ahojte...
mal by som mensi problem...
z Orange som si vybral Xperiu X10 a som ju nastastie ihned aj poistil

stala sa mi nahodne poskodenie MT pri ktorom mi praskol SKLO LCD...
poslal som to do opravy cez Orange do (PPI-ETC slovakia s.r.o) servisu... a po niekolkych dnoch mi poslaly naspet z cenovou ponukou na opravu, ktoru potrebujem pre poistovnu...
v cenovej ponuke su uvedene tieto veci : 1223-6264 display 4.0 ****AT**** cena: 70,31
1235-6043 front cover assy black ****AT**** 77,08
stunde(n) techniker - service - center 52,00
transport cost 7,53
tada problem spociva vtom ze ja z LCD som nemal ziaden problem ani nic vsetko fungovalo na 100% okrem dotiku co bol menej presny...
po prijati a zapnuti telefonu som si vsimol ze na SIM kartu vobec nereaguje jak keby tam ani nebolola a tak isto aj na SD kartu, ani vybracie nefunguju...
na LCD display je vyditelne jak je podsvietena zo spodu a aj mensie skvrny ktore su sposobene osvetlenim... a aj tie 2diody medzi klavesnicou svietia slabo do zelena ktore svietili 100% na bielo...
chcel by som sa opitat co mi radite

jak mozem reklamovat???
a hlavne naco mam pravo???
reklamovat budem cez Orange
ale mam taky pocit ze z tel vybrali dobre veci a hodily tam poskodene veci naco vobec nemaju pravo...
mam pravo na novy mobilny telefon???
a vobec preco mi to rozobrali nestacilo im sa pozriet nato a navrhnut cenu???
vopred velmi pekne dakujem
tybyt89
p.s. su tie suciastky originalne???