Zobrazit příspěvky
|
Strana: [1] 2 3 ... 11
|
12
|
Ostatni / Co se jinam neveslo/O tomto webu / Re: SE presel na novou logistiku pri zarucnich opravach - jake mate zkusenosti
|
v: 27. Březen 2010, 12:17
|
Souhlasim s tebou... Reklamacni protokoly ma Arvato casto mene jasny, nam ted trosku zatopili. Posilali jsme tam C905 na odstupko, Arvato to neuznalo a zakaznik se vztekal... Problem byl ten, ze udavany chyby se v Arvatu sice projevili, zakaznik dodal predchozi reklamaky, dle kterejch na to mel narok... Prijde mi divny, ze pri odstoupeni, ktery Arvato neuzna, nekdy vadu opravi a nekdy ne. Mozna je to tim, kam ten MT sel z arvata do servisu, ne? Mam pocit, ze trreba Britex v takovejch pripadech vadu opravi... Na druhou stranu, porad se to zlepsuje, nedavno jsme meli exkurzi do Arvata a chlapek s nama jednal hodne uprimne.
|
|
|
13
|
Windows Mobile / Problemy a chyby / Re: Jaky servis?
|
v: 12. Březen 2010, 18:00
|
Co posilame do arvata MT z T-Mobilu, tak to byva prevazne do 8 dnu zpatky. Treba mas nejakou slozitejsi opravu, treba nemaj ND, proto cekaj, co nejvic to pujde, jestli ND dorazej... Posledni dobou se Arvato hodne hodne zlepsilo, uz se dlouho nestalo, ze by nam na centralu TMCZ prisel telefon urcenej pro prodejnu Vodafone v Brne... 
|
|
|
|
|