Fakt nechapu, co tady mate za zvyk, ze se snazite "obhajovat" telefon a "karat" zakaznika. Neni nutne nekomu doporucovat divat se na neco z jine stranky. Proste kdyz neco vrze a nedoleha, je to chyba vyrobku a ne uzivatele. Stacila by mi reakce typu: "neni to obvykle a je to duvod k reklamaci, doporucuju postupovat nasledujicim zpusobem...". Jen male shrnuti. Nejdriv jsem naivni, kdyz se chci s telefonem koupat???, pak jsou genialni inzenyri v SE a ja nedokazu odhalit chybu vyrobku?, no a nakonec se mam na neco divat jinak jen proto, ze mam radsi menit znacku.

Mimochodem mel jsem T610 i K750i a s obema jsem byl spokojeny,ale nejsem zaspenym zastancem znacky, abych obhajoval neobhajitelne o dalsich chybach C702 nemluve.
P.S. Jinak diky ale kupovat pouzdro si nebudu, jen proto abych odhlucnil vrzani a zamezil pozdejsimu odlupovani laku. Ted jsem navic zjistil, ze nekteri vyresili problem s vrzani pomoci lepici pasky. Dekuji ale sverim to servisu, vyrobek typu DoDo za 5 tisic nechci.