Zalozil jsem tento topic na reseni problemu s timto Walkmanem, tak piste na co jste prisli
nebo co vam vadi.

cau,potrebuju trochu poradit,mam 810tku od vodafone,custom.nemohl jsem nastavit mail tak sem zasel do prodejny vodafon aÂť mi to tam nastavi,jenze ani jejich GPRS specialista si nevedel rady.porad to hlasi ze je spatne heslo nebo adresa,coz je kravina pac mail mi normalne funguje.tak me poslali do servisu(v ulici Vjame) aÂť mi prehraji soft.jenze tam me zase poslali zpet,ze pry to je blbost a je to jen spatne nastaveny.u vodafone me zas poslali zpet do servisu....je pravda ze tel obcas trochu zlobi takze si myslim ze novej soft by neuskodil.jen nevim jestli to nechat prehrat v ramci zaruky nebo v jinem servisu a prijit tak o zaruku ale zase se zbavit customizace.muzete mi prosim poradit,je to opravdu velky rozdil mezi custom a necustom? diky