
Uzivatel
***
Telefon: SE SK17i, SE G502
Příspěvků: 1865



Zobrazit profil WWW
« Odpověď #18 v: 11. Červen 2010, 11:54 »

Chtel bych se optat na zarucni servis Sami GSM Servisu - na jejich webu uvadi opravy LEVEL3 - LEVEL5 - nejake desifrovani, co zmuzou a co ne by nebylo? Konkretne mne zajima obligatni praskly kryt na X1:)
uložena
Joza
Anonym
« Odpověď #19 v: 11. Červen 2010, 12:10 »

S cim si neporadi, to zmaknout v Arvatu, zkusenost s nimi vyborna, takze bych se nebal...
uložena
HUdasp
Uzivatel
***
Telefon: SE SK17i, SE G502
Příspěvků: 1865



Zobrazit profil WWW
« Odpověď #20 v: 11. Červen 2010, 13:27 »

Tak kryty na X1i si meni sami, takze jedine dobre zpravy. Telefon odeslan, tak uvidime.

EDIT: Potvrzuju Jozky slova. Telefon po tejdnu v cajku, kryt vymenen za novy kousek (ikdyz 2 praskliny byli zpusobeny padem na roh telefonu, tudiz moje chyba), vynikajici domluva. Telefony zasilat do Sami, zadny Arvato.
« Poslední úprava: 20. Červen 2010, 20:01 od HUdasp » uložena
v6ak
Uzivatel
***
Pohlaví: Muž
Telefon: SK17i, G502, K320i
Příspěvků: 2212



Zobrazit profil WWW
« Odpověď #21 v: 27. Prosinec 2010, 13:21 »

Po ctrnacti dnech jeste neni reklamace vyrizena - hadejte, komu to Vodafone sveril?
uložena

kontakt - Ale nejsem poradna - od toho je tu toto forum
HUdasp
Uzivatel
***
Telefon: SE SK17i, SE G502
Příspěvků: 1865



Zobrazit profil WWW
« Odpověď #22 v: 27. Prosinec 2010, 14:01 »

Proc si nereklamoval v SAMI? Huh
uložena
v6ak
Uzivatel
***
Pohlaví: Muž
Telefon: SK17i, G502, K320i
Příspěvků: 2212



Zobrazit profil WWW
« Odpověď #23 v: 27. Prosinec 2010, 14:07 »

Taky si rikam... Asi proto, ze jsem nevedel, kam to poslou.
uložena

kontakt - Ale nejsem poradna - od toho je tu toto forum
Sasakr
Uzivatel
***
Pohlaví: Muž
Telefon: Nokia E5
Příspěvků: 745



Zobrazit profil
« Odpověď #24 v: 28. Prosinec 2010, 22:55 »

Proc by mela byt po 14 dnech vyrizena? Mne to vzdycky trvalo temer cely mesic.
uložena

v6ak
Uzivatel
***
Pohlaví: Muž
Telefon: SK17i, G502, K320i
Příspěvků: 2212



Zobrazit profil WWW
« Odpověď #25 v: 28. Prosinec 2010, 22:59 »

Tak to ja mam zatim zkusenosti lepsi. Jedna (Nokia 3120) trvala, tusim, dokonce necely tyden.
uložena

kontakt - Ale nejsem poradna - od toho je tu toto forum
HUdasp
Uzivatel
***
Telefon: SE SK17i, SE G502
Příspěvků: 1865



Zobrazit profil WWW
« Odpověď #26 v: 28. Prosinec 2010, 23:05 »

Moje zkusenosti - SE X1 - kryty (klasika) - cca za tyden a pul telefon doma - SAMI
                          Asus P750i - kryty - cca za tejden doma (telefon byl vzdy opraveny behem nasledujiciho dne po prijeti servisem) - servis nekde v Ostrave
                          Nokia - nekolik typu - trosku protekcni servis, ale cca 2-3 dny a opraveno
                          Toshiba a ACER - reklamovane notebooky - max. do tydne a pul doma - ofiko servisy v Brne
Neco na tom Arvatu bude:) Co mam ale zkusenosti ze servisu mimo ER (TomTom, Navigon), tak to vzdy trvalo dlooouho.
uložena
Srandista
Uzivatel
***
Pohlaví: Muž
Telefon: K510i, K610im, W995, Xperia Arc Blue
Příspěvků: 262



Zobrazit profil
« Odpověď #27 v: 28. Prosinec 2010, 23:29 »

Vzhladom na to, ze Arvato samotne moze opravovat len po level 2, a ak je to nieco zlozitejsie (level 3-5), musi posielat telefony do Bachmann-u v Bratislave, nie je sa moc comu s dlzkou opravy cudovat...

Bo ono to funguje asi tak, ze telefon sa zoberie od zakaznika na predajni, ta ho posle do Arvata do Stochova, ktore spravi nejaku logistiku a ak je to vacsia chyba, posle sa do Bratislavy, tam je opat nejaka logistika, oprava, logistika, odoslanie naspat do Stochova (nie priamo na predajnu!), logistika a az odtial naspat na predajnu a k zakaznikovy...
uložena
HUdasp
Uzivatel
***
Telefon: SE SK17i, SE G502
Příspěvků: 1865



Zobrazit profil WWW
« Odpověď #28 v: 28. Prosinec 2010, 23:34 »

Chtel bych byt dopravcem baliku pro SE. To musi bejt kseft:) Jinak teda zdrzeni vysvetleno.

v6ak Trklo mne to az ted (bohuzel), ale vis, ze mas pravo na vymenu kus za kus a ne nejaky s*ani s opravou?
uložena
v6ak
Uzivatel
***
Pohlaví: Muž
Telefon: SK17i, G502, K320i
Příspěvků: 2212



Zobrazit profil WWW
« Odpověď #29 v: 29. Prosinec 2010, 09:29 »

Neco jsem o tom uz slysel, ale nevim. Pry ale v takovem pripade obvykle stejne vymenuji.

EDIT: Takze podle te doby asi opravdu Bratislava, ze? Snad.
« Poslední úprava: 29. Prosinec 2010, 09:34 od v6ak » uložena

kontakt - Ale nejsem poradna - od toho je tu toto forum
Fórum SEMania.cz
   

 uložena
Strana: 1 [2] 3  Vše
Poslat téma Tisk
Fórum SEMania.cz  |  Ostatni  |  Co se jinam neveslo/O tomto webu (Moderátor: Ganimed)  |  Téma: SE presel na novou logistiku pri zarucnich opravach - jake mate zkusenosti
Skočit do:  


© SEMania 2004-2007 | Powered by SMF.
© 2005, Simple Machines. Všechna práva vyhrazena.
Stránka vytvořena za 0.041 sekund, 18 dotazů.