Fórum SEMania.cz

Ostatni => Co se jinam neveslo/O tomto webu => Téma založeno: Joza 26. Květen 2009, 11:19



Název: SE presel na novou logistiku pri zarucnich opravach - jake mate zkusenosti
Autor: Joza 26. Květen 2009, 11:19
Sony Ericsson pred nekolika tydny presel na novou logistiku pri vyrizovani zarucnich oprav svych telefonu. Uz zadne posilani primo do servisu, nyni vse jde pres sberne misto spolecnosti Sony ericsson - spolecnost Arvato. Jak ale casto slysim ve svem okoli, toto reseni nevypada nejsÂťastnejsi a jsou s nim spojeny mnohe problemy. Take pouziti vyhradne prepravni spolecnosti DPD se mi nejevi nejlepsi, moje osobni zkusenost s touto spolecnosti je doslova katastrofalni. Ocekaval jsem balicek s telefonem, dlouho ale nedorazil a tak jsem na webu DPD hledal, kam se zatoulal. Dozvedel jsem se, ze byla spatne adresa a byl jsem vyzvan k oprave. Ale co se nestalo - adresa byla naprosto spravne. Urgoval jsem tedy doruceni balicku, stale mi ale bylo predhazovano, ze chyba je rozhodne u me a mam spatne oznacene bydliste. nakonec se zjistilo, ze ridic nevedel, kde hledat ulici, na ktere bydlim, tak napsal spatna adresa a nazdar... Doruceni baliceku po mnoha dnech, bez omluvy, naprosto ignorantni chovani. Jak jste na tom vy a DPD?

(http://www.miracz.eu/transfer/792_export.jpg)


Název: Re: SE presel na novou logistiku pri zarucnich opravach - jake mate zkusenosti
Autor: M.Eermak 26. Květen 2009, 15:30
no vez ze vzdycky zalezi jenom na ridici.ten zada adresu do navigace a jede-teda mel by ale asi jsi narazil na spatnyho ridice.:-D


Název: Re: SE presel na novou logistiku pri zarucnich opravach - jake mate zkusenosti
Autor: ROFUS 26. Květen 2009, 16:17
no z DPD pomalu stejen zkusenosti jako ty ,,,,,,,,,,,,


Název: Re: SE presel na novou logistiku pri zarucnich opravach - jake mate zkusenosti
Autor: DavesMan 26. Květen 2009, 16:57
Mno, na strankach GSMobile se pise:
Cituji
ZAVAÂŽNE UPOZORNINI! 
Vazeni zakaznici,
 
od 25.5.2009 obnovujeme provoz zarucniho servisu Sony Ericsson, Sagem a Apple v provozovne V Jame 8, Praha 1. Tato provozovna je zaroven i novou kontaktni adresou pro postovni zasilky. Objednavku prepravy si muzete objednat klasicky zaslanim e-mailu na adresu [email protected] .
 
Tesime se na dalsi spolupraci

Vas team GSMobile Service
Takze ono to tak horky nebude...


Název: Re: SE presel na novou logistiku pri zarucnich opravach - jake mate zkusenosti
Autor: MartinVagner 26. Květen 2009, 17:55
Horky nehorky, svoji C905 jsem poslal timto zpusobem do servisu. Nejdrive volam do DPD kde se ptaji na adresu a telefonni cislo Arvato Services. Nechapu proc nestaci jen rict, ze jde o zarucni odvoz Sony Ericssonu a zbytek si DPD zaridi. Kazdopadne telefon si vyzvedli u me v praci, mam jen cislo balicku a zbytek dej se vule bozi. Kde budu zjistovat stav reklamace to netusim....


Název: Re: SE presel na novou logistiku pri zarucnich opravach - jake mate zkusenosti
Autor: MartinChroust 27. Květen 2009, 11:33
Ja mam spatne zkusenosti zase s DHL a PPL, tyhle expresni prepravni sluzby me nekdy dokazi opravdu rocilit. Napr. patecni zasilky nejsou doruceny nikdy, ridic jede, rekne si, no je patek, uz nic hledat nebudu, nechce se mi, hmm ... adresat nezastizen, adresa nenalezena, apod. Uvidime, jaky uspech/neuspech bude mit DHL se Sony Ericssony...


Název: Re: SE presel na novou logistiku pri zarucnich opravach - jake mate zkusenosti
Autor: M.Eermak 27. Květen 2009, 11:50
no vypadaj slusne ale flakaj se,hajzlici:-D


Název: Re: SE presel na novou logistiku pri zarucnich opravach - jake mate zkusenosti
Autor: Joza 22. Srpen 2009, 06:32
Tak mam i ja svou prvni osobni zkusenost s Arvatem a nic moc...
Z opravy nam do prace prisel telefon z Arvata, ale nikde nebylo uvedeno, jestli byla vada uznana ci nikoliv. Proto jsem zavolal primo do Arvata a chtel jejich vyjadreni, zakaznik totiz pozadoval odstoupeni od kupni smlouvy. Slecna, ktera mi zvedla telefon, se nejprve tak 3 minuty radila a pote mi povedela, ze tuhle informaci mi oni jako servis nemuzou sdelit, aÂť se obratim na distributora telefonu. Zarazilo me, ze znackovy servis nemuze toto posoudit, podekoval jsem a hovor jsme ukoncili, abych se poradil s kolegy o vysledku. Ty samozrejme pobavilo, ze mi slecna nebyla schopna sdelit, zdali reklamace byla opravnena, jelikoz jsme to ale potrebovali vedet, volal jsem znovu. Tentokrat to bylo jeste rychlejsi, pote, co jsem se predstavil mi slecna z Arvata polozila telefon. Nahodou u toho byl i muj nadrizeny, ktery se velmi divil tomuto jednani a tak do Arvata zavolal sam. Samozrejme hromada vymluv, telefon podruhe vlastne ani nikdo nezvedl, nikdo jej tedy ani nemohl polozit, nikdo tam v tu chvili nebyl, asi to spadlo samo atd...
Jak je videt, nejde o zakazniky, hlavne ze si nekdo na tomto reseni pekne namastil kapsu...


Název: Re: SE presel na novou logistiku pri zarucnich opravach - jake mate zkusenosti
Autor: MartinVagner 22. Srpen 2009, 08:15
Ja se taky pridam se zkusenosti z Arvata. Svoji Xperii jsem si radeji poslal na opravu pres prodejce. Ten telefon poslal na opravu a je videt, ze v DPD jsou velmi vykutaleni pionyri. Samozrejme cestou z Arvata zpet pres DPD dorazil prodejci balik, ale jiz bez telefonu. Nastesti mam korektniho prodejce a obratem mi poslal telefon novy. Ale kloubouk dolu pred takovou sluzbou


Název: Re: SE presel na novou logistiku pri zarucnich opravach - jake mate zkusenosti
Autor: MIKE-BIKER 22. Srpen 2009, 08:19
ARVATO - ze by dalsi hrebik do rakvicky firmy?  >:(.
3x zaslany telefon - 3x neuznany! Jednou sice opravnene, ale Oxidace desky je jejich nejcasteji pouzivane slovo.  ;D. Tim padem je reklamace rychle vyresena a tak pocet vyrizenych reklamaci stoupa.  ;D


Název: Re: SE presel na novou logistiku pri zarucnich opravach - jake mate zkusenosti s
Autor: Joza 27. Březen 2010, 09:03
Tak po nejake dobe to tady opet trochu ozivim. Mezi mobilnimi telefony se nyni pohybuji prakticky denodenne a mimo jine se staram take o celkem casty kontakt s Arvatem. Od meho zamestnavatele jsem dostal za ukol sepsat nejake kratke zkusenosti, aby se vedelo, jak dale vest jednani. A pro Arvato to rozhodne nedopadlo dobre, tech veci, ktere zde nefunguji je vice nez dost. Komunikace je pomala, vyrizeni reklamaci je casto velmi prapodivne, servisni protokoly nejasne, chybi kompetentni osoby. Aktualne resim ztratu zaslaneho Sony Ericssonu K770i - teprve po dvou telefonatech a 6ti prukaznych emailech mi slecna v Arvatu potvrdila, ze chyba bude na jejich strane a telefon zkratka chybi. Prave dnes konci 30ti denni lhuta na vyrizeni reklamace, zakaznik tedy bude mit narok na novy telefon. Vse se resi pomalu a liknave, vydalo by to na cely clanek, odpovednym lidem by z toho ale nebylo dobre.


Název: Re: SE presel na novou logistiku pri zarucnich opravach - jake mate zkusenosti
Autor: KRTEK 27. Březen 2010, 12:17
Souhlasim s tebou... Reklamacni protokoly ma Arvato casto mene jasny, nam ted trosku zatopili. Posilali jsme tam C905 na odstupko, Arvato to neuznalo a zakaznik se vztekal... Problem byl ten, ze udavany chyby se v Arvatu sice projevili, zakaznik dodal predchozi reklamaky, dle kterejch na to mel narok... Prijde mi divny, ze pri odstoupeni, ktery Arvato neuzna, nekdy vadu opravi a nekdy ne. Mozna je to tim, kam ten MT sel z arvata do servisu, ne? Mam pocit, ze trreba Britex v takovejch pripadech vadu opravi...
Na druhou stranu, porad se to zlepsuje, nedavno jsme meli exkurzi do Arvata a chlapek s nama jednal hodne uprimne.


Název: Re: SE presel na novou logistiku pri zarucnich opravach - jake mate zkusenosti
Autor: MIKE-BIKER 27. Březen 2010, 13:11
Ja uz bohudiky s Arvatem zadne spory nemam, ptz. moje K750i a W810i si opravim sam, nebo pomuze Filip. Ale byl to i jeden z duvodu, proc jsem se zatim odklonil od znacky SE.  >:(.
Kdyz porovnam servis mobilnich telefonu a servisni a technickou podporu HP, to je uplne jina liga!  :)


Název: Re: SE presel na novou logistiku pri zarucnich opravach - jake mate zkusenosti
Autor: jacktalking 28. Březen 2010, 09:51
KRTEK: exkurze do Arvata a chlapek? Nejmenoval se p. Krizan? Arvato nam dost naslibovalo, ale skutek utek. A je to jiz pres pul roku. Lidove se tomu prezdiva "navonena bida".
A co se zlepsovani tyce - jo, to se zlepsuje uz cely rok, kdy to takto bezi. Predpokladam ze za dalsi rok bude Arvato na urovni GSMobile odkud nam nekdy posilali zameneny telefon (napr. za Motorolu :D ), za dva roky zavedou se slavou sledovani zasilek, za tri roky zmeni lidi na helplince a bude se dat domluvit s nekym kompetentnim a za ctyri roky to bude fungovat jako Britex (tj. bez vetsich problemu).

V patek nam dorazil na posledni chvili (30 den dopoledne!!) telefon X2 se zavadou ze se neotaci displej pri vysunuti klavesnice, zasekava se, spatna funkcnost displeje a resenim "prehrani SW". Meli jsme docela kliku ze nam to stihla sluzba dovezt v patek, jinak by se vracely penize. Telefon jsme si rovnou mohli nechat a prehrat to sami s tim rozdilem, ze bychom to meli rychleji a take by to popsane zavady neodstranilo (pokud chce nekdo horsi citlivost displeje-dotykove vrstvy resit updatem SW..........)

Jozef Cmar: sesumirovani problemu nepomuze. Postup bude nasledujici: ozve se nekdo z Arvata a domluvi si schuzku, naslibuje hory doly a za rok sem napises znovu a zjistis ze se nic nezmenilo :)
Momentalne take resime ztratu telefonu, edit: smazano mnou po durazne domluve


Název: Re: SE presel na novou logistiku pri zarucnich opravach - jake mate zkusenosti
Autor: spratek 30. Březen 2010, 17:56
Ja jsem posilal Arvatu telefon s rozbitym krytem, uvikladym fastportem a reproduktorem s vypadky zvuku. Prodavac tvrdil ze to nejspis nema ani cenu jelikoz kdyz je rozbity kryt = spadly telefon => zruseni zaruky, nicmene jsem trval na tom aby to na reklamu poslal. Kupodivu se telefon vratil s fungl novym krytem, vymenenym fast portem a jen na reproduktor se ani nepodivali(to byla paradoxne jedina vada na kterou jsem mel narok). vzhledem k tomu ze mi bez pripominek vymenili kryt tak jsem ani neremcal, reproduktor necham opravit v neznackovem servisu.


Název: Re: SE presel na novou logistiku pri zarucnich opravach - jake mate zkusenosti
Autor: jacktalking 07. Duben 2010, 18:10
V novem zamestnani (nebudu jmenovat) mam jiz par zkusenosti napr s reklamaci HTC a jinymi znackami. S SE/Arvato se to NEDA srovnavat. Napr. VSP vraci telefony alespon vcas a dokonce i v posledni dobe do tydne. Pokud odmazeme stejne mouchy co ma Arvato a VSP, tak jasne vitezi VSP. Reklamace treba TT je i pres vzdalenost (Holandsko) vyrizena taktez vcas. I kolega lidi vylozene od SE odrazuje, protoze sam mel X1 a otresnou zkusenost se servisem


Název: Re: SE presel na novou logistiku pri zarucnich opravach - jake mate zkusenosti
Autor: KRTEK 08. Duben 2010, 08:34
No, s VSP mame taky obcas zajimavy zkusenosti... Navic jeste do nedavna poslat mt do VSp znamenalo, ze to v servisu bude co nejdelsi moznou dobu. Bylo naprosto bezny, ze telefony z VSP se nam vracely nejdriv po 20 dnech. Coz uz je dneska samozrejme lepsi. Musim ale rict, ze s VSP jsem vzdycky vsechno v klidu vyresil po telefonu, na drate tam visi vzdycky hrozne sympaticka Marketa  ::) ...


Název: Re: SE presel na novou logistiku pri zarucnich opravach - jake mate zkusenosti
Autor: jacktalking 09. Duben 2010, 05:51
Jj, jak jsem psal, nikdo neni neomylny. A pokud odmyslime chyby ktere jsou stejne pro vsechny "opravny", tak zatim nejhur na tom je SE servis/HUB Arvato. Nejen ze clovek v mezicase nevi co se s telefonem deje a zda je na ceste ze servisu k nim, ale navic se zbytecne prodluzuje doba dodani (minimalne jeden den napr pres DPD k nim, dalsi minimalne den na ceste do servisu z Arvato a to same zpet). A hlavne jak jsi rekl - vse se s VSP da vyresit po telefonu, reknu co potrebuju a ihned se neco deje.


Název: Re: SE presel na novou logistiku pri zarucnich opravach - jake mate zkusenosti
Autor: HUdasp 11. Červen 2010, 11:54
Chtel bych se optat na zarucni servis Sami GSM Servisu - na jejich webu uvadi opravy LEVEL3 - LEVEL5 - nejake desifrovani, co zmuzou a co ne by nebylo? Konkretne mne zajima obligatni praskly kryt na X1:)


Název: Re: SE presel na novou logistiku pri zarucnich opravach - jake mate zkusenosti
Autor: Joza 11. Červen 2010, 12:10
S cim si neporadi, to zmaknout v Arvatu, zkusenost s nimi vyborna, takze bych se nebal...


Název: Re: SE presel na novou logistiku pri zarucnich opravach - jake mate zkusenosti
Autor: HUdasp 11. Červen 2010, 13:27
Tak kryty na X1i si meni sami, takze jedine dobre zpravy. Telefon odeslan, tak uvidime.

EDIT: Potvrzuju Jozky slova. Telefon po tejdnu v cajku, kryt vymenen za novy kousek (ikdyz 2 praskliny byli zpusobeny padem na roh telefonu, tudiz moje chyba), vynikajici domluva. Telefony zasilat do Sami, zadny Arvato.


Název: Re: SE presel na novou logistiku pri zarucnich opravach - jake mate zkusenosti
Autor: v6ak 27. Prosinec 2010, 13:21
Po ctrnacti dnech jeste neni reklamace vyrizena - hadejte, komu to Vodafone sveril?


Název: Re: SE presel na novou logistiku pri zarucnich opravach - jake mate zkusenosti
Autor: HUdasp 27. Prosinec 2010, 14:01
Proc si nereklamoval v SAMI? ???


Název: Re: SE presel na novou logistiku pri zarucnich opravach - jake mate zkusenosti
Autor: v6ak 27. Prosinec 2010, 14:07
Taky si rikam... Asi proto, ze jsem nevedel, kam to poslou.


Název: Re: SE presel na novou logistiku pri zarucnich opravach - jake mate zkusenosti
Autor: Sasakr 28. Prosinec 2010, 22:55
Proc by mela byt po 14 dnech vyrizena? Mne to vzdycky trvalo temer cely mesic.


Název: Re: SE presel na novou logistiku pri zarucnich opravach - jake mate zkusenosti
Autor: v6ak 28. Prosinec 2010, 22:59
Tak to ja mam zatim zkusenosti lepsi. Jedna (Nokia 3120) trvala, tusim, dokonce necely tyden.


Název: Re: SE presel na novou logistiku pri zarucnich opravach - jake mate zkusenosti
Autor: HUdasp 28. Prosinec 2010, 23:05
Moje zkusenosti - SE X1 - kryty (klasika) - cca za tyden a pul telefon doma - SAMI
                          Asus P750i - kryty - cca za tejden doma (telefon byl vzdy opraveny behem nasledujiciho dne po prijeti servisem) - servis nekde v Ostrave
                          Nokia - nekolik typu - trosku protekcni servis, ale cca 2-3 dny a opraveno
                          Toshiba a ACER - reklamovane notebooky - max. do tydne a pul doma - ofiko servisy v Brne
Neco na tom Arvatu bude:) Co mam ale zkusenosti ze servisu mimo ER (TomTom, Navigon), tak to vzdy trvalo dlooouho.


Název: Re: SE presel na novou logistiku pri zarucnich opravach - jake mate zkusenosti
Autor: Srandista 28. Prosinec 2010, 23:29
Vzhladom na to, ze Arvato samotne moze opravovat len po level 2, a ak je to nieco zlozitejsie (level 3-5), musi posielat telefony do Bachmann-u v Bratislave, nie je sa moc comu s dlzkou opravy cudovat...

Bo ono to funguje asi tak, ze telefon sa zoberie od zakaznika na predajni, ta ho posle do Arvata do Stochova, ktore spravi nejaku logistiku a ak je to vacsia chyba, posle sa do Bratislavy, tam je opat nejaka logistika, oprava, logistika, odoslanie naspat do Stochova (nie priamo na predajnu!), logistika a az odtial naspat na predajnu a k zakaznikovy...


Název: Re: SE presel na novou logistiku pri zarucnich opravach - jake mate zkusenosti
Autor: HUdasp 28. Prosinec 2010, 23:34
Chtel bych byt dopravcem baliku pro SE. To musi bejt kseft:) Jinak teda zdrzeni vysvetleno.

v6ak Trklo mne to az ted (bohuzel), ale vis, ze mas pravo na vymenu kus za kus a ne nejaky s*ani s opravou?


Název: Re: SE presel na novou logistiku pri zarucnich opravach - jake mate zkusenosti
Autor: v6ak 29. Prosinec 2010, 09:29
Neco jsem o tom uz slysel, ale nevim. Pry ale v takovem pripade obvykle stejne vymenuji.

EDIT: Takze podle te doby asi opravdu Bratislava, ze? Snad.


Název: Re: SE presel na novou logistiku pri zarucnich opravach - jake mate zkusenosti
Autor: HUdasp 29. Prosinec 2010, 11:12
Pokud se vyskytne vada na telefonu do 6 mesicu od koupe, povazuje se jako vada od vyroby a mas pravo na vymenu telefonu kus za kus. Tak nejak to je.


Název: Re: SE presel na novou logistiku pri zarucnich opravach - jake mate zkusenosti
Autor: v6ak 30. Prosinec 2010, 15:34
Tak jsem napocital 17 dni. Uvidim v pondeli, jak to dopadlo.


Název: Re: SE presel na novou logistiku pri zarucnich opravach - jake mate zkusenosti
Autor: v6ak 03. Leden 2011, 20:01
Tak zbytek uz je pozitivni. Opravili a nad reklamacnim protokolem jsem se pobavil - diakritika napul, nekdy chybejici merezy za carkou, vyjma hlavicky a paticky monospace font (jako z psaciho stroje) a vzhledove dost retro, popis zavady asi opsany s preÂťuky a chudak telefon ma stopy uzivani :D

Jinak samotny popis je celkem (nezvykle) strucny:
Kód:
Vyjadreni Servisniho Centra:
* Pricinou problemu MT byla vada:mikrofon
* Zarucni oprava provedena vymenou vydneho / vadnych dilu.
* Obnoveni tovarniho nastaveni, SW verze firmware v souladu s pozadavky
  vyrobce


Název: Re: SE presel na novou logistiku pri zarucnich opravach - jake mate zkusenosti
Autor: 3m3 04. Leden 2011, 20:50
A co bys tam vice chtel za slohovou praci?  ;D
 


Název: Re: SE presel na novou logistiku pri zarucnich opravach - jake mate zkusenosti
Autor: v6ak 04. Leden 2011, 20:55
No Britex byl sdilnejsi. Ti by v tabulce uvedli prehrani firmwaru s cenou za kus, celkovou cenou a poctem provedeni a nad tim bych mel, co vsechno mi menili. A k tomu vystupni testy.

Jako jedine, s cim nejsem spokojen, je doba opravy. Reklamacni protokol je spise takove informacne strucne retro.


Název: Re: SE presel na novou logistiku pri zarucnich opravach - jake mate zkusenosti
Autor: Ganimed 05. Leden 2011, 05:56
britex jsou zlodeji lhari a podvodnici, takovi vzdy vse kryjou hromadou plku aby aloveku zavreli hubu.


Název: Re: SE presel na novou logistiku pri zarucnich opravach - jake mate zkusenosti
Autor: v6ak 09. Leden 2011, 09:55
Tak si asi najdu, jak se to s temi sesti mesici. To, co mi opravilo Arvato, dokonce i chvili fungovalo.


Název: Re: SE presel na novou logistiku pri zarucnich opravach - jake mate zkusenosti
Autor: HUdasp 09. Leden 2011, 10:26
Snad to nezmenili politici:) Melo by to bejt v obcanskym zakoniku, podle kteryho se ridi vsehny obchody.


Název: Re: SE presel na novou logistiku pri zarucnich opravach - jake mate zkusenosti
Autor: v6ak 19. Leden 2011, 19:42
Tak druha reklamace za 7 dni hotova a osmy den jsem si pro to dosel (reklamoval jsem az v utery). Ale skutecne to bylo opet v Arvatu. Elovek by cekal, ze plno budou mit spise po Vanocich nez pred nimi. Tak jeste uvidim, jak dlouho to vydrzi.

Jinak do sesti mesicu je mozne dat vyvratitelnou domenku, ze vada byla pritomna jiz pri koupi. To bych asi se musel domnivat, ze na desce je chyba systematicky poskozujici mikrofony :D


Název: Re: SE presel na novou logistiku pri zarucnich opravach - jake mate zkusenosti
Autor: v6ak 01. Únor 2011, 18:57
Tak to vypada, ze Arvato nezvladlo druhy opravny termin.



© SEMania 2004-2007 | Powered by SMF.
© 2005, Simple Machines. Všechna práva vyhrazena.