SEMania.cz Fórum Bazar Galerie Download E-shop Sony Ericsson

Vítejte, Anonym. Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.
Nepřišel Vám aktivační email?
29. Březen 2024, 10:52

Zadejte uživateské jméno, heslo a dobu přihlášení
Hledat:     Pokročilé vyhledávání
142443 příspěvků v 9986 tématech od 23753 uživatelů
Nejnovější uživatel: tripsitter
* Domů Nápověda Hledat Přihlásit Registrovat
Fórum SEMania.cz  |  Windows Mobile  |  Problémy a chyby (Moderátor: Ganimed)  |  Téma: Praskliny na krytu XPERIE
Strana: 1 ... 19 20 [21] 22 23 24
Poslat téma Tisk
Autor Téma: Praskliny na krytu XPERIE  (Zobrazeno 103510 x)
VaRo
Anonym
« Odpověď #300 v: 06. Únor 2010, 14:30 »

Představuju si to stejně jednoduše, jako kolega faldíček. Když něco udělám, tak si to zkontroluju, dělat takhle já, nedoplatím se a brzo bych byl na pracáku. Takže omlouvat tímhle způsobem odfláklou opravu? ... to snad ne?
uložena
jacktalking
Uživatel
***
Telefon: telefon? Mám
Příspěvků: 331


Zobrazit profil
« Odpověď #301 v: 06. Únor 2010, 14:38 »

VaRo: Znovu přečíst! O omlouvání odfláklé opravy nepadlo z mé strany ani slovíčko.
Každej si představuje děsně jednodušše že jeho telefon bude na počkání. Zrovna ten jeho. A teď si vezmi že takových lidí je mraky. A když si 10 lidí bude myslet že zrovna ten jeho telefon udělá někdo na počkání, jaký telefon se opraví první? Mrknutí Logická hádanka, ale jednoduché řešení - to co se přinese první.
Jinak zbytek co říkáš. Zkontrolovat si co přebírám. Pak je těžko se s někým hádat po dvou dnech že to tak bylo již z opravy.

Nesnáším lidi co si berou z věcí jen to co je pro ně nějak výhodné. A nebudu říkat jak se tomu říká... Prostě jednou je dva roky záruka a s tím související zákony. A žádná strana si nebude vybírat co je pro ní výhodné
uložena

MIKE BIKER: Zatím to vypadá na podporu jen od Sony Ericssonu a ta je vyhlášená svou nekompetentností a velmi laxním přístupem. Obracet se na ně je jen ztráta času.
VaRo
Anonym
« Odpověď #302 v: 06. Únor 2010, 14:42 »

Píšeš zbytečně moc slov, myšlenka se pak ztrácí a ta se dá vyjádřit jednodušejc, navíc - zkus si to přečíst znovu sám...cituji: "to to nemohlo být hned?" Na to byla má reakce tvé "omluvy". Samozřejmě, že to mohlo být hned! Kdyby si to ten servisák překontroloval, než to dal na expedici...
uložena
faldicek
Uživatel
***
Pohlaví: Muž
Telefon: HTC Desire HD
Příspěvků: 83



Zobrazit profil
« Odpověď #303 v: 06. Únor 2010, 14:55 »

Já to myslel tak, že to nemohli pořádně opravit napoprvé. Jak jsem psal ještě předtím, poprvé se mi telefon po výměně krytu vrátil v nepoužitelném stavu, zmršená oprava. Takže okamžitě putoval zpět do servisu. Nenarážel jsem na lhůtu opravy, ale na její kvalitu...  Mrknutí
uložena

Moje extelefony: Motorola M3888, Nokia 3210, Nokia 3310, Nokia 3100, SonyEricsson K750i, SonyEricsson K810i, SonyEricson X1 Xperia
HUdasp
Uživatel
***
Telefon: SE SK17i, SE G502
Příspěvků: 1865



Zobrazit profil WWW
« Odpověď #304 v: 06. Únor 2010, 15:17 »

Nevím, jak to frčí ve velkých servisech, ale cca rok a půl jsem vyřizoval reklamace mobilního příslušenství (povětšinou způsobem kus za kus) a několikrát se mi stalo to, že já jsem závadu nenalezl, ačkoliv dle zákazníka tam byla. Nikdy z toho vážný problém nebyl, vše se pomocí mailu či telefonátu vyřešilo ku spokojenosti obou stran. Jeden postřeh - zákazníci(či maloobchody) také v cca 30 % případů neumí dostatečně formulovat závadu na přístroji do nějakého reklamačního protokolu - potom se hledá chyba jinde, než se má. Závady typu nefunguje, KO,.. byli na denním pořádku - to opravdu není popis závady (pokud tedy přístroj nejde vyloženě zapnout). I servisní technici jsou pouze lidé a ne nějaké bezchybné stroje, pokud je navíc nějaký začínající způsob svozu servisních zakázek, tak minimálně první půlrok je to katastrofa (znalejší si například mohou vzpomenout na VSP Data, když začly se servisem přístrojů Mio). Navíc spousty závad (teď nenarážim na kryty X1, ale všeobecně) se projevují náhodně. Když mi člověk přinesl cokoliv, co někdy nefunguje a mě to při předání funguje, jak má, tak mu to hold musím vrátit. V zákoně je to jasně napsané.  Jinak je ze zákona je 30 dní lhůta, opravdu nevím, na co si stěžujete, že máte telefon po dvou tejdnech doma.
« Poslední úprava: 06. Únor 2010, 15:19 od HUdasp » uložena
VaRo
Anonym
« Odpověď #305 v: 06. Únor 2010, 16:50 »

Jinak je ze zákona je 30 dní lhůta, opravdu nevím, na co si stěžujete, že máte telefon po dvou tejdnech doma.
Další, co nic nepochopil a "popsal 1/2 stránky". Opakuji naposled, nikde nevidíš stížnost na délku, ale na kvalitu opravy! Už to prosím nikdo nerozpitvávejte, kdyby X1-ka byla z kvalitních materiálů, nemuselo by toto vlákno vůbec vzniknout.
uložena
pogo
Uživatel
***
Pohlaví: Muž
Telefon: Xperia PRO
Příspěvků: 446



Zobrazit profil
« Odpověď #306 v: 07. Únor 2010, 20:53 »

jacktalking:: o servisu SE si myslím svoje - kdysi ještě reklamace k800i přes GSM mobile, odfláknuto - popis na papíře ode mě nepomohl, myslím, že sem jim to napsal dostatečně - Spadlý filesystém, master reset nepomohl, nemožnost instalovat a spouštět aplikace (tímhle k800i trpěla a věděli to snad všichni, kromě servisu). Vrátili mi po měsíci - ano chápu je na to 30dní, to nikomu neberu - jediný co udělali byl Master reset, pak popis test OK. Než abych se s nima zase patlal, tak sem si přehrál fimware přes Wotan a bylo po problému.
2. zkušenost s aktuálním servisem taky strašná. Po 14ti dnech od odeslání do servisu telefonát: "Dobrý den, co s tim telefonem má jako bejt?". Marně vysvětluju, že jsem opravdu přibaloval průvodní dopis a praskliny jsou zřetelné - udělali ze mě *****a (omlouvám se za hrubší výrazy, ale jinak to napsat nejde), tak ok, nadiktoval mi e-mailovou adresu, kam jim to mám naskenovat, pro jistotu jsem se dvakrát ptal, jestli je takhle ta adresa správně. "Jo, jo, správně. Pošlete to a my Vám to hned opravíme." Po dalším týdnu(!) telefonát. "Dobrý den, Arvato, máme tady telefon na opravu a nemáme popis závady. To už sem se neudržel: "To si ze mě snad děláte srandu? Před týdnem jste mi volali....." Zkontrolovali jsem e-mail, kterej mi technik 2x potvrzoval, a zapomněl mi nadiktovat jedno písmenko. Seřval jsem teda slečnu telefonistku místo technika, kterej evidentně udělal chybu - nejdřív zahrabou papíry, potom mi řekne špatnej e-mail, a nakonec když mi telefon dorazil opravenej, neprofesionálně upevněné kryty - jeden kus vypadá, jako by se jim zlomila nějaká pacička uvnitř a řekli si prostě - no co, snad si toho nevšimne, už to znova nebudeme rozebírat. Tak jestli je tohle profesionální přístup... takhle fungovat u nás na prodejně servis PC, tak můžem za tejden zavřít.
Varo: omlouvám se za delší příspěvek, ale musel sem...
« Poslední úprava: 07. Únor 2010, 20:56 od pogo » uložena

Alcatel OT View DB -> Sony CMD-J5 -> SE T610i -> SE K800i -> SE Xperia X1i ->
ETEN Glofiish M700 -> Vodafone 845 -> SE XPERIA PRO
HUdasp
Uživatel
***
Telefon: SE SK17i, SE G502
Příspěvků: 1865



Zobrazit profil WWW
« Odpověď #307 v: 06. Červen 2010, 21:11 »

Tak stačil jeden nechtěný pád na zem a už mám dvě praskliny na krytu nad fotoaparátem (prasklinu pod krytem baterie nepočítám už nějakou dobu). Jaké jsou nejnovější poznatky ohledně uznávání těchto reklamací?
uložena
figycom
Anonym
« Odpověď #308 v: 07. Červen 2010, 18:12 »

Problém z praskajicím krytem nejen u X1 ale také u X2 http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=691611 Angry a moje X1 vydrželá bez prasklého krytu 3měsice s**u na SE opět mam prasklinu u stylusu přejdu na nokie  už mě to nebaví:-[
« Poslední úprava: 07. Červen 2010, 18:18 od figycom™ » uložena
roxetak
Uživatel
***
Pohlaví: Muž
Telefon: Xperia mini pro, Samsung Galaxy SII, Samsung Galaxy Ch@t, HTC Touch HD,
Příspěvků: 2086


Zobrazit profil WWW
« Odpověď #309 v: 08. Červen 2010, 06:28 »

to je tak, ked vyrobu se zveri inemu vyrobcovi. Ohladom konstrukcie a krytov, by som nadaval jedine na HTC, ktory vlastne xperiu x1 vyrobil.
uložena

Plny suflik telefonov SE.
Hlavne smarty P1i, M600i, U1i, W960i, p800i, HTC Diamond
htcjirka
Uživatel
***
Telefon: Nokia Lumia 920 White + Yellow
Příspěvků: 85



Zobrazit profil
« Odpověď #310 v: 14. Červen 2010, 20:15 »

X2 uz HTC nevyrabi a je tu praskani opet Roll Eyes

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=691611
« Poslední úprava: 17. Červen 2010, 18:29 od htcjirka » uložena

Nokia Lumia 920 + DT-900 - Windows Phone 8.0.10211.204 (1232.5957.1308.1)
faldicek
Uživatel
***
Pohlaví: Muž
Telefon: HTC Desire HD
Příspěvků: 83



Zobrazit profil
« Odpověď #311 v: 16. Červen 2010, 10:15 »

No asi to taky zkusím, našel jsem na stříbrném středovém dílu a u stylusu praskliny, ale nerozlejzá se to jako prve, vypadá to jako povrchové. Co myslíte, uznají to? Jednalo by se u čtvrtou reklamaci, takže by to pro mne byla výhra...
uložena

Moje extelefony: Motorola M3888, Nokia 3210, Nokia 3310, Nokia 3100, SonyEricsson K750i, SonyEricsson K810i, SonyEricson X1 Xperia
VaRo
Anonym
« Odpověď #312 v: 08. Červenec 2010, 20:56 »

Tak a už !!! 3. střední kryt na výměnu, na to, že X1-ku mám od března loňského roku a chovám ji jako v bavlnce... Undecided X1-ka mazala do Arvata a já, světe div se, šel do Samsunga... vypadá fortelně a prasliny krytu, doufám, nehrozej... Po mnoha a mnoha letech já osobně nemám doma žádnýho SE... to je žrádlo...  Cry Abych si pomalu založil něco jako samsungmanii nebo budu čekat, že SE vstane z mrtvých a udělá konečně něco, co by mě zaujalo, něco jako opravdového nástupce P1-ky nebo X1-ky, ale něco pořádnýho...  Angry 
uložena
3m3
Uživatel
***
Pohlaví: Muž
Telefon: SE P1i,K750i,Cedar,I4
Příspěvků: 100



Zobrazit profil
« Odpověď #313 v: 08. Červenec 2010, 21:37 »

Bim bam zvony umiracku SE zvoni Mrknutí
Doufam ze budes spokojenej Mrknutí
uložena
KRTEK
Uživatel
***
Pohlaví: Muž
Telefon: P990i, C702, P1i
Příspěvků: 130



Zobrazit profil
« Odpověď #314 v: 12. Červenec 2010, 18:49 »

A procpak jsi nezvolil Blackberry?...  Smajlík Verim tomu, ze by se te to taky ziskalo...
uložena

Nebýt, nehrát, nefungovat...
Nejste-li si jisti gramatikou svého příspěvku, použijte Pravidla českého pravopisu. Příspěvek si po sobě před odesláním přečtěte, dobře podaný dotaz se lépe a rychleji vyřeší. Používejte čárky a tečky ve větách! Děkuju Smajlík
Fórum SEMania.cz
   

 uložena
Strana: 1 ... 19 20 [21] 22 23 24
Poslat téma Tisk
Fórum SEMania.cz  |  Windows Mobile  |  Problémy a chyby (Moderátor: Ganimed)  |  Téma: Praskliny na krytu XPERIE
Skočit do:  


© SEMania 2004-2007 | Powered by SMF.
© 2005, Simple Machines. Všechna práva vyhrazena.
Stránka vytvořena za 0.012 sekund, 18 dotazů.