Vsak ja jej do servisu zanesl-tam kde mi mnenili kryt!
Ale bylo mi receno,ze pokud opravi tel. v zaruce,tak dalsi servisni zasah mohou udelat az po 3 mesicich a MT mam zanest reklamovat primo k prodejci.Prodejce odeslal MT do servisu,kde jak uvideli praskly kryt--MECHANICKE POŠKOZENI a zadne dalsi reseni.(MT vratili prodejci neopraven)
Kdyz jsem se potom v servisu ptal jak je to s tim vracenim atd. ,tak prej pokud servis vidi poskozeni,tak se automaticky reklamace zamita....poskozeno zakaznikem a to,ze to mohla byt treba vyrobni vada nikdo neresi.Tel. mam budto cely den u sebe (v praci),nebo doma lezi na stole a nikdo si s nim nehraje.( to bych jim dal co proto

.
Dokonce jsem zkousel tel. jakkoli ohybat,jestli se prasklina treba nezvetsi,ale nic.Sice celkove pruzi,ale na jinych mistech ,ale v miste poskozeni ne!!
Proto si myslim,ze to byla vyrobni vada krytu(nikdo prece nezaruci,ze udelaji vsechny kusy na 100%-vzdycky se najde zmetek)Mozna jsem si jej mnel lip prohlidnout po vymene,ale to by asi nikoho ani nenapadlo,ze by mohl byt vadny.
Akorat mne mrzi postoj SE jako celek-vzdyÂť v servisu poznaji,nebo urcite by to poznali kdyby chteli-pokud je tel jako novej a nema zadny sramy......treba takovej displej asi nepraskne jen tak sam od sebe,protoze je uvnitr a krytej.
S telefonem jsem jinak spokojenej,ale ty kryty no fuj.

,ze se nestydi.