Název: Napajeni P910 Autor: Conrad 19. Září 2005, 06:16 Snad nebude toto az tak od veci, cetl jsem,ze P910 vydrzi asi 4 hodiny navigace a potom potrebuje dobit, navilock je mozno dobijet ze zasuvky pro zapalovac.
Exixtuje/ ja jsem jej nenasel /zpusob,jak napajet P910 z vyvodu pro zapalovac v aute? A pokud ano da se koupit neco jako rozbocka, aby se dal soucasne napajet modul i telefon z teto jedne zasuvky?? Sice se mi moc nelibi predstava,ze bude jezdit zadratovanej/ mam Octavii kde tato zasuvka je mezi sedadly/ a tak jeden drat by vedl vlevo od volantu a druhy do kastliku na palubce ale pri delsich cestach to by bylo reseni Diky za odpovedi. Conrad ::) Název: Re: Napajeni P910 Autor: no1 19. Září 2005, 06:46 Mozna jsem to jen spatne pochopil, ale shanis cigaretovy napajec pro Pxx? Ten samozrejme existuje jako originalni prislusenstvi (nebo i jako neoriginal).
Rozdvojka na zasuvku zapalovace taky existuje - videl jsem i "roztrojku". Mivaji to v Baumaxu, v OBI, v Tescu a na benzinkach. Zdenek Název: Re: Napajeni P910 Autor: MartinH 19. Září 2005, 06:50 rozdvojku jsem nevidel, ale urcite se po ni podivam (dobra myslenka). Jinak neznackovy cigaretovy napajec pro pcko se da koupit treba v electroworldu za nejakych 170 korun, vcera jsem ho tam videl.
Název: Re: Napajeni P910 Autor: MartinH 19. Září 2005, 07:38 toho bych se nebal, ja ho mam prave z electroworldu a no problem. Jinak ten od erika stoji nejak petikilo nebo tak nejak, takze to neni zas takovy rozdil. Ja koupil ten levny, zkusil dobit nahlavku, pohoda a pak i pcko, taky pohoda. Urcite Te to nechaji vyzkouset klidne i v obchode. Navic to neni kupovane u cinana, ale prece jenom v obchode se zarucakem a tak.
Název: Re: Napajeni P910 Autor: Conrad 19. Září 2005, 08:12 Omlouvam se vsem, mel jsem hledat pecliveji, ale snad alepon tahle informace bude k necemu.
Rozdvojku do zapalovace nabizi cybex za 152 korun, reseni je tedy nalezeno Název: Re: Napajeni P910 Autor: kuliferda 19. Září 2005, 09:26 Nevim jestli vsechny Octavie, ale Elegance combi ma zapalovace 2. Jeden mezi sedadly a druhy v kufru. A jestli je to tvuj pripad, tak bych modul napajel z kufru a muze tam i zustat, protoze modry zoubek se urcite prokouse az k ridici do Pecka
Název: Âivotnost baterie a nabijeni P910 Autor: Conrad 19. Září 2005, 14:26 Jeste bych dotaz v tomto threadu o napajeni rozsiril.Predpokladam,ze kazda baterie snese urcity pocet nabijecich cyklu dejme tomu mezi 500 a 1000.jak to baterie bere,kdyz je delsi dobu zapojena, myslim tim, kdyz bude zapojena od rana do vecera na autonabijecce pri navigaci nebo pzi jine praci s ni , bude to pro ni jeden cyklus, ktery zapocne zapojenim a skonci vypojenim,nebo rada za sebou jdoucich cyklu a tim se jeji zivotnost vyrazne zkrati????? diky Conrad ::)
Název: Re: Napajeni P910 Autor: ___MARK___ 19. Září 2005, 15:49 Jeste bych dotaz v tomto threadu o napajeni rozsiril.Predpokladam,ze kazda baterie snese urcity pocet nabijecich cyklu dejme tomu mezi 500 a 1000.jak to baterie bere,kdyz je delsi dobu zapojena, myslim tim, kdyz bude zapojena od rana do vecera na autonabijecce pri navigaci, bude to pro ni jeden cyklus, ktery zapocne zapojenim a skonci vypojenim,nebo rada za sebou jdoucich cyklu a tim se jeji zivotnost vyrazne zkrati????? diky Conrad ::) Pokud se nepletu bude to vice cyklu, ale nemuzes brat cuklus jako cyklus, kdyz se to zacne nabijet treba v 85% tak to kazdopadne se nepocita jako jeden cyklus kdyz se to nabije na 100% Název: Re: Napajeni P910 Autor: kmozis 21. Září 2005, 23:25 V kazdem pripade, dlouhodobe ponechavani v nabijecce vyrobci nedoporucuji...
Název: Bluetooth Autor: Conrad 27. Září 2005, 07:59 jeste z jineho soudku,dovede nekdo odhadnout, o kolik se zvysi spotreba P910 pri zapnutem BT kdyz bude zvolena moznost neviditelne pro jine zarizeni/ to podle me znamena ze muze komunikovat jen s temi,ktera zna a ma je v pameti. ::)
Abych to upresnil, myslim tim, ze bude jen zapnuty BT aby se o to clovek nemusel starat, kdy je zapnut, ale pritom nebude pripojen k zadnemu znamemu BT zarizeni /PC GPS modul supertooth / .To jen pro doplneni, asi muj prvni dotaz nebyl jasne specifikovan Diky Conrad Název: Re: Napajeni P910 Autor: MartinH 27. Září 2005, 11:08 tipnul bych, ze se zvysi tak trojnasobne - odhaduji podle ubytku se zapojenym HF
Název: Re: Napajeni P910 Autor: Golf 27. Září 2005, 11:40 tipnul bych, ze se zvysi tak trojnasobne - odhaduji podle ubytku se zapojenym HF Tak to asi bylo mysleno jinak, v okamziku vlastni BT komunikace mozna ano, ale ja mam BT zapnute stale v "neviditelnem" modu bez komunikace a to by mi pak vydrzelo pecko jenom zhruba tretinu casu? Spis jde o to, o kolik se zvysi spotreba, pokud je to BT jenom zapnute a nekomunikuje to s zadnym zarizenim, to znamena pokud mam vypnutou GPSku nebo sluchatka... Alespon tak jsem pochopil otazku. Ja muzu z vlastni zkusenosti rict, ze jsem nepozoroval temer zadne zkraceni provozu na jedno nabiti. Takze si troufam tvrdit, ze spotreba se zvedne v radu jednotek procent, a to opravdu BT nevypinam...Název: Re: Napajeni P910 Autor: m.corleone 28. Září 2005, 19:57 tipnul bych, ze se zvysi tak trojnasobne - odhaduji podle ubytku se zapojenym HF Tak to asi bylo mysleno jinak, v okamziku vlastni BT komunikace mozna ano, ale ja mam BT zapnute stale v "neviditelnem" modu bez komunikace a to by mi pak vydrzelo pecko jenom zhruba tretinu casu? Spis jde o to, o kolik se zvysi spotreba, pokud je to BT jenom zapnute a nekomunikuje to s zadnym zarizenim, to znamena pokud mam vypnutou GPSku nebo sluchatka... Alespon tak jsem pochopil otazku. Ja muzu z vlastni zkusenosti rict, ze jsem nepozoroval temer zadne zkraceni provozu na jedno nabiti. Takze si troufam tvrdit, ze spotreba se zvedne v radu jednotek procent, a to opravdu BT nevypinam...Mel jsem to tak na t610, mam to tak na p910. Nikdy jsem nepozoroval zadny rozdil oproti stavu kdy to bylo vypnute. Ono je to i logicke, protoze telefon v tomhle rezimu pres BT nic nevysila, pouze "nasloucha" vyzvam cizich zarizeni, coz je zanedbatelne... Název: Re: Napajeni P910 Autor: MartinH 28. Září 2005, 20:05 spatne jsem si precetl puvodni otazku:o(
© SEMania 2004-2007 | Powered by SMF. © 2005, Simple Machines. Všechna práva vyhrazena. |